Версия за печат

00728-2015-0015

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Вероника Антова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392326, E-mail: v.antova@parliament.bg, Факс: 02 9813131

Място/места за контакт: дирекция Международни връзки и протокол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

Адрес на профила на купувача: www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/275.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Народно събрание на Република България, пл. Княз Александър I, № 1, За: Гергана Ковачка, Красимира Енчева, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392450; 02 9393069

Място/места за контакт: дирекция Парламентарен бюджет и финанси

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Станка Арсова, Антоанета Стоянова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9392077; 02 9392371

Място/места за контакт: отдел Обща канцелария

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предоставяне на услуги във връзка с провеждането на Международна конференция на тема: „Парламентарна Асамблея на Процеса за сътрудничество в Югоизточна Европа /ПА на ПСЮИЕ/ – регионална синергия, стратегическо сътрудничество и парламентарна дипломация“ и заседание на Постоянния комитет на ПА на ПСЮИЕ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 17
Място на изпълнение: хотел, в централната градска част на гр. София съгласно чл. 9, ал.1 от Закона за устройството и застрояването на Столичната община.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

В предмета на обществената поръчка се включва предоставяне на услуги по хотелско настаняване, осигуряване на прехрана, кафе паузи и минерална вода, помещения за провеждане на заседанията и техническо оборудване във връзка с провеждането на Международна конференция на тема: „Парламентарна Асамблея на Процеса за сътрудничество в Югоизточна Европа /ПА на ПСЮИЕ/– регионална синергия, стратегическо сътрудничество и парламентарна дипломация“ и заседание на Постоянния комитет на ПА на ПСЮИЕ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55110000, 55130000

Описание:

Услуги по хотелско настаняване
Други хотелиерски услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно конкретните потребности на Възложителя за максимален брой 80 лица.

Прогнозна стойност без ДДС
41860 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начало

05.11.2015 г. 

Завършване

07.11.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в откритата процедура е парична сума или банкова гаранция в размер 400 (четиристотин) лв. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. При избор на форма - парична сума, същата се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD.При избор на форма - банкова гаранция, участникът следва да се съобрази със следните условия.Банковата гаранция за участие в откритата процедура се издава в полза на възложителя и е неотменяема и безусловна.Влиза в сила от крайния срок за получаване на оферти и има срок на валидност, равен на този на подадената оферта, удължен с 15 дни. Банковата гаранция съдържа изброяване на случаите по чл. 61, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията за участие в откритата процедура се задържа, усвоява и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл.62 от Закона за обществените поръчки. Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 2000 (две хиляди) лв. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.В случай, че е парична сума, гаранцията се внася в сметка на Народното събрание в БНБ, IBAN: BG49 BNBG 9661 3300 1707 01, BIC: BNBGBGSD. Възложителят задържа гаранцията при условията на проекта за договор.Банковата гаранция за изпълнение се издава в полза на Възложителя и е неотменяема, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Банковата гаранция е със срок на валидност, равен на срока на договора, удължен с 30 (тридесет) дни. Текстът й задължително се съгласува с възложителя. Възложителят упражнява правата си по гаранцията при условията на проекта за договор.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетно финансиране. Плащането се извършва по банков път, в български левове, както следва: а) до 14 000 (четиринадесет хиляди) лв. (по преценка на участника), платими в срок до 5 (пет) работни дни от сключване на договора срещу представена 100 % (сто процента) безусловна неотменима банкова гаранция за стойността на авансовото плащане, издадена в полза на Възложителя и със срок на валидност, равен на срока на договора, удължен с един месец, но не по-късно от окончателното изпълнение на договора, констатирано с двустранния приключвателен протокол, удостоверяващ окончателното изпълнение на договора. Текстът на банковата гаранция се съгласува предварително с Възложителя; б) остатъкът от окончателната стойност на поръчката - в срок до пет работни дни от окончателното изпълнение на договора, констатирано с двустранен приключвателен протокол за обхвата и стойността на всички действително предоставени услуги и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът в процедурата следва да е вписан в Националния туристически регистър по чл. 166, ал. 1 от Закона за туризма като лице, упражняващо дейност по хотелиерство. Посоченото обстоятелство се проверява служебно от комисията, назначена от Възложителя да разгледа, оцени и класира подадените оферти чрез справка в Националния туристически регистър. Участниците в откритата процедура следва да представят следните документи: 1. Справка – представяне на участника, в която се посочва единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 2. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал 1, буква "а" до буква "д" вкл., т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1 и ал. 5 ЗОП; 3. Когато участникът е обединение същият представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 4. Документ за гаранция за участие – оригинал на банкова гаранция или копие от документа за внесена парична сума; 5. Информация за предвидените подизпълнители (ако се ползват такива), както и за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители, и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на поръчката. Информацията следва да съдържа писменото съгласие на подизпълнителя или да е придружена с декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че е изискано предварителното съгласие за участие на подизпълнителя; 6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 ЗОП, подписана от лицето(та) представляващо(и) участника; 7. Декларация, подписана от лицето(та) представляващо(и) участника, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд; 8. Декларация, подписана от лицето (лицата), представляващо(и) участника, че участникът приема условията в проекта на договор, приложен към настоящата документация; 9. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Ням
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, включително стойности, дати и получатели. Към списъка задължително се прилагат доказателства за извършените услуги под една от следните форми: удостоверение, издадено от получател или от компетентен орган, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата.
Минимални изисквания: Да има изпълнени услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. За „сходни с предмета на поръчката“ Възложителят ще приема такива услуги, които включват комплексно предоставяне на хотелски, ресторантьорски услуги и помещения за провеждане на мероприятия.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за 1 бр. нощувка на човек на ден; тежест: 60
Показател: Организация и условия за изпълнение на поръчката; тежест: 20
Показател: Цена за прехрана на 1 лице на ден; тежест: 10
Показател: Цена за осигуряване на заседателна зала и офис на Международния секретариат на ден; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.08.2015 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 5.08 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие е общодостъпна на електронната страница на възложителя: www.parliament.bg, рубрика „Профил на купувача”. При поискване от заинтересовано лице възложителят изпраща документацията на хартиен носител за сметка на лицето. Същата може да бъде получена и в сградата на Народното събрание, София, пл. "Княз Александър І" № 1, четвърти етаж, стая 405а, тел. 02 939-24-50 и 02 939-30-69, всеки работен ден от 9:00 ч. до 16:00 ч., а на 21.08.2015 г. до 12:00 ч., от датата на вписване на обявлението за обществената поръчка в Регистъра на обществените поръчки до 21.08.2015 г. В тези случаи, лицето заплаща цената на документацията за участие в процедурата, която е в размер 5.08 лева без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.08.2015 г.  Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.08.2015 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Народното събрание, гр. София, пл. "Княз Александър І" № 1, първи етаж, зала № 132

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване установения режим за достъп до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ