Версия за печат

00402-2015-0002

BG-Никопол: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413885

Община Никопол, Община Никопол, ул. Александър Стамболийски № 5, За: Емил Бебенов, Р България 5940, Никопол, Тел.: 0654 12190, E-mail: obshtinanil@abv.bg, Факс: 0654 12764

Място/места за контакт: Община Никопол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nikopol-bg.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.nikopol-bg.com.

Електронен достъп до информация: http://www.nikopol-bg.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Избор на оператор за експлоатация и стопанисване на Регионална система за управление на отпадъците в регион Левски (Никопол)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ПИ №280011 в землището на с. Санадиново, община Никопол.
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката предвижда избор на оператор за експлоатация и стопанисване на Регионална система за управление на отпадъците в регион Левски (Никопол), площадка e разполажена в ПИ №280011 в землището на село Санадиново, община Никопол, обслужваща общините Никопол, Белене, Левски, Свищов и Павликени. Поръчката включва следните основни дейности: 1. Приемане на отпадъци по кодове, съгласно КР №500-НО/2014 г. 2. Предварително третиране чрез сепариране на отпадъци с код и наименование съгласно Наредба №2 от 27 юли 2014 г. за класификация на отпадъците 20 03 01, и други неопасни отпадъци, генерирани на територията на общините Никопол, Левски, Белене, Свищов и Павликени, съгласно КР №500-НО/2014 г. 3. Третиране на биоразградими отпадъци сортирани при източника: третиране на органичните отпадъци в Инсталацията за компостиране и получване на ниско качествен компост; компостиране на „зелени” отпадъци, от които ще се получава високо качествен компост, при спазване на съответната технология на условията по КР №500-НО/2014 г. 4. Депониране на отпадъци в клетка № 1 (ноизградена), при спазване на съответната технология и условията по КР №500-НО/2014 г. 5. Временно съхраняване на опасни отпадъци, съгласно условията на КР №500-НО/2014 г., на компост и рециклируеми отпадъчни материали. 6. Извършване на мониторинг, съобразно условията на КР №500-НО/2014 г. и Разрешително за водовземане от подземни води, чрез съществуващи водовземни съоръжение №11510739/20.12.2011 г., издадено от Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център Плевен. 7. Водене на отчетност и докладване съгласно Наредба № 1 от 04.06.2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри; водене на отчетност за количествата на рециклируемите отпадъчни материали, образувани на площадката и предадени за рециклиране, както и за количествата на компоста; документиране и докладване съгласно КР №500-НО/2014 г. 8. Стопанисване на сградите, конструкциите, инсталациите, съоръженията, елементите на техническата инфраструктура на площадката, както и довеждаща техническа инфраструктора /електропровод и ВиК/ до нея и мобилното експлоатационно оборудване, по начин, който гарантира техническата им изправност, съобразно предвидения за тях режим на работа, безопасното им функциониране, както и опазване на здравето и безопасността на работещите. 9. Заплащане на консумираната електроенергия и други текущи консумативи, обезпечаващи функционирането на обекта. 10. Извършване на СМР, осигуряващи оптималната експлоатация на Клетка 1 (новоизградена). 11. Охрана на всички сгради, конструкции, инсталации, съоръжения, елементи на техническата инфраструктура, както и довеждаща техническа инфраструктора /електропровод и ВиК/ и мобилно експлоатационно оборудване, в т.ч. денонощно физическо наблюдение и постоянна телефонна връзка за известяване за евентуални пожари или други инциденти в района. 12. Изпълняване на други дейности и мерки, обезпечаващи нормалната експлоатация и стопанисване на обекта, подробно описани в Техническата спецификация и КР №500-НО/2014 г.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90510000, 90530000

Описание:

Отстраняване и третиране на битови отпадъци
Експлоатация на депа за отпадъци

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва следните основни дейности: 1. Приемане на отпадъци по кодове, съгласно КР №500-НО/2014 г. 2. Предварително третиране чрез сепариране на отпадъци с код и наименование съгласно Наредба №2 от 27 юли 2014 г. за класификация на отпадъците 20 03 01, и други неопасни отпадъци, генерирани на територията на общините Никопол, Левски, Белене, Свищов и Павликени, съгласно КР №500-НО/2014 г. 3. Третиране на биоразградими отпадъци сортирани при източника: третиране на органичните отпадъци в Инсталацията за компостиране и получване на ниско качествен компост; компостиране на „зелени” отпадъци, от които ще се получава високо качествен компост, при спазване на съответната технология на условията по КР №500-НО/2014 г. 4. Депониране на отпадъци в клетка № 1 (ноизградена), при спазване на съответната технология и условията по КР №500-НО/2014 г. 5. Временно съхраняване на опасни отпадъци, съгласно условията на КР №500-НО/2014 г., на компост и рециклируеми отпадъчни материали. 6. Извършване на мониторинг, съобразно условията на КР №500-НО/2014 г. и Разрешително за водовземане от подземни води, чрез съществуващи водовземни съоръжение №11510739/20.12.2011 г., издадено от Басейнова дирекция за управление на водите Дунавски район с център Плевен. 7. Водене на отчетност и докладване съгласно Наредба № 1 от 04.06.2014 г. за реда и образците, по които се предоставя информация за дейностите по отпадъците, както и реда за водене на публични регистри; водене на отчетност за количествата на рециклируемите отпадъчни материали, образувани на площадката и предадени за рециклиране, както и за количествата на компоста; документиране и докладване съгласно КР №500-НО/2014 г. 8. Стопанисване на сградите, конструкциите, инсталациите, съоръженията, елементите на техническата инфраструктура на площадката, както и довеждаща техническа инфраструктора /електропровод и ВиК/ до нея и мобилното експлоатационно оборудване, по начин, който гарантира техническата им изправност, съобразно предвидения за тях режим на работа, безопасното им функциониране, както и опазване на здравето и безопасността на работещите. 9. Заплащане на консумираната електроенергия и други текущи консумативи, обезпечаващи функционирането на обекта. 10. Извършване на СМР, осигуряващи оптималната експлоатация на Клетка 1 (новоизградена). 11. Охрана на всички сгради, конструкции, инсталации, съоръжения, елементи на техническата инфраструктура, както и довеждаща техническа инфраструктора /електропровод и ВиК/ и мобилно експлоатационно оборудване, в т.ч. денонощно физическо наблюдение и постоянна телефонна връзка за известяване за евентуални пожари или други инциденти в района. 12. Изпълняване на други дейности и мерки, обезпечаващи нормалната експлоатация и стопанисване на обекта, подробно описани в Техническата спецификация и КР №500-НО/2014 г.

Стойност, без да се включва ДДС
6750000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

60

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата. Размерът на гаранцията за участие в процедурата е 67 000 лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път по посочената по-долу сметка на Възложителя или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, той трябва да представи в офертата си оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайният срок за подаване на офертите. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1 % от прогнозната стойност на договора. Гаранцията се представя при подписване на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Банковата гаранция за изпълнение следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност 30 календарни дни след изпълнение на договора. Условията, при които се удължава, освобождава или задържа гаранцията за изпълнение, са уредени в условията на договора, приложени в документацията.3.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие или изпълнение като парична сума, тя се внася по сметка: Титуляр: Община Никопол: IBAN: BG10STSA93003300410166; BIC: STSABGSF, при: „Банка ДСК-клон Никопол” – клон Никопол. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата за гаранция.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнителят има право на ежемесечни плащания, определени на база извършени дейности и видове работи както следва: - Отпадъците, приети за сепариране в Инсталацията за сепариране на отпадъците по единичната цена за тон смесени битови отпадъци. Отпадъците, приети в Инсталацията за компостиране на отпадъци, умножено по единичната цена за тон отпадъци; - Отпадъците, приети за депониране в клетка №1, умножено по единичната цена за тон отпадъци. Плащанията ще се извършват за всеки отчетен период от един месец, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя. Плащанията се извършват на база подписани двустранни приемо – предавателни протоколи за извършена работа и срещу издадена фактура и представени доказателства, че Изпълнителят се е разплатил с подизпълнителите, ако има такива. Протоколите за извършена работа се представят в рамките на 10 календарни дни след края на всеки отчетен период. Цената на услугата се заплаща ежемесечно от възложителя в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на получаване на фактура.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато Участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически лица и/или юридически лица, при сключване на договора представя документ за регистрация на юридическо лице. В този случай новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението и от договореностите постигнати със същото.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Специфични изисквания към участници – обединения, които не са юридически лица („обединение/консорциум”): 1.1. В случай че участникът е обединение, участниците в него трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. 1.2. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната д-ст. 1.3. В случай че участникът е обединение, участниците в него сключват споразумение помежду си, което съдържа клаузи, които гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка, освен при наличието на предварително писмено съгласие от страна на Възложителя. Преценката на Възложителя се извършва за всеки конкретен случай, като не се допуска подмяна на субекта на проведената обществена поръчка и при спазване на всички изисквания на ЗОП. 2. Специфични изисквания към подизпълнителите: 2.1. Лице, което участва като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 2.2. При подаване на офертата, участникът декларира дела на участие на подизпълнителя (в проценти), както и вида на конкретните дейности, които ще се извършват от подизпълнителя. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, в случай че: е представил самостоятелна оферта, въпреки че в оферта на друг участник е посочен като подизпълнител и е попълнил Декларация за съгласие за участие като подизпълнител по Образец; е представил оферта, в която е посочил дадено лице за подизпълнител, но не е приложил неговата Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - по образец, а същевременно това лице е подало самостоятелна оферта и е декларирало пред възложителя, в хода на провеждането на процедурата, че не знае за посочването си като подизпълнител и не е съгласно да бъде такъв; По отношение на участника са налице следните обстоятелства: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 5. при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 6. които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.7. в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съд

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Съдържание на ПЛИК №1:1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Посочване на единенидентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 3. Оферта за участие – попълва се Образец № 1.4. Административни сведения - попълва се Образец № 2.5.Декларация по чл. 47, ал. 9 - образец 3; 6. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 7. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 8. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка. 9. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка.10. Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 – попълва се Образец 4; 11. Декларация за участие/неучастие на подизпълнители – попълва се Образец № 5.12. Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв – попълва се Образец № 6 от всеки от подизпълнителите.13. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП Образец № 7. 14. Декларация за липсата на обстоятелствата, съгласно Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности - попълва се Образец № 8.15. Декларация от членовете на обединението/консорциума – попълва се Образец № 9.16. Нотариално заверени пълномощни (оригинали) от всички участници в обединението, с които упълномощават едно лице, което да подаде офертата и да попълни и подпише документите, които са общи за обединението. ПЛИК № 2- техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4; ПЛИК №3-Ценовата оферта на участника;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на посоченото в изискване, участникът следва да представи в офертата си един или няколко от следните документи: а) Удостоверение от банка за наличен финансов ресурс, издадено не по-рано от 1 (един) месец преди датата на отваряне на офертите в настоящата процедура (оригинал) или б) Копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. В случай, че документите са публикувани в публичен регистър на Република България, участникът посочва информация за органа, който поддържа регистъра и може да не представя копия на посочените документи. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, документите се представят само за членовете му, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Участникът може да докаже съответствието си с изискването за финансово и икономическо състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В случай, че участникът отговаря на изискванията на възложителя за финансово и икономическо състояние чрез възможностите на едно или повече трети лица, освен документът, определен от възложителя по-горе за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на тези трети лица.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците трябва да разполагат с финансов ресурс в размер на 500 000 (петстотин хиляди) лева. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът да представи списък (по образец към документацията) на услугата/ите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга. Съгласно чл. 51, ал. 4 от ЗОП доказателства за извършената услуга са: • удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган; • посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Заверени копия за наличие на въведени системи по посочените международни стандарти или техни еквиваленти. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП и еквивалентни сертификати, издадени от органи на други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има изпълнени две услуги през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, всяка изцяло или частично с еднакъв или сходен предмет на настоящата обществената поръчка (допуска се самите договори по услугите да са изпълнявани и към момента на подаване на офертата). Чрез двете изпълнени услуги, участниците поотделно или кумулативно следва да докажат опит във всяка една от посочените дейности: оператор на общинско или регионално депо, което включва минимум всяка една от дейностите по пробутване, разстилане и уплътняване на битови отпадъци, запръстяване, извършване на мониторинг и водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци; оператор на площадка с инсталация/и, на която се извършва третиране на неопасни отпадъци, включващи дейности по предварително третиране на смесени битови отпадъци, с код и наименование съгласно Наредба №2/27.07.2014 г. за класификация на отпадъците 20 03 01, които да са извършени на собствена и/или ползвана на друго правно основание площадка и сепарираща/сортираща инсталация. При изпълнение на услугите по оператор на площадка с инсталация/и, на която се извършва третиране на неопасни отпадъци, участникът трябва да е извършил предварително третиране на минимум 90 000 (деветдесет хиляди) тона смесени битови отпадъци с код 20 03 01 за период от три години. Услугите по предварително третиране следва са извършени от участника при наличие на съответния разрешителен документ по чл. 35 от ЗУО (чл. 45 от ЗУО отм.) или ЗООС или еквивалент, удостоверяващ правото, площадката и инсталацията и разрешените обеми за извършване на дейностите по предварително третиране на смесени битови отпадъци с код 20 03 01. За целите на настоящата обществена поръчка „Услуги, имащи еднакъв или сходен предмет“ са услуги, свързани с извършването на дейности като: оператор на общинско или регионално депо, което включва минимум всяка една от дейностите по пробутване, разстилане и уплътняване на битови отпадъци, запръстяване, извършване на мониторинг и водене на записи и изготвяне на отчети относно приетите за третиране отпадъци; оператор на площадка с инсталация/и, на която се извършва третиране на неопасни отпадъци, включващи дейности по предварително третиране на смесени битови отпадъци, с код и наименование съгласно Наредба №2/27.07.2014 г. за класификация на отпадъците 20 03 01. 2. Участникът следва да има въведени системи по следните международни стандарти: • ISO 9001:2008 – система за управление на качеството (или еквивалент). • ISO 14001:2004 – система за управление на околната среда (или еквивалент). • OHSAS 18001:2007 – система за безопасни условия на труд (или еквивалент). В обхватът на горепосочените стандарти задължително да попадат и дейности, включващи третиране на отпадъци.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение - Тпр.; тежест: 70
Показател: Подпоказател Тпр.1 Организация, подход и методи за изпълнение на услугата; тежест: 70
Показател: Подпоказател Тпр. 2 Стратегия за управление на рисковете; тежест: 30
Показател: Ценово предложение - Цп; тежест: 30
Показател: Подпоказател Цп1 - Единична цена за сепариране на тон отпадък – лв./тон, без ДДС; тежест: 60
Показател: Подпоказател Цп2 - Единична цена за депониране на тон отпадък – лв./тон, без ДДС; тежест: 15
Показател: Подпоказател Цп3 - Единична цена за компостиране на тон отпадък – лв./тон, без ДДС; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
26.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.08.2015 г.  Час: 11:00
Място

Община Никопол - заседателната зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Никопол, в Раздел "Профил на купувача"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т.1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Никопол, Община Никопол, ул. Александър Стамболийски № 5, Р България 5940, Никопол, Тел.: 0654 12190

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ