Версия за печат

00085-2015-0015

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: инж. Анна Кръстева, Република България 1606, София, Тел.: 02 9225388, E-mail: anna.krasteva@vma.bg, Факс: 02 9523311

Място/места за контакт: ВМА-отдел Медицинска, компютърна техника и комуникационни системи

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св. Георги Софийски 3, За: Огняна Димитрова Никодимова, Република БЪлгария 1606, София, Тел.: 02 9225527

Място/места за контакт: ВМА-Явно деловодство-сектор Входящи

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати по 6 обособени позиции” Обособена позиция 1 - Пациентни монитори Datex; Обособена позиция 2 Анестезиологични апарати AVANCE; Обособена позиция 3 - Респиратори Galileo Gold, Raphael, Veolar Hamilton Medical; Обособена позиция 4 - Анестезиологични апарати STEPHAN; Обособена позиция 5 - Пациентни монитори SpaceLabs и RGB Обособена позиция 6- Пациентни монитори и анестезиологични апарати Nihon Kohden

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ВМА-МБАЛ-София ул. Св. Георги Софийски 3
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати по 6 обособени позиции” Обособена позиция 1 - Пациентни монитори Datex; Обособена позиция 2 Анестезиологични апарати AVANCE; Обособена позиция 3 - Респиратори Galileo Gold, Raphael, Veolar Hamilton Medical; Обособена позиция 4 - Анестезиологични апарати STEPHAN; Обособена позиция 5 - Пациентни монитори SpaceLabs и RGB Обособена позиция 6- Пациентни монитори и анестезиологични апарати Nihon Kohden

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати по 6 обособени позиции” подробно описани в Техническа спецификация Приложение 1 от конкурсната документация

Стойност, без да се включва ДДС
220765 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът представя гаранция за участие в откритата процедура за възлагане на обществената поръчка, а определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 2. Гаранцията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е в размер на 1 % от прогнозната стойност на съответната обособена позиция и е както следва: Обособена позиция 1 – в размер на 330,00 (триста и тридесет) лв. Обособена позиция 2 – в размер на 235,00 (двеста тридесет и пет) лв. Обособена позиция 3 – в размер на 240,00 (двеста и четиридесет)лв. Обособена позиция 4 – в размер на 110 (сто и десет)лв. Обособена позиция 5 – в размер на 165,00 (стo шестдесет и пет)лв.Обособена позиция 6 – в размер на 10,00 (десет)лв. 3. Гаранцията за изпълнение по договора е в размер 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума или банкова гаранция, съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. 4.1. При избор на гаранция под формата на парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в лева, по набирателна сметка на ВМА: IBAN BG34BNBG96613300150601; BIC BNBGBGSD; банка БНБ, с основание – „За участие в открита процедура с предмет: „Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати по 6 обособени позиции “- обособена позиция № …” 4.2. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни (тридесет дни) след изтичане срока на валидност на офертата на участника. При избор на банкова гаранция същата следва да е неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия. В банковата гаранция изрично се записват основанията за нейното задържане и усвояване от възложителя при условията на чл. 61 от ЗОП и името на процедурата и обособената/ите позиция/и, за която е открита. 4.3. Ако участникът представя банкова гаранция за изпълнение на договора, тя трябва да бъде неотменяема и безусловна, издадена от банка в полза на Възложителя – Военномедицинска академия и открита със срок на валидност не по-малко от 30 дни след срока на договора. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора. 5. Всички разходи по представяне на гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнението на поръчката са за сметка на участника, а разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участниците трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранциите да не бъде по-малък от определения в процедурата. 6. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по гаранцията за участие и за изпълнение се представят и в превод на български език. 7. Гаранциите за участие в процедурата се освобождават, задържат или усвояват от Възложителя по реда и в сроковете по чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 8. Гаранцията за изпълнение на договора за възлагане на обществена поръчка се освобождава или задържа съгласно условията и сроковете, определени в договора. 9. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 10. Удължаване на срока на гаранциите, в случаи на удължаване на срока на валидност на офертите. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от същия закон, отново да представят гаранция за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Месечната цена за абонаментното сервизно обслужване на пациентни монитори и анестезиологични апарати се определя в български лева за всеки един от изброените апарати и включва всички разходи за неограничен брой посещения, за ежемесечна профилактика, настройки, калибровки, тестове, софтуерен ъпдейт, ремонт с подмяна при необходимост на резервни части включително и акумулаторни батерии с нови неупотребявани за осигуряване на пълна функционалност на апаратите. Плащанията ще се извършват ежемесечно чрез банков превод по сметка на Изпълнителя в срок от 60 (шестдесет) дни след представяне на следните документи: оригинална фактура и протокол за извършени дейности за предходният период.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват физически или юридически лица, както и техни обединения, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4, ал.2, т.1, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП. В процедурата за възлагане на обществена поръчка не може да участва чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелстватачл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 2, т.1, 4 и 5 от ЗОП. В офертата не могат да бъдат включени като подизпълнители лица, за които са налице някои от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2, 3 и 4 и ал. 5 от ЗОП. Пликът, в който се поставя офертата трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1, който съдържа: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника-Приложение 2. 2.Представяне на участника по образец – Приложение № 3 3.декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец – Приложение № 4 4.при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация); 6.Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРС- Приложение № 5. 7.Документ за гаранция за участие. Към документа за внесена гаранция, участникът представя опис на обособените позиции и стойността на гаранцията за участие, за които е внесъл гаранция. 8.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участника посочени от възложителя в т. III.2.2 на обявлението за обшествена поръчка. 9.Доказателства за технически възможности на участника посочени от възложителя в т. III.2.3 на обявлението за обшествена поръчка. 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП от участника за предвидени подизпълнители (ако предвижда такива), видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка - оригинал, по Приложение № 8; 11.Декларация за съгласие за участие на подизпълнителя, ако участникът предвижда такъв - оригинал, по Приложение № 9. 12.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник - оригинал, по Приложение № 10 13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 за приемане условията на проекта на договора оригинал - Приложение № 11 14.Декларация (оригинал, свободен текст) за срока на валидност на офертата, който не може да е по-кратък от 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от датата, обявена като краен срок за получаване на офертит 15.Плик № 2 се представя за всяка позиция, за която се участва и съдържа: 1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката по образец на Възложителя - Приложение № 12, заедно с описание в табличен вид, на предлаганите за абонамент медицински апарати съгласно Техническа спецификация – Приложение № 1 на Възложителя за съответната обособена позиция, за която участва; 2. Декларация за срок на диагностициране на повредата (свободен текст); 3. Декларация за срока за отстраняване на повредата (свободен текст); 4. Декларация за гаранционен срок на ремонтираният апарат с вложена резервна част (свободен текст); 5. Декларация по чл. 33, ал. 4 - в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. 16. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Документи, доказващи икономическото и финансово състояние на участника - Не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания за финансово и икономическо състояние

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.списък на основните услуги за ремонтни и сервизни дейности, на медицински апарати предмет на обществената поръчка, придружен от удостоверение/я /референция/и/, издадено от получателя или от компетентен орган или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. списък на лицата за осигуряване на изискванията поръчката. Списъкът следва да съдържа имената, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, както и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго); Към списъка се описват сертификати за проведено обучение при производителя на сервизните инженери, сертифицирани за сервиз на предлаганата апаратура 3. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнявал ремонтни и сервизни дейности на медицински апарати предмет на обществената поръчката. 2.Участникът да разполага с минимум 2 служителя на (трудов/граждански) договор на територията на Република България, сертифицирани инженери от производителя на предлаганата за абонаментно сервизно обслужване медицинска апаратура. 3.Участникът да има внедрена система за управление на качеството – (ISO 9001:2008, БДС ЕN ISO 9001:2008 или еквивалентно) в обхвата на предмета на процедурата;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
03.09.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Само когато кандидат или участник изиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, документацията се заплаща в размер на 6 (шест) лева, чрез превод по сметка на Възложителя BG43 BNBG 9661 3100 1506 01 BIC BNBGBGSD и след представяне на доказателство за извършено плащане. Телефон за справки – 02 9225195, всеки работен ден от 8:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
03.09.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

София, ВМА - партер, зала №10

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действия на комисията по чл. 68, ал. 4 и 5 , могат да присъстват участниците в тях или упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и наюридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица е необходимо да представят следните документи: документ за самоличност, за упълномощените представители и нотариално заверено пълномощно, за представителите на медиите - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното им положение, по силата на което лицето има право да присъства

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части напациентни монитори Datex
1) Кратко описание

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части напациентни монитори Datex

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части напациентни монитори Datex подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
66665 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на анестезиологични апарати AVANCE
1) Кратко описание

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на анестезиологични апарати AVANCE

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на анестезиологични апарати AVANCE подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
48750 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на респиратори Galileo Gold, Raphael, Veolar Hamilton Medical
1) Кратко описание

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на респиратори Galileo Gold, Raphael, Veolar Hamilton Medical

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на респиратори Galileo Gold, Raphael, Veolar Hamilton Medical подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
50000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на анестезиологични апарати STEPHAN
1) Кратко описание

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на анестезиологични апарати STEPHAN

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на анестезиологични апарати STEPHAN подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори SpaceLabs и RGB
1) Кратко описание

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори SpaceLabs и RGB

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори SpaceLabs и RGB подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
33300 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати Nihon Kohden
1) Кратко описание

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати Nihon Kohden

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

3) Количество или обем

Пълно абонаментно сервизно обслужване с включен труд и резервни части на пациентни монитори и анестезиологични апарати Nihon Kohden подробно описани в техническа спецификация Приложение 1

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1250 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12