Версия за печат

00043-2015-0001

BG-Дулово: 24 - Образователни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дулово, ул. Васил Левски № 18, За: д-р Юксел Ахмед, Р България 7650, Дулово, Тел.: 086 423000, E-mail: dulovokmet@abv.bg, Факс: 0864 23020

Място/места за контакт: д-р Юксел Ахмед

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dulovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://dulovo.bg/администрация/профил- на-купувача.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Подготовка и провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 24
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Територия на Републка България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка е : подготовка и провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения. В предмет на настоящата обществена поръчка се включват две обособени позиции: Обособена позиция 1 - Провеждане на чуждоезикови, компютърни и специализирани обучения.Обособена позиция 2 - Логистично осигуряване на изнесени обучения.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80511000

Описание:

Услуги по обучение на персонала

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
93300 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ОП1- Организация и методология за изпълнение на поръчката ; тежест: 50
Показател: ОП1- Срок за подготовка на обученията (в календарни дни); тежест: 20
Показател: ОП1 - Предложена от участника цена; тежест: 30
Показател: ОП2 - Срок за организиране на логистиката на всяко едно от изнесените обучения(в календарни дни); тежест: 50
Показател: ОП2 - Предложена от участника цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 646571 от 04.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПО-07-274 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Логистично осигуряване на изнесени обучения
V.1) Дата на сключване договора
04.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЦПО Логос ЕООД, ЕИК: 202940984, ул. Гео Милев № 158, Р България 1574, София, Тел.: 0888 455972

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 46000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 33900 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ПО-07-279 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Провеждане на чуждоезикови,компютърни и специализирани обучения
V.1) Дата на сключване договора
10.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.02.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Обединение Административен капацитет Дулово, ЕИК: 176869127, жк. Люлин, бл. 325, вх. А, ет. 5, ап. 12, Р България 1333, София, Тел.: 0886 222310

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 64999.99 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 59400 BGN без ДДС
В Брой месеци 6
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка се реализира по проект на Община Дулово с наименование : "Повишаване капацитета на служителите на общинска администрация Дулово", Договор № М13-22-173/11.08.2014г.,с финансовата подкрепа на Оперативна програма "Административен капацитет" 2007-2013г., по Приоритетна ос II "Управление на човешките ресурси ", Подприоритет 2.2 "Компетентна и ефективна държавна администрация", финансиран по бюджетна линия:BG051PO002/13/2.2-14

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по лектронен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1 от настоящото обявление.Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие(ако има такива), както и датата , мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3 ). Разяснения по документацията могат да се искат до 7 дни преди крайния срок за подаване на оферти.На основание чл. 64, а. 3 от ЗОП възложителят съкращава минималният 40 - дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал. 3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага.Участник, чиято ценова оферта, надвишава гореописаната обща прогнозна стойност, както и посочената в документацията за участие прогнозна стойност за обособените позиции и отделните дейности включени в тях ще бъде отстранен от участие.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП.Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."Джи Ем Криейтив" ЕООД,гр. София, ул Методи Попов № 9,ЕИК: 201482975. 2."БМ АДВАЙЗ" ЕООД,гр. София,жк. Дървеница, бл. 2, вх. Г, ет. 4, ап 80, ЕИК: 203394342 3."Патов и дъщери " ЕООД,гр. София, жк. Младост,бл. 54, вх. А, ет.1, ап. 1-2, ЕИК: 831830870 4."Джи Ем Ай Дивелопмънт" ЕООД, гр. София,жк. Люлин,бл. 303, вх. А, ап. 4, ЕИК: 201557566 5."МЕРКУРИ 97" ЕООД, гр. София, жк. Люлин № 5, бл. 562, вх. 1, ет. 8, ап. 29, ЕИК: 121295074 6."ЦПО Логос" ООД,гр. София, ул. Отец Паисий № 87, ет. 2, ЕИК: 202940984 7."АТЛАС ТРАВЕЛС" ЕООД, гр. София,бул Симеоновско Шосе № 276, ЕИК: 130026450 8.Обединение "Административен капацитет Дулово", гр. София,ул. Иван Асен № 54, ет. 5, ап. 20; съдружник в обединението "Смарт Адвайзърс" ЕООД, жк.Люлин,бл. 325 , вх. А, ет. 5, ап. 12, ЕИК:202722028 ; съдружник в обединението "Адванст бизнес консултинг" ООД, ул. Георги Бенковски № 10,ет. 1, ап. 1, ЕИК: 175047634 9."Плутон 1" ЕООД, гр. Пловдив, ул. Арх.Камен Петков № 1а, ЕИК: 115038506 10."Рин Консулт" ЕООД, гр. София, ул.Г. Софийски № 70, бл. 18, вх. В,ап. 34, ЕИК: 203159020


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор