Версия за печат

00451-2015-0003

BG-Разлог: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение - Разлог ЕООД, Свети Свети Кирил и Метоий 2, За: Магдалена Коцкова, България 2760, Разлог, Тел.: 0896 787799, E-mail: mbal_razlog@abv.bg, Факс: 0747 89282

Място/места за контакт: Магдалена Коцакова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mbal_razlog.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sop.bg/mbalrazlog-54/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на общи и специфични медицински консумативи и изделия за нуждите на МБАЛ-Разлог ЕООД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Франко МБАЛ-Разлог ЕООД
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на общи и специфични медицински консумативи и изделия за нуждите на МБАЛ-Разлог ЕООД

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизително количество, необходимо за нуждите на МБАЛ-Разлог ЕООД за период от 2 години, съгласно техническа спецификация.

Прогнозна стойност без ДДС
170000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 1700,00 лева Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Отложено плащане - 60 дни по банкова сметка, посочена от Изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Копие на документа за регистрация или Декларация за ЕИК /единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документа за самоличност - когато участникът е физическо лице; Еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени - когато участникът е чуждестранно юридическо лице. Когато не е представена Декларация за ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние - Ако участникът е обединение, следва да представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; Документът трябва да е нотариално заверен. - Декларации за отсъствие на обстоятелства по ал.1, 2 и 5 на чл.47 от ЗОП.; - Декларация за липса на свързаност по чл.55, ал.7 от ЗОП. - Декларация за ползване или не ползване на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие; - Декларация, че участникът е съгласен с условията на Възложителя и че приема условията в проекта на договор ; - Документ за гаранция за участие; - Декларация за съответствие от производителя или неговия упълномощен представител или ЕС сертификат за съответствие с Директива 93/42 EЕС или еквивалентно, издаден от нотифициран орган. Участникът да представи ISO сертификати на производителите на предлаганите медицински изделия. - Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; - Подписан и подпечатан образец на договор; - Копия от разрешение за търговия на едро. - Оригинални каталози, проспекти, брошури и/или други документи, в които се съдържа подробна информация за техническите и функционални характеристики на продуктите, както и готовност за предоставяне на мостри при поискване от страна на Възложителя. - Административна справка
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Копия от разрешение за търговия на едро.
Минимални изисквания: Копия от разрешение за търговия на едро.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Оригинални каталози, проспекти, брошури и/или други документи, в които се съдържа подробна информация за техническите и функционални характеристики на продуктите, както предоставяне на мостри
Минимални изисквания: Оригинални каталози, проспекти, брошури и/или други документи, в които се съдържа подробна информация за техническите и функционални характеристики на продуктите, както предоставяне на мостри
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: цена; тежест: 50
Показател: качество; тежест: 30
Показател: срок на доставка; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.09.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.09.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

Административна сград, кабинет 108

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68, ал.3 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

след 2 години

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

след 2 години

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ