Версия за печат

01072-2014-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за отнемане на незаконно придобито имущерство (КОНПИ), ул. Г.С.Раковски № 112, За: Трифон Трифонов, Р.България 1000, София, Тел.: 0882 699098, E-mail: t.trifonov@ciaf.government.bg

Място/места за контакт: КОНПИ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ciaf.government.bg.

Адрес на профила на купувача: : http://www.ciaf.government.bg/procurements/view/izbor-na-izpylnitel-za-realizacija-na-dejnosti-za-razrabotvane-i-vnedrjavane-na-suk-syglasno-standart-iso-9001-2008-i-za-dejnosti-za-informacija-i-publichnost-za-nujdite-na-komisija-za-otnemane-na-nezakonno-pridobito-imushtestvo-konpi-8/..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: установява незаконно придобито имущество Друго (моля пояснете): установява незаконно придобито имущество

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за реализация на дейности за Разработване и внедряване на СУК съгласно стандарт ISO 9001:2008 и за дейности за информация и публичност за нуждите на Комисия за отнемане на незаконно придобито имущество (КОНПИ)“ по проект „Внедряване на система за управление на качеството в КОНПИ”, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, Приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 27
Публикуване на информацията: НЕ
Място на изпълнение: София, ул. Г.С.Раковски № 112
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Избор на изпълнител за реализация на дейности за Разработване и внедряване на СУК съгласно стандарт ISO 9001:2008 и за дейности за информация и публичност за нуждите на Комисия за отнемане на незаконно придобито имущество (КОНПИ)“ по проект „Внедряване на система за управление на качеството в КОНПИ”, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, Приоритетна ос ІІІ „ Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Настоящата процедура е разделена на две обособени позиции, както следва: Обособена позиция №1 „Избор на изпълнител за реализация на дейности за Разработване и внедряване на СУК съгласно стандарт ISO 9001:2008 за нуждите на Комисия за отнемане на незаконно придобито имущество (КОНПИ)“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
274800 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: предложена цена; тежест: 40
Показател: допълнителни условия; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 631143 от 30.10.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД19-05 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Избор на изпълнител за реализиране на дейностите за Разработване и внедряване на СУК съгласно стандартISO 9001:2008 за нуждите на КОНПИ
V.1) Дата на сключване договора
16.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум ДЗЗД ВПВАВ ГД ; ЕИК 176873360, ул. Стефан Караджа № 2, Р. България 1000, София, Тел.: 0889 210118

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 285504 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 274800 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Административен капацитет” 2007-2013 година, Приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подпроритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, бюджетна линия BG051PO002/13/3.1-08, съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13-31-15 от 24.04.2014 г. за финансиране на дейностите, включени в проект с наименование „Внедряване на система за управление на качеството в КОНПИ”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

БГМап ООД; Мега Комюникейшън ЕООД; Финтеь-Д ЕООД; Ди Ем Ай Дивелопмънт ЕООД; Интер консулт нова ЕООД; Интегрити консултинг ООД; Консорциум ДЗЗД ВПВАВ ГД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор