Версия за печат

00233-2015-0016

BG-София: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130823243

ДП Национална компания Железопътна структура, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, За: Дориана Данчева, РБългария 1233, София, Тел.: 02 9323875, E-mail: d.dancheva@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.rail-infra.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Договор №5055/10.07.2015 г., с предмет:“Допълнителни работи за проект „Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград (от км 266+000 в междугарието Симеоновград – Харманли до км 297+750 в междугарието Свиленград – граница с Република Турция), включително гарите Харманли и Свиленград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград – граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Железопътната отсечка Харманли – Свиленград (от км 266+000 в междугарието Симеоновград-Харманли до км 297+750 в междугарието Свиленград- граница с Република Турция)
Код NUTS: BG34
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договор №5055/10.07.2015 г., с предмет:“Допълнителни работи за проект „Реконструкция и електрификация на железопътната отсечка Харманли – Свиленград (от км 266+000 в междугарието Симеоновград – Харманли до км 297+750 в междугарието Свиленград – граница с Република Турция), включително гарите Харманли и Свиленград и всички гари и спирки между тях, с приблизителна дължина на железния път 34 км и рехабилитация и електрификация на железопътната линия Свиленград – граница с Република Гърция с приблизителна дължина 4 км” 1. Допълнителни строително-монтажни работи при изграждане на жп гара Свиленград, съгласно изискванията на Гранична полиция и Агенция Митници: • Удължаване на Шенгенска ограда от км 297+746.691 до км 298+500 посока Турска граница; • Изграждане на Шенгенска ограда на нова товарна гара; • Изграждане на Видео наблюдение и осветление на нова товарна (задържаща) гара и връзка с управлението му в пътническа гара; • Изграждане на рампа с навес в нова товарна гара Свиленград за разполагане на рентген и за товаро-разтоварни дейности с необмитени стоки; • Изграждане на път за достъп от нова товарна гара до републиканска пътна мрежа за превоз на стоки до безмитен склад на АМ и технологично обслужване на самата товарна гара; • Изграждане на кабел канал и полагане на тръби PVC 2бр ф110 от площадките на рентгени /товарна и пътническа гари/ до управление на системата в помещенията на АМ в гара пътническа, вкл. РШ /ревизионни шахти/; • Изграждане на S-връзка железен път от коловоз № 3 и коловоз № 4 към коловоз № 7 за отцепване на радиоактивни товари; • Преместване на детектори и рамка за дезинфекция, както и свързаното с тях оборудване вход/изход гърловина на гара Свиленград; 2. Изграждане на допълнителна защита на насипа на новата жп линия от км 271+100 до км 273+575 от водното течение на р. Марица; 3. Допълнителни изисквания на Община Харманли: • Допълнителни строително монтажни работи за подлеза на км 268+567 (съществуващо трасе) за осигуряване на пешеходно и велосипедно движение, с по-голям светъл отвор и с допълнителни елементи за съоръжението - рампи, всяка с дължина 150м и 125м. • Допълнителни работи по съоръжение на км 268+620 (ново трасе) прокар с габарити височина 4,70 м/ширина 6 м.; 4. Изграждане на водопроводи за пожарни и аварийни нужди, в съответствие с “Наредба за изменение и допълнение на Наредба № Із-1971 от 2009 г. за строително-технически правила и норми за осигуряване на безопасност при пожар” от дата 27.8.2013 г. и поставените променени изисквания в § 29 § 129 • Изграждане на противопожарен водопровод на гари Свиленград, Харманли и Любимец; 5. Допълнителни изисквания на АПИ при строителство на пътни съоръжения (4384-PSIN-13/20.09.2015г.; 24-00-2584/ 04.12.12) - поставено изискване за извършване на техническа рекултивация на участъците от коригираните пътни отсечки, условие за получаване на Акт образец 16 и въвеждане в експлоатация съгласно чл.176 от ЗУТ: • пътен подлез на жп км 273+666 с път Е80 от РПМ • надлез Сива река на жп км 294+976 с пътен км 62+564.84 по път ІІІ-505 от РПМ • пътен надлез Тополовград на жп км 269+497 с пътен км 65+123 по път ІІ-76 от ППМ 6. Укрепване на насипа на жп линията в участъка от км 295+680 до км 295+925, непосредствено до Републиканският път между Ново село и Любимец, с подпорна стена по съгласувателни изисквания на АПИ • подпорна стена 245м.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45234100

Описание:

Строителни и монтажни работи на релсови пътища

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
12536524.49 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

Възлага/т се допълнително/и строителство/стоки/услуги съгласно строгите условия, указани в директивата.

Допълнителна информация

1. Допълнителни СМР в жп г. Свиленград-Идейният и Предварителен проект са изготвени през м.август 2006г.През 2010г. са предписани „Неотложни мерки за присъединяване на Р.България към ШП след оглед и проверка на съществуващото положение в г.Свиленград-пътническа.При подготовката на процедурата в края на 2010г. изпълнените мероприятия по Шенген са отразени в ТС.През м.март 2011г е извършена проверка за „Готовност на Р.Б-я за присъединяване към ШП”.В Доклада от проверката са поставени доп. изисквания за привеждане в съотв. на жп гара Свиленград, съгласно европейските директиви за ШП.При предварителното съгласуване на ТП на г.Свиленград с АМ и ГП,изготвен съгласно условията по Д-ра,проектът е отхвърлен като несъответстващ на изискванията на Шенген.След поредица от срещи и консултации с АМ и ГП,от тях са поставени нови изисквания за изпълнение на доп. работи.Същите обхващат цялата територия на гаровия район - нова товарна гара и пътническа от км295+250 до км297+900-2.250км.2.допълнителна защита насипа на новата жп линия от р.Марица-От км271+050 до км273+600 насипа на железопътната линия Пловдив – Свиленград преминава през заливаема тераса на р.Марица.В проекта, предоставен на участниците в обществената поръчка, е предвидена защита на насипа на жп линията от км271+331 до км272+250,т.е. само по протежение на 919м.След подписване на договора, Изпълнителя започва проектиране по Част Хидрология и Хидравлика.В следствие големите наводнения през 2011г,е настъпила промяна на средно многогодишното максимално водно количество.В разработките си, И-ля доказва необходимост от доп. укрепване с подходяща противоерозийна защита на насипа на жп линията-2475м,т.е доп. от заданието 1556м.Разработено е доп. обследване с променените данни за скоростите на водното течение с проект по част Хидротехническа, на базата на които проектантът е изчислил защита на насипите на новата жп линия, което се доказва в направените изчисления.3.Допълнителни работи по съоръжения в Харманли - Съгласно условията в Техн.спец.,сп. Харманли-център км 70+006 трябва да бъде изградена нова спирка на около 1км на запад от съществуващата гара по-близо до центъра на гр.Харманли с един перон с дължина 220м,както и пешеходен подлез без транспортни рампи.При представяне на технически проект,ОХ не съгласува предложеното решение.Съгласно Задание за проектиране на ОХ, на подлез за пешеходно и велосипедно движение се променя вида, големината и местоположението на съоръжението. 4.Изграждане на противопожарни водопроводи в жп гари Свиленград, Харманли и Любимец-Договорът е сключен и проектиран в съответствие с НАРЕДБА № Із-1971от 29 октомври 2009 г.След публикуване на “Наредба за изменение и допълнение на Наредба № Із-1971 от 2009 г. от дата 27.8.2013г. и поставените променени изисквания в §29.В чл.27 и §129.Чл.165.За привеждане в съответствие с новите изисквания се наложи препроектиране.5.Техническа рекултивация на пътни отсечки-Съгласно заданието на В-ят в обхвата на Изпълнителя има три съоръжения, които осъществяват пресичане с РПМ.По силата на чл.82.(2) от Наредба 55 проектите са съгласувани с АПИ,но одобренията са издадени с условието при приемане на обектите по смисъла ЗУТ да бъде извършена „рекултивация на променените участъци”.Това ограничително условие е поставено след подписване на договора с И-я, не произтича от императивна норма на закона,и не е предвидено нито при изготвяне на офертата по процедурата нито при подписването на договора.6.Подпорна стена-В проекта на В-я отчуждената зона за жп участъка от км295+680 до км295+925 е до регулацията на РП между Ново село и Любимец.Участъка е в насип средна височина 5,00 м.За укрепване на насипа първоначално е пр.решение с геомрежа. При съгласуване с АПИ, същата отхвърля този вариант.У-ка от пътя на РПМ е в крива,налице са притеснени условия и недостиг на земя, невъзможно е отчуждаване,сервитута на път и на жп линия са с обща регулационна линия, техническо решение за укрепването е с подпорна стена.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 5055 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.05.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД Железопоътна инфраструктура 2011, БУЛСТАТ 176232461, бул. Ситняково №48, Р.България 1505, София, Тел.: 02 4397887, E-mail: sofia@porr.at, Факс: 02 4397889

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 12536524.49 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДП Национална компания Железопътна структура, отдел Правен - Ръководител сектор в отдел Правен Десислава Кирилова, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, Р.България 1233, София, Тел.: 02 9323212, Факс: 02 9310663

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

ДЗЗД „ЖЕЛЕЗОПЪТНА ИНФРАСТРУКТУРА 2011”, гр. София, бул. „Ситняково“ №48, с вх. № ЖИ-15998/28.04.2015 год. в 14,07 часа „Порр Бау” Гмбх, седалище и адрес на управление: Политическа община Виена, Абсберггасе 47, 1100 Виена, вписано в Търговски регистър, Търговски съд Виена с фирмен № 34160, и „ПСТ Груп“ ЕАД, със седалище и адрес на управление: гр. София, община Столична, район Подуяне, ул.“Бесарабия“ № 114, вписано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 831928535, представлявано от Тоше Наумов, гражданин на Германия, роден на 05.06.1971, ЛП: 1913919, Йоханес Фюрст, гражданин на Австрия, роден на 04.07.1966, ЛП: Р3926525 и Иван Матич, гражданин на Република Австрия, роден на 13.08.1985, ЛП Р 7369793 – които и да е двама от тях заедно, в качеството им на представители на Консорциума „Железопътна инфраструктура 2011“, съгласно Анекс № 4 от 01.06.2014г. към Договор за партньорство от 20.05.2011г., наричано за краткост ИЗПЪЛНИТЕЛ, от друга страна,