Версия за печат

00145-2015-0048

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210196

Национален осигурителен институт София - Териториално поделение - Пловдив, ул. Любен Каравелов № 7, За: Мариана Дюлгерова, Репубика България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608697, E-mail: mariana.diulgerova@plovdiv.nssi.bg, Факс: 032 608740

Място/места за контакт: Териториално поделение - Пловдив

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: https://tenders-public.nssi.bg/tp/plv/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=194&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fplv%2F2014%2F15%2D2015%2D62&RecSrc=%2Ftp%2Fplv%2F2014%2F15%2D2015%2D62.

Електронен достъп до информация: https://tenders-public.nssi.bg/tp/plv/2014/Forms/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/docsethomepage.aspx?ID=194&FolderCTID=0x0120D52000423694F84FFEDC4B9148CCEE2E947C4B00D6F26C59A66F4644A2A25514AE9C7FF9&List=1784abb3-2871-4cb5-af5d-140db1c5dda7&RootFolder=%2Ftp%2Fplv%2F2014%2F15%2D2015%2D62&RecSrc=%2Ftp%2Fplv%2F2014%2F15%2D2015%2D62.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява ДОО

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” № 7 в обособена позиция: № 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon и обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 7
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника за административната дейност на ТП на НОИ – Пловдив, ул. “Л. Каравелов” № 7 в обособена позиция № 1: Доставка на консумативи за принтерна техника марка Xerox и Canon и обособена позиция № 2: Доставка на консумативи за принтерна и копирна техника. Количествата по обособени позиции №1 и №2 са посочени в Технически спецификации и пълно описание на предмета на поръчката (Приложение № 1 и Приложение № 2) и са прогнозни, като възложителят си запазва правото да не ги усвои (закупи) в пълен обем, а в зависимост от възникналата необходимост.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30124000

Описание:

Части и аксесоари за офис техника

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
24008.44 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

15-2015-62

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 067 - 118469 от 04.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 1005-15-2 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на консумативи за принтерна техника Xerox и Canon"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Кооперация Панда гр. София, гр. София, район Младост, бул. Цариградско шосе №139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 28000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24008.44 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. Роел-98 ООД гр.София ЕИК:121798467 2. Кооперация Панда гр. София ЕИК:000885099 3. Ронос ООД гр. София ЕИК:831176328