Версия за печат

01666-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Държавна агенция Национална сигурност, бул. Черни връх № 45, За: Иван Маринов, Соня Грънчарова, Република България 1407, София, Тел.: 02 8147750; 02 8147751, E-mail: dans@dans.bg, Факс: 02 8147753

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.dans.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.dans.bg/bg/public-tenders-menu-bul/obstporach-062013-mitem-bul/602-kancelarski-materiali-16062015-art-bul.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали - по спецификация за нуждите на Държавна агенция "Национална сигурност"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: бул. "Черни връх" № 45
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка включва доставка на канцеларски материали по спецификация. Изискванията към канцеларските материали са подробно описани в Техническата спецификация - неразделна част от документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 39263000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата канцеларски материали са ориентировъчни и зависят от предложената цена и финансовия ресурс на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
65750 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка е парична сума или банкова гаранция в размер на 650.00 лв. • Парична сума – внася се по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок – 90 (деветдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертата. 1.1. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: • отстранените участници – в срок до 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; • класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок до 5 (пет) работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. • при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници се освобождават в срок 5 (пет) работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за прекратяване. 1.2. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител. 1.3. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за подаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 2. Гаранция за изпълнение на договора: Гаранцията за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. • Парична сума – внася се от участника, определен за изпълнител, по сметка: БНБ – ЦУ с IBAN - BG08 BNBG 9661 3300 1468 01, BIC BNBGBGSD на името на Държавна агенция „Национална сигурност”. • Банкова гаранция – представя се оригинална, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДАНС със срок на валидност, равен на срока на изпълнение на договора, удължен с 30 (тридесет) календарни дни. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Бюджетни средства. Плащането ще се извърши чрез банков превод с платежно нареждане по сметка на изпълнителя в срок до 20 (двадесет) работни дни след представяне на оригинал на фактура и приемо-предавателен протокол за извършена доставка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "а" от Закона за обществените поръчки се представя в официален превод. Когато участникът е обединение представя в офертата си копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочeно лицето, което представлява участниците в обединението, и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 2. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие, и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки. 3. Участниците следва да представят изискуемите документи, подробно описани в документацията за участие. Документите се представят на български език, а когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език, се представят и в превод. 4. От участие в процедурата се отстранява участник: 4.1. който не е представил някой от изискуемите документи по чл. 56, ал. 1– ал. 4 от ЗОП; 4.2. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; 4.3. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП 4.4. за когото са налице обстоятелствата по: - чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а-д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5 от ЗОП; - чл. 55, ал. 7 от ЗОП; - чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРС); 5. Участникът, избран за изпълнител, трябва да представи преди подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка: - документ за внесена гаранция за изпълнение на договора при условията на т. III.1.1. от настоящото обявление; - документи от съответните компетентни органи за удостоверяване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1– 4 от Закона за обществените поръчки, освен когато законодателството на държавата, в която е установен, предвижда включването на някое от тези обстоятелства в публичен безплатен регистър или предоставянето им безплатно на възложителя; - декларация по чл. 4, ал. 7 и по чл. 6, ал. 5, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, по образец. Непредставянето на някой от документите по т. 5 е основание възложителят да откаже сключване на договор. 6. Място за получаване на оферти - гр. София, бул. "Черни връх" № 45.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък с информация за изпълнени през последните 3 (три) години доставки, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, придружен с доказателства, потвърждаващи изпълнението им (за не повече от 5 броя от посочените доставки) - по образец (Приложение № 5); 2. Заверено копие на сертификат, издаден на участника от Изпълнителна агенция "Българска служба по акредитация", друг национален или чуждестранен орган по акредитация - пълноправен член на Европейската служба по акредитация (съгласно чл. 53, ал.3 от ЗОП) за сертификация на внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на дейност по обекта на поръчката. Завереното копие на сертификата се представя по отделно за производителя и за търговеца, когато участникът не е производител.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени минимум две доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата поръчка. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2008 с обхват на дейност по обекта на поръчката. Под сходен предмет възложителят разбира доставка на пособия за писане, материали за съхранение, пособия за презентация и др.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.08.2015 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.08.2015 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.09.2015 г.  Час: 10:00
Място

бул. "Черни връх" № 45

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл. 68, ал. 3 от Закона за обществените поръчки при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП във връзка с чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ