Версия за печат

00530-2015-0012

BG-София: 21 - Юридически услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. Княз Дондуков № 52, За: Антоанета Манджукова, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593677, E-mail: a.mandjukova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/news?id=2513.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Удостоверяване на електронен подпис /издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис/”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 21
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: ЦУ на НАП, ТД на НАП и офисите на НАП
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора е „Удостоверяване на електронен подпис /издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис/”, включва: 1. Издаване, подновяване и доставка на удостоверения за електронен, което обхваща: - предоставяне на смарт-картата /Full или SIM size формат/, съдържаща частния и публичния ключ на титуляра, софтуер за подписване на електронни документи и управление на криптографски ключове и документация за инсталиране и ползване на софтуера на български език; - публикуване на удостоверението за електронен подпис в регистъра на доставчика на удостоверителни услуги. 2. Поддържане и управление на удостоверението за електронен подпис за срок от една година по ред и при условия, определени в проекта на договор, което обхваща: - удостоверяване на електронните подписи, за които са издадени удостоверенията; - предприемане на необходимите действия, при наличие на основание за това, във връзка с отразяването на промените, спирането, възобновяването и прекратяването на действието на удостоверението за електронен подпис. 3. Предметът на поръчката не включва доставка на устройства за четене на смарт-карти.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79132100

Описание:

Удостоверяване на електронен подпис

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена за издаване на 1 бр.КЕП; тежест: 59
Показател: Предлагана цена за подновяване на 1 бр.КЕП; тежест: 26
Показател: Предлагана цена за издаване на 1 бр. удостоверение за ЕП за служебни цели; тежест: 9
Показател: Предлагана цена за подновяване 1 бр. удостоверение за ЕП за служебни цели; тежест: 4
Показател: Предлагана цена за издаване на 1 бр.удостоверение за идентифициране на сървър; тежест: 1
Показател: Предлагана цена за подновяване на 1 бр. удостоверение за идентифициране на сървър; тежест: 1
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 649550 от 20.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 656794 от 25.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 86 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Удостоверяване на електронен подпис /издаване и подновяване на удостоверения за електронен подпис/”.
V.1) Дата на сключване договора
02.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„БОРИКА – БАНКСЕРВИЗ” АД, ЕИК201230426, гр. София 1784, район Младост, бул. Цариградско шосе № 117, Република БЪлгария 1784, София, Тел.: 02 9888765, E-mail: astanev@bobs.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 185850 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на договора е 36 (тридесет и шест) месеца от влизането му в сила или до изчерпване на максимално допустимата стойност на договора в размер до 185 850 (сто осемдесет и пет хиляди осемстотин и петдесет) лева без ДДС, съответно 223 020 (двеста двадесет и три хиляди и двадесет) лева с ДДС, в рамките на този срок.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участници в процедурата: 1.„Борика – Банксервиз” АД, ЕИК: 201230426; 2. „Информационно обслужване” АД, ЕИК: 831641791; 3. „Система за електронни плащания България/СЕП България“ АД, ЕИК: 131107204; 4. „Инфонотари“ ЕАД, ЕИК: 131276827.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор