Версия за печат

00119-2015-0040

BG-Казанлък: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Казанлък, Казанлък, ул. Розова долина №6, За: Велина Стойчева, Мариела Атанасова, Република България 6100, Казанлък, Тел.: 0431 98255, E-mail: mayor@kazanlak.bg, Velina_25@abv.bg,, Факс: 0431 98266

Място/места за контакт: Велина Стойчева, Мариела Атанасова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kazanlak.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kazanlak.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Изпълнение на СМР на обект: „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“ и приемна сграда“ Осъществява се с финансовата подкрепа на Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 чрез Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, Мярка 1 „Реставриране обновяване и опазване на културното наследство“ – Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24-10М1-18/22.04.2015 г., проект „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Шипка, община Казанлък
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3 от ЗОП.Предмет на настоящата обществена поръчка e изпълнение на строителни- монтажни и консервационно-реставрационни работи за „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“ и приемна сграда“, в имот № 000354, землище гр. Шипка, община Казанлък, който обект се финансира от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 чрез Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, Мярка 1 „Реставриране обновяване и опазване на културното наследство“ – Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24-10М1-18/22.04.2015 г. между Община Казанлък и Министрество на културата, проект „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“ Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: •Подготовка на строителната площадка- разчистване на терена, разполагане на временни съоръжения и др.; •Демонтажни работи; •Доставка на необходимите материали и оборудване; •Строително-монтажни и консервационно-реставрационни работи (СМР и КРР); •Благоустрояване на терена; •Извършване на контролни изисквани съгласно нормативната уредба; •Участие в съставянета на актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и всички необходими документи по консервация и реставрация на метериални културни ценности; •Участие при подготовката на документи за издаване на Разрешение за ползване на обект; •Извозване на отпадъци и почистване на терена; •Гаранционна отговорност на изпълнените СМР и КРР. Най-общо ще бъде извършено следното: 1.Изграждане на приемна сграда - Приемната сграда ще служи за информационен център и ще обслужва посетителите на тракийските могили „Грифони“, „Хелвеция“ и „Шушманец“. Целият район около приемната сграда и двете гробници ще бъде облагороден, ще се изгради зона за рекреация и малък паркинг. 2.Могила „Хелвеция“ - Предвижда се изграждане на постоянно масивно защитно покритие и изпълнение на надеждна хидроизолация над гробницата, монтиране на дата-логери за температура и влага, изграждане на електрическа инсталация и осветление, поставяне на остъклени метални платформи, климатизиране на пространството в и около гробницата и други. Консервационно-реставрационните работи са определени съобразно Програма за консервация и реставрация и проект за КРР - комплексна консервация и реставрация на пластичната мазилкова украса, консервационно-реставрационни дейности по градежа, декоративната украса и подовата настилка, отстраняване на отложените на повърхността кристализирали соли и други. 3.Могила ”Грифони” - Проектът предвижда изграждане на постоянно защитно покритие и изпълнение на надеждна хидроизолация над гробницата, осигуряване на перманентна естествена вентилация, монтиране на дата-логери за температура и влага, поставяне на остъклени метални платформи, изграждане на електрическа инсталация и осветление и други. Консервационно-реставрационните работи са определени съобразно Програма за консервация и реставрация и проект за КРР - консолидиране на каменните блокове, почистване от повърхностни замърсявания, отстраняване на кристални образувания и други. Избраният изпълнител ще извърши предвидените в техническия инвестиционен проект СМР и КРР. Проектната документация се разглежда в нейната цялост чертежи, записки, детайли и КСС, които са неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212351, 45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи на праисторически монументи
Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подобект: Защитна сграда „Грифони“ – застроена площ 54,00 м2. - Изграждане на защитна сграда, която да прекрати инфилтрацията на вода към градежа.Не се изисква осигуряването на контролирана климатична среда. Подмогилното съоръжение остава неразкрито - прилежащите до каменния градеж земни маси остават интактни. Съхранява се в максимална степен автентичността на комплекса.1. Изгражда се леко защитно покритие в предната част /над дромоса/, състоящо се от две греди – метална конструкция, разположени по направление и над външните зидове на дромоса, над който се изгражда горното осветление с лека поддържаща конструкция, като по този начин се пресъздава автентичното усещане за открито небе.2. Изгражда се скрит покрив над същинската камера, който изолира подмогилното съоръжение от проникващи дъждовни води. Той е съставен от множество пластове, осигуряващи хидроизолация на автентичния могилен насип в зоната над камерите.3.Осигурява се перманентна естествена вентилация, чрез отвори в долния и горния край на защитното покритие. КРР са следните- консолидиране на каменните блокове, почистване от повърхностни замърсявания, отстраняване на кристални образувания и др. Подобект: Защитна сграда „Хелвеция“ – застроена площ 180,00 м2.- Изграждане на защитна сграда, като подмогилното съоръжение остава неразкрито - прилежащите до каменния градеж земни маси не се премахват. Съхранява се в максимална степен автентичността на комплекса. Археологич-та структура не се разкрива, като така не се излага на риск от деструкции вследствие от механично увреждане или рязка промяна на температурно-влажностния режим на камерата. Блокажа и земните маси, разположени зад каменния градеж са постигнали равновесно състояние.Обособяват се две зони: 1.Изгражда се масивно защитно покритие в предната част /над дромоса/, състоящо се от бетонова черупка с горно осветление. Така се възстановява автентичният вид на могилата - бетоновата черупка е скрита под тънък, озеленен земен насип, а горното осветление е само в зоната на дромоса, като по този начин до голяма степен се пресъздава автентичното усещане за открито небе от времето на действие на храма /гроба/. Пространството под черупката е топлоизолирано и хидроизолирано. Зидовете на дромоса са освободени от земния насип; 2.Изгражда се скрит покрив над същинската камера, който изолира подмогилното съоръжение от проникващи дъждовни и подпочвени води и вентилира зените маси около камерата. То е съставено от множество пластове, разделени функионално на две зони – горна, осигуряваща хидроизолация и вътрешна, осигуряваща перманентна вентилация с възможност за контрол на температурата и влагата наавтентичния могилен насип. КРР са следните-консервация и реставрация на пластичната мазилкова украса, КРР по градежа, декоративната украса и подовата настилка, отстраняване на отложените на повърхността кристализирали соли и др. Подобект: ПРИЕМНА СГРАДА - застроена площ 198,95 м2. - Могили „Хелвеция” и ”Грифони” се намират в подножието на Стара планина, в един комплекс с могила „Шушманец” и още една малка непроучена могила. В близост е промишлена сграда и ограда на завод „Индустриалтехник“ АД сериозно компрометират автентичното възприятие на комплекса.Предвижда се основния подход към могилите да се осъществява по съществуващото отклонение от източната страна на промишления комплекс, тъй като подходът от запад е компрометиран от: близосттта до портала на завода;близостта на път Е 85 и пътен възел (Казанлък, проход Шипка, Пловдив) с движение на МПС;близостта на гробищния парк на гр. Шипка;урбанистичния силует на гр. Шипка. Подходът от изток позволява движението да се извършва по локален път, който загърбва Е 85, като от едната му страна са озеленени земеделски територии, а от другата е оградата на завода, която се предвижда да бъде овладяна също със зеленина. В края на този локален път, близо до съществув. паркинг и в подножието на алеята към могила „Шушманец” се предвижда изграждане на приемната сграда, която да обслужва комплекса.

Прогнозна стойност без ДДС
2116685.79 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представят в една от следните форми:а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Когато гаранцията е депозит на парична сума тя се внася по следната банкова сметка на Възложителя - Община Казанлък IBAN: BG18SOMB91303321727300 BIC: SOMBBGSF; Банка: “Общинска банка“ АД Гаранцията за участие е в размер на 20 000 лева (двадесет хиляди лева) Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидатът/ участникът в процедурата за възлагане на обществена поръчка:1.Оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите;2.Определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие на отстранените кандидати или участници, се освобождават от възложителя в срок пет работни дни след изтичане на срока за обжалване решението на възложителя.Възложителят възстановява гаранциите за участие на класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от пет работни дни след изтичане срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. В същия срок се освобождават и гаранциите на всички участници при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Ако се представи банкова гаранция, същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-кратка от срока на валидност на офертата, определен от възложителя. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Разходите по откриването на банкова гаранция са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното усвояване - за сметка на Възложителя. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Гаранция за изпълнение. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% /три процента/ от цената по договора без ДДС.Участникът, определен за изпълнител, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната банкова сметка на ОБЩИНА КАЗАНЛЪК: IBAN: BG18SOMB91303321727300 BIC: SOMBBGSF; Банка: “Общинска банка“ АД Гаранцията за изпълнение се освобождава след изтичане на 30 календарни дни след издаване на Разрешение за ползване на обектите.Когато кандидатът/участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменяема, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност не по-малко от 30 календарни дни след издаване на Разрешение за ползване на обектите.При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Договорът се финансира от ФМ на ЕИП 2009-2014 по Програма БГ08 „Културно наследство и съвременни изкуства“, Мярка 1 – Договор за безвъзмездна финансова помощ № 24-10М1-18/22.04.2015 г., проект „Консервация, реставрация и социализация на тракийски могили „Хелвеция“ и „Грифони“. Плащания по договора : І.Авансово плащане в размер на 25% /двадесет и пет процента/ от уговорено в дог-ра възнаграждение, платимо в срок до 30 (тридесет) кален. дни от подписването на договора, не по-рано от получаване на авансово плащане по ДБФП и след представяне на следните документи: 1.банкова гаранция за стойн -та на дължимия аванс със срок на валид-т не по-малко 15 кал. дни след датата на която аванс.плащане ще бъде възстановено; 2.оригинал на данъчна фактура за дължимата сума. Авансът се приспада пропорционално от всяко следващо плащане. ІІ.Междинни плащания в рамките до 50% /петдесет процента/ от стойността на договора, след пропорционално приспадане на платения аванс. Междинните плащания се извършват въз основа на: 1.Междинен доклад от изпълнителя за извършените СМР и КРР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР и КРР, съгласно договора;2.Доклад за извършени СМР и КРР, изготвен от консултанта, осъществяващ строителен надзор с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР и КРР;3.Междинен сертификат за изпълнени СМР и КРР, съставен от изпълнителя, в т.ч. двустранно подписани Актове обр. 19 съставени в процеса на изпълнение на СМР и КРР;4.Констативен протокол за извършените непредвидени разходи. Непредвиденият разход се одобрява преди неговото извършване, писмено от Програмния оператор и Възложителя. Преценка за това дали даден разход може да се признае за непредвиден е само на Програмния оператор – Минист-во на културата. За неодобрени от Програмния оператор непредвидени разходи, Възложителят не дължи тяхното изплащане на изпълнителя и последния няма право на обезщетение и/или неустойка за тях; 5.оригинал на данъчна фактура за дължимата сума, която се издава от изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на възложителя. Междинните плащания се извършват в срок от 30 (тридесет) календарни дни от одобрението от страна на Възложителя на съответната фактура за междинно плащане и документите по т. 1-5. ІІІ.Окончателно плащане до размера на уговореното в договора възнаграждение, се извършва въз основа на: 1.Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3/31.07.2003 г.);2.Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Приложение № 16 към чл. 7, ал. 3, т. 16 от Наредба № 3/31.07.2003 г.);3.Разрешение за ползване на обекта съгласно чл. 2 от Наредба № 2/31.07.2003 г.;4.Окончателен доклад от изпълнителя за извършените СМР и КРР, с приложени към него документи – надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР и КРР, съгласно договора за обществената поръчка;5.Окончателен доклад от консултанта, осъществяващ строителен надзор;6.Окончателен сертификат за изпълнени СМР и КРР, съставен от изпълнителя;7.Констативен протокол за окончателния размер на непредвидени разходи. Непредвиденият разход се одобрява преди неговото извършване, писмено от Програмния оператор и Възложителя. Преценка за това дали даден разход може да се признае за непредвиден е само на Програмния оператор – Минист-во на културата. За неодобрени от Програмния оператор непредвидени разходи, Възложителят не дължи тяхното изплащане на изпълнителя и последния няма право на обезщетение и/или неустойка за тях; 8.оригинал на данъчна фактура за дължимата сума, която се издава от изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от Възложителя. Окончателното плащане се извършва в срок от 30 (тридесет) работни дни от одобрението от страна на Възложителя на фактура за окончателно плащане и документите по т. 1-8, при свободен финансов ресурс по проекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че участника определен за изпълнител е обединение от ФЛ или ЮЛ.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Избраният изпълнител следва да има предвид, че не по-малко от 15 % от стойността на поръчката следва да бъдат използвани за подобряване на ситуацията и включването на представители на ромското население в изпълнението на поръчката, за което след сключването на договора представя доказателствени материали /справка от НАП за сключени трудови договори и декларации от лицата самоопределящи се като роми, и други по преценка на изпълнителя/. Това е задължително условие по Мярка 1 „Реставриране, обновяване и опазване на културното наследство”, а именно 10% от стойността на безвъзмездната финансова помощ да бъдат използвани за подобряване на ситуацията и включването на представители на ромското население. На основание чл. 161, ал. 2 от ЗКН всички изкопни работи ще се провеждат под наблюдение на археолог, като в случай на откриване на археологически обекти се прилагат чл. 148 и чл. 160 от същия закон. Дейностите по консервация и реставрация, както и по адаптацията на недвижими културни ценности да се осъществяват от лица или под непосредственото ръководство на лица, вписани в регистъра по чл. 165 от ЗКН. Възложителя отстранява от участие в процедурата кандидат или участник, за който са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП, а именно : 1. осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказ. кодекс;б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказ. кодекс;в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказ. кодекс;г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказ. кодекс;д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказ.кодекс; 2. обявен в несъстоятелност;3. в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 6. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказ. кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; 7. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказ. кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказ. кодекс против трудовите права на работниците; 8. не могат да участват в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидати или участници, при които лицата по ТЗ / изброени в чл. 47, ал. 4, т. 1 – 8 от ЗОП/, са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация, както и такива, които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от ЗПУКИ. Ще бъдат предложени за отстраняване участници : 1.в чиято ценова оферта липса изискуем документ и/или има неясни документи и/или неясно обозначени документи;2.които са включили в офертата си извън Плик № 3 "Предлагана цена" елемент/и, свързани с предлаганата цена;3.които са предложили цена над прогнозната стойност на поръчката. Общата цена за изпълнението на поръчката на участника трябва да включва всички работи, дейности, услуги и др., нужни за качественото изпълнение на предмета й.Оферти за част от обекта на поръчката не се разглеждат и ще отстраняват от участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съдържание на плик № 1 „Документи за подбор“: 1. Посочване на ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или др. идентифицираща инфор-я в съответствие със законод-вото на държавата, в която участникът е установен, адрес, включ. и електронен, за кореспонденция(ОБРАЗЕЦ №1);2. Декл-я по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (ОБРАЗЕЦ № 2);3. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в него не е посочено лицето, представляващо участниците в обединението – документ, подписан от лицата в обединението, който посочва представляващия;4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция като парична сума;5. Доказ-ва за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП : 5.1. Удост-е от банкa за наличието на финансов ресурс на участника – не повече от 50 на сто от прогнозната стойност на поръчката;5.2. ГФО или някоя от съставните му части, ако е приложимо/не се представят ако са публикевани в публ. регистър/;6. Доказ-ва за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП : 6.1. Списък на строителството по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП (ОБРАЗЕЦ № 3), придружено с посочване на публични регистри по чл.51, ал.1, т.1, буква „а” и/или представяне на документи по чл.51, ал.1, т.1, буква „б” и „в” ;6.2. Списък на екипа от експерти по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП от ръководния и технически персонал на участника (Образец № 4);6.3.Сертификат ISO 9001:2008 или еквив.с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи на сгради, съответстващ на предмета на поръчката.6.4. Регистрационен документ по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или договор с лице, притежаващо документите по чл. 35 от ЗУО; 7.Доказ-ва по чл.49, ал.1 от ЗОП - заверено копие на Удост-е за регистрация в ЦПРС за извършване на дейности от първа категория, съгл. чл. 137, т. 1, буква "м" от ЗУТ и чл. 2, ал.4, т.1 от Наредба № 1/2003 г. за номенклатурата на видовете строежи - "национално значение“ или еквивал.документ за участ-те, установени в др.държава - членка на ЕС, издаден от държ- та, в която са установени; 8. Декл-я по чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоя-во по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (ОБРАЗЕЦ № 5);9.Декл-я за ползване на подизпълнител (образец №6) и Декл-я от подизпълнител (образец № 7);10. Декл-я по чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (ОБРАЗЕЦ № 8);11.Декл-я по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП(ОБРАЗЕЦ № 9);12. Декл-я -я за запознаване с мястото на изпъл-е, условията на а процедурата и инвестиц.проект(ОБРАЗЕЦ № 10);13.Заверено копие от валидна застрах. полица, съгл. чл. 171 от ЗУТ;14. Списък на документите и информ-ята, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Съдържание на плик №2 «Предложение за изпълнение на поръчката»: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката (ОБРАЗЕЦ № 11), със срок за изпълнение (не повече от 180 календарни дни и в рамките на срока за изпълнение на проекта съгласно ДБФП № 24-10М1-18/22.04.2015 г.), гаранционен срок на изпълнените СМР, срок за реакция при съобщаване на дефекти, срок за отстраняване на дефекти; работна програма, линеен график, график на работната ръка и диаграма на строителна механизация.Ако е приложимо – Декл-я по чл. 33, ал. 4 от ЗОП;2.Декл-я за основните видове материали и изделия /ОБРАЗЕЦ №12/,които ще се вложат при изпъл-ето на поръчката;3.Декл-ии за съответствие и сертификати на материалите.Работната програма следва да има съдържание посочено в документацията за участие. Съдържание на плик № 3 „Предлагана цена” : 1.Ценово предложение (ОБРАЗЕЦ №13); 2.Остойностена количествена сметка (ОБРАЗЕЦ № 14);3.Анализи на единичните цени, със всички елементи – норма време, часова ставка, разход на материалите, звено, механизация, допълнителни разходи върху труда, доставно-складови разходи, допълнителни разходи върху механизация и печалба. Когато участник в процедурата е обединение, което не е ЮЛ относно представянето на документите изискуеми съгласно чл.56, ал.1, т.1, буква „а”, „б” и "в", т.4, т.5 и т.11 от ЗОП в плик №1 "Документи за подбор" се прилага чл.56, ал.3, т.1, т.2, т.3 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Кандидатите или участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверение от банка; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ не се представят, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът или участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Минимални изисквания: Всеки кандидат или участник трябва да разполага с финансов ресурс в размер на 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на обстоятелството по т.1 се представя Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП за изпълнени през последните 5 (пет) години строителни обекти, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката– Образец №3 от документацията. За строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, се представят: - посочени публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2.Обстоятелството по т.2 се доказва с представено заверено копие на Сертификат, удостоверяващ съответствието на кандидата или участника със стандарта за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи на сгради, съответстващ на предмета на поръчката; Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 3.За доказване на обстоятелство по т.3 се представя регистрационен документ по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или договор с лице, притежаващо документите по чл. 35 от ЗУО. 4.Като доказателство, че участникът разполага с екип от експерти за изпълнението на поръчката – ръководен и технически персонал се представя Списък на експертите по чл.51, ал.1, т.7 от ЗОП, които ще участват в изпълнението на предмета на поръчката - Образец №4 от документацията.В списъка са посочват образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата си не по-малко от един договор за строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката. Под строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката се разбира: Изпълнение на СМР и КРР, изразяващи се в консервация, реставрация и социализация на археологически недвижими културни ценности с категория „национално значение“ или „световно значение“. 2.Всеки кандидат или участник трябва да докаже, че притежава сертификат, удостоверяващ съответствието му със стандарта за системи за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват строителство, реконструкции, ремонтни работи на сгради, съответстващ на предмета на поръчката.Съгласно чл.53, ал.4 от ЗОП, Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 3.Участникът или кандидатът следва да притежава разрешителен или регистрационен документ по чл. 35 от Закона за управление на отпадъците (ЗУО) или да има сключен договор с лице, притежаващо документите по чл. 35 от ЗУО. 4.Участникът трябва да докаже, че разполага с екип от експерти за изпълнение на поръчката - ръководен и технически персонал, който има опит за извършване на подобен вид СМР и КРР: 4.1.Участника трябва да докаже, че разполага със следният ръководен персонал : - Технически ръководител на обекта съгл. чл. 163а от ЗУТ, с висше образование - образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” и квалификация „архитект“, „инженер“ или „строителен инженер“ или еквив. или средно образование и придобита професионална квалификация „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквив., с минимум 5 (пет) год. профес. опит, от който участие като „технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка. - Есперт, с образователно-квалификационна степен „магистър”, вписан в регистъра по чл. 165 от ЗКН - със Специалност в областта на консервацията и реставрацията – „Консервация и реставрация“ или „Консервация и реставрация на паметници на културата“, с минимум 3 год. профес. опит в тази област и участие в реализацията на поне един обект с предмет, сходен с предмета на настоящото поръчка, както и специфичен профес. опит в областта на консервацията и реставрацията на камък. За техническия ръководител и експерта по чл.165 от ЗК, под обект сходен с предмета на поръчката се разбира обект в който се е извършвала консервация, реставрация и социализация на археологически недвижими културни ценности с категория „национално значение“ или „световно значение“. - Координатор по безопасност и здраве, който трябва да отговаря на изискванията по чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на СМР. 4.2.Участникът трябва да докаже, че разполага със следните експерти, които ще отговарят за изпълнението на поръчката : - Строителен инженер, с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по специал-та „Промишлено и гражданско строителство“ или еквив., с минимум 3 (три) год. общ профес. опит; - Електроинженер, с образов-но-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър“ по специал-та „Електроснабдяване и електрообзавеждане“ или еквив., с минимум 3 (три) год. общ профес. опит; - ВиК инженер, с образов-но-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по специал-та „ВиК системи и съоръжения“ „Пречистване на водите“ или еквив., с минимум 3 (три) год. общ профес. опит; - Геодезист, с образов-но-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по специал-та „Геодезия“ или еквив., с минимум 3 (три) год. общ профес. опит; - Инженер ОВК, с образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” по специал-та „Отопление”/„Топлотехника”, и/или „Вентилация” и/или и/или „Климатизация” или еквив. с минимум 3 год. общ проф. опит.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 673253 от 24.06.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.09.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.09.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр.Казанлък, ул. "Розова долина" №6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Желаещите да получат документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да я изтеглят от Профила на купувача на официалния сайт на Община Казанлък - www.kazanlak.bg Документацията за участие е публикувана и достъпна от деня на публикуване на обявлението в РОП, на интернет страницата на Община Казанлък - „Профил на купувача‘‘. Желаещите да я получат е достатъчно да я изтеглят свободно и безплатно от профила на купувача на Възложителя. В случай, че желаят документацията да им бъде изпратена, то изпращането става чрез куриер за сметка на заинтересованото лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за адрес за кореспонденция, телефон и лице за контакти. Възложителят няма право да поставя изискване документацията за участие да се получава на място и е длъжен да предостави документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Възложителят се е възползвал от правото на чл.64, ал.3 от ЗОП, като е намалил срока за получаване на офертите със 7 (седем) дни, поради изпращане на това обявление по електронен път и с 5(пет) дни поради предоставяне на пълен достъп по електронен път до документацията за участие на www.http://www.kazanlak.bg - Профил на купувача. Офертите на участниците ще се приемат в Центъра за информация и услуги на гражданите, гише № 5 – „Технически услуги“ на Община Казанлък - гр. Казанлък, бул. „Розова долина” № 6, всеки работен ден съгласно обявлението – от 08.30 часа до 17.30 часа.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ