Версия за печат

00383-2015-0009

BG-Добрич:

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

по чл. 7, т. 1 - 4 ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община град Добрич, ул. България № 12, За: Силвия Енчева и Николай Великов, Република България 9300, Добрич, Тел.: 058 600050, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич, ул. България № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dobrich.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dobrich.bg/bg/info_pages/88.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



РАЗДЕЛ ІI: ПРОЦЕДУРА, ПРЕДХОЖДАЩА СКЛЮЧВАНЕТО НА ДОГОВОРА

ІI.1) Вид на процедурата
Открита процедура по реда на ЗОП
II.2) Обект на поръчката
Услуги
ІI.3) Процедурата е открита с решение
№: Р-22 от 24.02.2015 г. 
ІI.5) Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществениет поръчки
00383-2015-0009
ІI.6) Описание на предмета на поръчката

„Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност” Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа.


РАЗДЕЛ III: УСЛОВИЯ НА ДОГОВОРА

ІII.1)
Номер на договора: ДОП-102 от 08.06.2015 г. 
ІII.2) Настоящият договор е сключен след:

Процедура за възлагане на обществена поръчка

III.3) Изпълнител по договора

Адвайзърс Джъст Ин Тайм ЕООД, ЕИК: 203452443, ж.к. Гоце Делчев, бл. 236, вх. В, ет. 3, ап. 44, Република България 1000, София, Тел.: 0878 602788

ІII.4) При изпълнението участват подизпълнители

НЕ

ІII.5) Предмет на договора

„Организиране и провеждане на обучения за повишаване на квалификацията на служителите от Община град Добрич – Обучения в ключови компетентности по Проект „Надграждане на професионалната квалификация и компетентност на служителите от Община град Добрич“, Договор № М13-22-91 от 18.08.2014 г., за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 г. Обособена позиция 1 (ОП 1) – „Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност”. Провеждане на обучение в ключови компетентности – Екипна ефективност на 30 служители, разпределени в 3 групи по 10 служители. Обучението на всяка група е с продължителност три дни, 16 (шестнадесет) учебни часа.

ІІI.6) Срок на изпълнение
Срок в месеци

2

ІII.7) Стойност посочена в договора
3877.27 BGN без ДДС
III.8) Договорът е финансиран с европейски средства
Финансирането е 100% от стойността на договора.

РАЗДЕЛ IV: ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА

договорът е изпълнен

ІV.1) Дата на приключване/прекратяване

14.07.2015 г. 

ІV.3) Договорът е изменян/допълван

НЕ

ІV.4) Договорът е изпълнен в срок

ДА

ІV.5) Договорът е изпълнен в пълен обем

ДА

ІV.6) Информация за изплатената сума по договора
3877.27 BGN без ДДС
ІV.7) Във връзка с изпълнението на договора се дължат или са платени неустойки

НЕ


РАЗДЕЛ V: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


РАЗДЕЛ VI: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩАТА ИНФОРМАЦИЯ

23.07.2015 г. 


Възложител

Трите имена: Детелина Кирилова Николова
Длъжност: Кмет на Община град Добрич