Версия за печат

00056-2015-0015

BG-Харманли: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл. Възраждане 1, За: Цвета Черкезова, Василка Лозева, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ТЕКУЩ РЕМОНТ НА ОБЩИНСКА СГРАДА, НАХОДЯЩА СЕ НА УЛ. „Г. М. ДИМИТРОВ“ №3, ЕТ.1 И ЕТ. 2 – ГР. ХАРМАНЛИ”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: на територията на община Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

извършване на текущ ремонт на общинска сграда. - подмяна на дограма -шпакловка -боядисване стени -циментова замазка -направа мазилка - и други СРР и СМР, съгласно техническите спецификации

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

част от сграда - етаж 1 и етаж 2

Прогнозна стойност без ДДС
88000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 1 процент от максималната прогнозна стойност(880.00лв.) Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя (Приложение № 13), със срок на валидност 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: „Първа инвестиционна банка“ АД IBAN: BG67FINV91503316216296 BIG: FINVBGSF Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61, чл. 62 и чл. 62а от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят ще заплаща цената по сключения договор, както следва: • За дейностите предвидени за 2015г. в срок до 30 календарни дни от представяне на оригинална фактура и подписване на приемо-предавателен протокол за извършените СМР; • За дейностите предвидени за 2016г. в срок до 30 календарни дни от представяне на оригинална фактура и подписване на приемо-предавателен протокол за извършените СМР. Плащанията по договора се извършват по банков път по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

За участниците - обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ за създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от пета категория или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: не се изисква
Минимални изисквания: не се изисква
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: • Изпълнителят следва да разполага минимум с: - Технически ръководител: o Лицето следва да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; o минимум 2 години опит в изпълнение на строителни обекти; • и работници, които да бъдат ангажирани с дейностите по предмета на поръчката, като се съобразява с предложения от тях срок на изпълнение. Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството.
Минимални изисквания: Съответствието с изискванията, поставени от Възложителя към експертите за изпълнение на поръчката, се доказва с представяне на: • Справка-декларация за екипа, отговарящи за изпълнението на поръчката; • Автобиографии на екипа по европейски образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката • Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие) Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: стратегия и организация за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: срок за изпълнение на дейностите от първата година за изпълнение на договора; тежест: 20
Показател: срок за изпълнение на дейностите от втората година за изпълнение на договора; тежест: 10
Показател: ценово предложение; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.08.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.08.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.08.2015 г.  Час: 09:30
Място

Конферентна зала, ет. 4, административна сграда на Община Харманли

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На откритите заседания могат да присъстват представители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване,както и други лица, при спазване на режима за доспът до сградата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Поръчката ще се изпълнява в рамките на две години. Годишна задача за 2015г. и годишна задача за 2016г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на Възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежат на обжалване по реда на част 4, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред КЗК, съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ