Версия за печат

00307-2015-0005

BG-Козлодуй: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, За: Марио Милов, директор на Дирекция Международни проекти и обществени поръчки, Република България 3320, Козлодуй, Тел.: 0973 85858, E-mail: mimilov@kozloduy.bg, Факс: 0973 80183

Място/места за контакт: Дирекция Международни проекти и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kozloduy.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profilnakupuvacha.com/%D0%9E%D0%B1%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%9A%D0%BE%D0%B7%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%B9%20-%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB%20%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на месо и месни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Козлодуй, с. Хърлец, с. Гложене, с. Бутан, община Козлодуй
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на месо и месни продукти за нуждите на училища, детски и социални заведения на територията на община Козлодуй, както следва: 1. ЦДГ „Слънчице”, град Козлодуй, ул. „Славейков” №2; 2. ОДЗ „Мир”, град Козлодуй, ж.к. 1; 3. ОДЗ „Радост”, град Козлодуй, ул. „В. Воденичарски” №5; 4. ОДЗ „Звънче”, град Козлодуй, ж.к. 3, кв.134, ул. „Девети май”; 5. Детска ясла, град Козлодуй, ул. „Хаджи Димитър” №19; 6. СОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, град Козлодуй, ул. „Тодор Каблешков” №1; 7. СОУ „Христо Ботев”, град Козлодуй, ул. „Аспарух” №5; 8. НУ „Васил Левски”, град Козлодуй, ул. „Георги Димитров” №16; 9. ОДЗ „Здравец”, село Хърлец, ул. „Митко Палаузов” №2; 10. ОУ „Васил Априлов”, село Хърлец, ул. „Антим І” №2; 11. ОДЗ „Радост”, село Гложене, ул. „Маршал Бирюзов” №67; 12. ОУ „Христо Ботев”, село Гложене, ул. „Паисий” №1; 13. ЦДГ „Първи юни”, село Бутан, ул. „Георги Димитров” №80; 14. ОУ „Св. Св. Кирил и Методий”, село Бутан, ул. „Христо Ботев” №1; 15. Дом за възрастни хора с умствена изостаналост, село Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 16. Домашен социален патронаж, село Бутан, ул. „Петър Костов” №99; 17. „Защитено жилище”, село Гложене, ул. „Йонко Милев” №9. Доставките ще се извършват по установен график, два пъти седмично, след подаване на заявка за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените по-горе заведения.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История 185 История / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на месо и месни п продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй”
V.1) Дата на сключване договора История
17.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
13.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Интер” ЕООД, ЕИК: 110029873, бл. Панака, вх. В, ет. 3, ап. 8, Република България 5770, Луковит, Тел.: 0697 53444, E-mail: interood@abv.bg, Факс: 0697 54030

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 75000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Прогнозната стойност е 75 000,00 (словом: седемдесет и пет хиляди) лева без ДДС: На основание чл.19, ал.2, т.24 от ЗОП процедурата подлежи на предварителен контрол. Договора ще се сключи за срок от шест месеца или до сключване на договор с избран изпълнител по обявена в най-кратки срокове открита процедура по реда на ЗОП, което обстоятелство настъпи по-рано.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

20.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„ИНТЕР” ЕООД, със седалище и адрес на управление: гр. Луковит, бл. „Панака”, вх. В, ет. 3, ап. 8, ЕИК: 110029873, представлявано от Георги Кръстев – Управител.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

С писмо с вх. № 26.00-239 от 09.07.2015 година при Община Козлодуй „Мити 01” ЕООД, град София изтъква настъпила обективна невъзможност за изпълнение на договори № 167 от 29.07.2015 година с предмет: „Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2015 – 2017 година” по обособена позиция №4 – „Месо и месни продукти” заради пазарната конюнктура, съчетана с предложената от мен отстъпка, правят обективно невъзможно изпълнението на договора. Във връзка с изложеното възникна необходимост от предприемане на неотложни действия за доставка на месо и месни продукти на учебните, детските и социалните заведения на територията на община Козлодуй, поради настъпване на изключителни обстоятелства, последиците от които не могат да бъдат преодолени при спазване на сроковете за провеждане на открита процедура, в резултат на което следва да се проведе процедура на договаряне без обявление по реда на чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП. С анекс № 180 от 10.07.2015 година , считано от 10.07.2015 година е прекратен сключеният между Община Козлодуй и "Мити 01" ЕООД, гр. София договор № 167 от 29.07.2015 година за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2015 – 2017 година” по обособена позиция №4 – „Месо и месни продукти”. Срокът на действие на прекратеният договор е две години, считано от 30.06.2015 година. Прекратеният договор е сключен на основание чл. 41 от Закона за обществените поръчки, в съответствие с резултатите от проведена открита процедура, открита с Решение № 50 от 02.02.2015 година на Кмета на община Козлодуй, обявление от 02.02.2015 година и обявена в електронния регистър на Агенцията по обществени поръчки с №00307-2015-0002 за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на хранителни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за периода 2015 – 2017 година” по обособени позиции №№1 - 6. Предстои в най-кратки срокове Община Козлодуй да обяви открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: “Доставка на месо и месни продукти за учебни и детски заведения, ясли, както и за заведения за социални услуги в община Козлодуй за период до 2017 година”. Предвид посоченото е необходимо да се сключи договор на основание чл.90, ал.1, т.4 за Доставка на месо и месни продукти за нуждите на учебните, детските и социалните заведения на територията на община Козлодуй за срок от шест месеца или до сключване на договор с избран изпълнител по предстоящата открита процедура, което обстоятелство настъпи по-рано. На територията на община Козлодуй учебните, детските и социалните заведения са седемнадесет на брои посочени в раздел ІV.1) Описание предмета на поръчката от настоящето Решение ежедневно ползващи се от хиляди деца и десетки хора в неравностойно положение, недопустимо е да се преустанови доставката на хранителни продукти.