Версия за печат

00692-2015-0007

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ Света Анна - София АД, ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1, За: Боян Авджийски/Диана Бенгарска, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: otdel.opd@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. Димитър Моллов № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извънгаранционна абонаментна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части за 2 броя ангиографски апарати „Artis ZEE” – производство на фирма „Siemens” и Информационна система „Syngo.plaza” в УМБАЛ „Света Анна” – София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Катетеризационна лаборатокия към Клиника по кардиология при УМБАЛ „Света Анна” – София АД
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извънгаранционна поддръжка, обслужване и доставка на резервни части за 2 броя ангиографски апарати „Artis ZEE” – производство на фирма „Siemens” и Информационна система „Syngo.plaza” в УМБАЛ „Света Анна” – София АД. Срокът за изпълнение на поръчката е 12 (дванадесет) месеца от сключване на договор. Извънгаранционното сервизно обслужване следва да включва: 1.Две профилактики годишно на цялата апаратура, включващи 12 процедури, описани в документацията; 2.Отстраняване на възникнали повреди в процеса на работа с апаратурата; 3.Стойността на труда при посещение за ремонт на дефектиралите апарати; 4.Време за реакция при уведомяване за възникнала повреда – до 24 часа; 5.Максимален срок за извършване на ремонта на всеки един апарат – до 7 календарни дни; 6.Влагане само на оригинални резервни части; 7.Изготвяне на протоколи за състоянието на техниката и списък (оферта) с частите, подлежащи на периодична подмяна по препоръка на производителя, който се издава след провеждане на инспекция; 8.Приложена листа на частите, подлежащи на периодична подмяна по предписание на производителя, които се влагат при профилактика; 9.Доставка на резервни части по ценова листа.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
66600 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 110 - 200069 от 05.06.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП-69 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

14.07.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Сименс Хелткеър ЕООД, ЕИК:203474500, Ул. Кукуш 2, Република България 1309, София, Тел.: 02 8115394, Факс: 02 8115610

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 66600 BGN с ДДС 20%
Брой години: 1
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Сименс Хелткеър ЕООД, ЕИК: 203474500