Версия за печат

00689-2014-0018

BG-Ямбол:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Тунджа, пл. Освобождение №1, За: Галина Иванова - началник отдел Обществени поръчки, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки, ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: РД-1413 от 08.12.2014 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00689-2014-0018
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

Обществената поръчка е възложена във връзка с реализацията на дейности по проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения”, по Договор за предоставяне на БФП с регистрационен номер № М13-22-83/26.08.2014 г., който се реализира с подкрепата на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14: 1. Обща цел на проекта: Повишаване на уменията и компетенциите на общинските служители за предоставяне на по-ефективни и качествени административни услуги за гражданите и бизнеса. 2.Специфични цели на проекта: -Повишаване на капацитета на служителите за предоставяне на административни услуги чрез подобряване на квалификацията им. - Стимулиране организационното развитие на административните структури за по-ефективна работна среда. Постигнати бяха целите на проекта, а именно „Подобряване на работата на държавната администрация за реализиране на ефективни политики, качествено обслужване на гражданите и бизнеса и създаване на условия за устойчив икономически растеж и заетост”.Предметът на обществената поръчка за Обособена позиция 2 е „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация” - включени бяха общо 50 кметове, кметски наместници и служители, осъществяващи административното обслужване на населението, обособени в две равни групи.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: 34 от 13.03.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

ЕВРИКА ЗМ ЕООД, ЕИК 201996574, ул. „Велес” № 19, партерен етаж, Р. България 9000, гр. Варна, Тел.: 052 500043, E-mail: evrikacenter@abv.bg, Факс: 052 607820

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Организиране и провеждане на обучения във връзка с реализацията на проект „Повишаване професионалния капацитет на служителите от Община Тунджа чрез обучения” по Обособена позиция 2: „Надграждащо обучение по компютърни технологии в помощ на общинската администрация”.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

3

ІII.7) Стойност посочена в договора
10708.5 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

01.07.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
10708.5 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

24.07.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Георги Стоянов Георгиев
Длъжност: Кмет на Община "Тунджа"