Версия за печат

00207-2015-0044

BG-Стара Загора: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална здравноосигурителна каса, чрез Районна здравноосигурителна каса Стара Загора, ул. Цар Ив. Шишман № 54 А, За: Маргарита Пейчева Енчева-Вачева, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 610930, E-mail: st.zagora@nhif.bg, Факс: 042 610913

Място/места за контакт: Стара Загора, ул. Цар Ив. Шишман № 54 А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nhif.bg/web/guest/640.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК Стара Загора, включително доставка и монтаж на резервни части"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Относно ремонта и профилактиката: адресите на РЗОК Стара Загора или сервизните бази на изпълнителя; Относно доставката на резервни части: сградата на РЗОК Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

1. Следгаранционно сервизно обслужване на компютърна и периферна техника в РЗОК Стара Загора- включва текущ ремонт на техниката и профилактика на принтерите; 2. Доставка и монтаж на резервни части за техниката; СПИСЪК НА КОМПЮТЪРНА И ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА, ПРЕДМЕТ НА СЛЕДГАРАНЦИОННО СЕРВИЗНО ОБСЛУЖВАНЕ: 1. Компютри HP Compaq DC 5750 Business 2. Монитори HP L 1706 3. Компютри FUJITSU SIEMENS SCENIC 4. CRT Монитор ACER V7771 5. CRT Монитор CTX VL 700 17 “ 6. CRT Монитор Belinea 17 “ 7. CRT Монитор FUJITSU SIEMENS SCENIC 8. CRT Монитор IBM G96 19 “ 9. Компютри HP Compaq 6005 Business PC 10. Монитори HP Compaq LA 2006 2.2. СПИСЪК НА ПРИНТЕРИТЕ, ПОДЛЕЖАЩИ НА ПРОФИЛАКТИКА: Марка принтер: брой Принтер Brother HL5250 DN 1 Принтер Kyocera mita FS-3820 DN 6 Принтер Kyocera Mita FS-2000 2 Принтер Lexmarc-T650 dn 6 Принтер Kyocera FS-1750 2 2.4. РЕЗЕРВНИ ЧАСТИ ЗА КОМПЮТЪРНА И ПЕРИФЕРНА ТЕХНИКА ПОСОЧЕНИ ПО ВИДОВЕ И ПАРАМЕТРИ: № I.Резервни части Прогнозно количество За компютър HP Compaq DC 5750 1 Оперативна памет DDR2 – 1GB 30 2 Оперативна памет DDR2 – 2GB 30 3 Твърд диск 160 GB - SATA 1 4 Твърд диск 250 GB - SATA 1 5 DVD R/W - SATA 1 6 Захранване 250 W HP 2 За компютър HP Compaq 6005 7 Оперативна памет DDR3 – 1GB 10 8 Оперативна памет DDR3 – 2GB 10 9 Твърд диск 250 GB - SATA 1 10 Твърд диск 500 GB - SATA 1 11 DVD R/W - SATA 1 12 Захранване 250 W HP 1 Мрежово оборудване 13 Мрежови адаптор /суич/ 10/100М - 8 порта 1 14 Мрежови адаптор /суич/ 10/100М - 16 порта 1 15 UTP Кабел 100 16 RJ45 100 Други 17 Твърд диск 250 GB – ATA 1 19 Твърд диск 2TB Seagate ST2000DM001 или подобен/64MB cache; 7200rpm; SATA3/ 1 18 Акумулаторни батерии 12 V 7.2 Ah 16

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000, 50320000, 34913000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по ремонт и поддържане на персонални компютри
Различни видове резервни части


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3500 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

640

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 667140 от 15.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История РД-14-11 История / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
14.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
18.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Специализирани бизнес системи АД, ЕИК 121814067, район Подуяне, ул. Бесарабия № 24, България 1000, София, Тел.: 02 91945, E-mail: sbs@sbs.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3500 BGN с ДДС 20%
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Специализирани бизнес системи АД ЕИК 121814067


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор