Версия за печат

00073-2015-0021

BG-Велико Търново: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова, Александър Колев, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 251, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.veliko-turnovo.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.veliko-tarnovo.bg/bg/profil-na-kupuvacha/340/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търноо, пл. Майка България № 2, За: Стефан Стефанов - Старши експерт в отдел ИТО ; Генади Русанов - Ръководител отдел Чистова в ОП Зелени системи - 0887 256 904, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 249; 0887256 904

Място/места за контакт: Община Велико Търново, стая 405

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Иво Крумов Лазаров, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 108

Място/места за контакт: Център за информация и услуги на гражданите

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
Място на изпълнение: Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции” Позиция 1: Сервизно обслужване на служебни автомобили с тонаж до 3,5 т., собственост на Община Велико Търново Позиция 2: Извършване на технически прегледи на товарни автомобили с тонаж над 3,5 тона, собственост на ОП „Зелени системи” и на други структури на Община Велико Търново и сервизно обслужване на тахографската техника Позиция 3: Сервизно обслужване на товарни автомобили с тонаж над 3,5 тона, собственост на ОП „Зелени системи” и на други структури на Община Велико Търново

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000, 50114000, 50112000, 50112200, 50114100, 50114200

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване
Услуги по техническо обслужване и ремонт на товарни автомобили
Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили
Услуги по техническо обслужване на автомобили
Услуги по ремонт на товарни автомобили
Услуги по техническо обслужване на товарни автомобили

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

При изпълнението на поръчката ще се извършват видове работи по съответната позиция, съгласно техническата спецификация към документацията. Дейностите ще се извършват по вид и единични цени, съгласно представената оферта. Количеството и вида на работите се обуславя от нуждите за сервизно обслужване на автомобилите, собственост на Община Велико Търново и различните структури. Окончателната стойност на поръчката ще се определи от конкретните потребности. Избраният изпълнителят се задължава да извършва работи във връзка с обслужване на автомобилите собственост на Община Велико Търново, съобразно заявките на Възложителя. При закупуване на нови автомобили обслужването им се възлага на Изпълнителя с възлагателно писмо. При необходимост Изпълнителят е длъжен да извършва и неописани в техническата спецификация работи, като в тези случаи същите ще се заплащат по предложена ставка (в лева) за 1 (един) час труд и доказана цена на необходимите резервни части. Изпълнителят трябва извършва работите качествено и в технологичните срокове за съответните видове работи, по указания на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или определени от него лица.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл.59, ал.2 от ЗОП гаранцията за участие в процедурата е както следва: за позиция 1 – 1600.00 лева; за позиция 2 – 80.00 лева; за позиция 3 – 320.00 лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от прогнозната стойност на съответната позиция. Съгласно чл.60, ал.1 от ЗОП гаранцията за изпълнение и за участие може да бъде представена като банкова гаранция - безусловна и неотменима, като срока на валидност на банковата гаранция за участие трябва да бъде не по-малък от 210 (двеста и десет) календарни дни, считано от крайния срок за подаване на оферти, а срока на банковата гаранция за изпълнение, задължително е с два месеца по- дълъг от срока за изпълнение на договора. При представяне на банкова гаранция за участие или банкова гаранция за изпълнение, участниците съблюдават условията за тях, конкретизирани в документацията за участие. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените кандидати или участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници- след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по т.1 и т.2 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно утвърдения бюджет на Община Велико Търново. Изпълнителят ще извършва видове работи съгласно техническата спецификация , в зависимост от позицията(ите), за която(ито) е избран, както и допълнително възложени работи при необходимост, свързани с обекта на договор. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни след одобряване на фактурата и двустранно подписан протокол за извършените услуги, от представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и представител на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. При извършване на допълнителни видове работи, същите се заплащат по предложената от Изпълнителя часова ставка за 1 (един) час труд (в лева без ДДС), а стойността на необходимите резервни части се доказва с фактура, като цената им се одобрява предварително от представител на Възложителя. Не възложени от Възложителя работи не подлежат на заплащане. Не подлежат на заплащане и извършени видове работи, за които е представена фактура, но тя и посочената в нея цена не съответства на представената от изпълнителя оферта и не е одобрена предварително от Възложителя или негов представител.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участие на обединение се представя - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия, със срок на действие - до приключване изпълнението на поръчката. Ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, не е длъжен да създаде юридическо лице преди подписване на договора, но е необходимо да представи заверено копие на удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение /съгласно чл. 49, ал.1 от ЗОП/.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Док-ти за подбор": 1. Представяне на уч-ка, което вкл.: а) посочв. на ЕИК съгл. чл. 23 от Зак. за търг. рег.р, БУЛСТАТ и/или др. идентиф. инф-я, в съотв-е със зак-вото на държ-та, в която уч-кът е установен, както и адрес, включ. електр., за коресп-я при провежд. на проц-рата; б) декл-я по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, и в) при участие за позиция 2: док-ва по чл. 49, ал. 2 от ЗОП: участниците трябва да са вписани в публичния регистър на лицата, регистрирани за извършване на монтаж, проверка и ремонт на тахографи, поддържан от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор. 2.При уч-е на чуждестр.лице - копие на документ, удост-щ актуалния юрид. статус на участника и правомощията на лицата, представл-щи участника в наст. процедура, съобразно нац. му закон-во; когато участникът е физ. лице - копие от док-т за самол.; 3. при участници обедин-я - копие на дог-ра за обединение, а когато в дог-ра не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обедин-то, в който се посочва представл-щия, със срок на действие - до приключв. изпълнението на пор.; 4.Нотар. зав.пълном. на лицето, подписващо офертата (в прилож. случаи) - представя се, когато офертата /или някой документ от нея/ не е подписан от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата /упълномощен и упълномощител/, както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата/. 5.Документ за регистрация по ЗДДС-ако не е регистриран, участника указва това в офертата си; 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 7. ДЕКЛАРАЦИЯ за липса на свързаност с друг участник по чл. 55, ал. 7 ЗОП както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП. Декларация за липса на пречки за участие в процедура по ЗОП, съгласно Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 8.Декл-я от подизп-л, че е съгласен да уч-ва в проц-рата (в приложим. случаи); .9.Списък на докум-те и инф-ята, съдържащи се в офертата подписан от уч-ка. ІІ. Плик № 2 с надпис "Предлож-е за изпълн-е на поръчк.": 1.Техн. предлож-е (съгл. образец), съдържащо предлаганата от участникът организация и методология във връзка с изпълнението; ІІІ.Плик № 3 с надпис "Предлагана цена": Ценово предл. по образец, съдържащо: възнаграждение за отделните услуги, включени в обхвата на съответната позиция, съгласно образец „Ценово предложение” и Техническа спецификация по т.I.1, т.I. 2 и I.3 ; За позиция 2 се представя каталог (пълна ценова листа) на предлаганите тахографи, аксесоари и резервни части, нови и втора употреба, с които разполага участникът. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: 1. който не е представил някой от необх. док-ти или инф-я по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоят. по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 3. който е представил оф-,която не отг-ря на предварит. обявените усл-я на възлож.; 4. който е представил оферта , която не отг-ря на изискв. на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е устан., че е представил невярна инфо-я за доказв. на съотв-то му с обяв. от възлож-ля критерии за подбор и в др. предвид. в докум-ята за участие и в ЗОП случаи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Не се изискват документи и информация
Минимални изисквания: Не са поставени минимални изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, включващ услуги, които са еднакви или сходни на предмета напозицията (в зависимост от позицията, за която участват), изпълнени през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Представя се доказателство за извършена услуга/и със сходен предмет (в зависимост от позицията, за която участват), съгласно изискванията на чл.51, ал. 4 от ЗОП - удостоверение, издадено от получател или компетентен орган, за извършена услуга, еднаква или сходна на предмета на поръчката, или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. Списъка се представя за всяка позиция, за която участникът подава оферта. Услуги със сходен предмет са: - за позиция 1 – услуги по ремонтни работи и сервизното обслужване на автомобили с тонаж до 3,5 т., съгласно техническа спецификация т.I.1 - за позиция 2 – сервизни услуги, свързани с тахографи и годишни (периодични) технически прегледи на автомобили над 3,5 т., съгласно техническа спецификация т.I.2 - за позиция 3 – услуги по ремонтни работи и сервизното обслужване на автомобили с тонаж над 3,5 т., съгласно техническа спецификация т.I.3 2. При участие за позиция 1 и позиция 3 участниците представят декларация за техническото оборудване по чл. 51, ал.1, т.9 от ЗОП (съгласно образец) - попълва се за всяка позиция отделно. 3. При участие за позиция 1 и позиция 3 участниците представят декларация по чл. 51, ал.1, т.7 от ЗОП, включваща посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и/или ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата (сервизни специалисти, технически лица). 4. При участие за позиция 2 участниците представят заверено копие на Удостоверение за регистрация в публичния регистър на лицата, регистрирани за извършване на монтаж, проверка и/или ремонт на тахографи, поддържан от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор.
Минимални изисквания: Мин.изискване към т. 1: Участниците трябва да са извършвали услуги еднакви или сходни на предмета на позицията/ите, за която/ито участват. Мин. изискване към т. 2: да имат поне 1 сервизен център на територията на град Велико Търново, оборудван с: • минимум 1 бр. стенд за регулиране на преден и заден мост; • минимум 1 бр. подемник за ремонт на ходова част; • минимум 1 бр. машина за баланс на гуми; • минимум 1 бр. машина за монтаж и демонтаж на гуми; • минимум 1 бр. специализирана апаратура за диагностика; При участие за позиция 3, освен посоченото минимално оборудване, във връзка с ремонтите по тежкотоварните автомобили е необходимо да има достатъчно голямо закрито помещение с канал, оборудвано с кран, който се използва при ремонтите, при които е необходимо: - сваляне на двигател, - сваляне на надстройката на сметосъбирачния автомобил. - сваляне на всички едрогабаритни части подлежащи на евентуален ремонт. Възложителят ще приеме, че участникът отговаря на поставените изисквания, ако разполага с мобилна сервизна база или ако участникът е предложил транспортирането на съответното МПС до сервиза да се извърши за сметка на участника. Мин.изискване към т. 3: Участникът трябва да разполага с технически лица за изпълнение на поръчка, както следва: за позиции 1 и 3 участниците да разполагат с мин. 1 лице с професионална квалификация, както следва: "Двигатели с вътрешно горене" или "Автомобили и кари" или "Автомобилна електротехника" или "Ремонт и експлоатация на автотранспортна техника" или еквивалентна; за позиция 2 – мин. 1 лице - отговорник на пункта за годишни технически прегледи и мин. 1 лице – отговорник на сервиза за извършването на дейностите по обслужване на тахографите. Едно лице може да изпълнява и двете функции. Мин.изискване към т. 4: при участие за позиция 2 участниците трябва да са вписани в публичния регистър на лицата, регистрирани за извършване на монтаж, проверка и/или ремонт на тахографи, поддържан от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор. Съгласно чл. 51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тази цел трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. При участие на подизпълнител, минималните изисквания се прилагат в зависимост от вида и дела на тяхното участие.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ц – Ценови критерий, При оценяването по позиция 2 се взема предвид предлаганата от участника цена за контролна проверка на аналогов и на дигитален тахограф, съгласно Техническа спецификация с тежест Ц1 - 50% и Ц2 - 50%, съгласно приложената методика за оценка на офертите ; тежест: 50
Показател: М – методология за изпълнението на поръчката; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 7 BGN
Условия и начин на плащане

Настоящата документация може да бъде намерена в електронен вид, изтеглена безплатно и разпечатана от официалната интернет страница на Възложителя, Профил на купувача. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията по електронен път от датата на публикуване на обявлението. Възложителят не поставя изискване за задължително закупуване на документацията, респективно документ за закупена документация, не се изисква към офертата. Възложителят предоставя на хартиен носител документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка, като в този случай съответното лице дължи заплащане на цената на документацията от 24 (двадесет и четири) лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

210

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.08.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертата е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурага или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции”
1) Кратко описание

„Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции” Позиция 1: Сервизно обслужване на служебни автомобили с тонаж до 3,5 т., собственост на Община Велико Търново

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

3) Количество или обем

При изпълнението на поръчката ще се извършват видове работи съгласно техническа спецификация. Количеството и вида на работите се обуславя от нуждите за сервизно обслужване на автомобилите, собственост на Община Велико Търново и различните структури. Окончателната стойност на поръчката ще се определи от конкретните потребности.

Прогнозна стойност, без ДДС
160000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции”
1) Кратко описание

„Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции” Позиция 2: Извършване на технически прегледи на товарни автомобили с тонаж над 3,5 тона, собственост на ОП „Зелени системи” и на други структури на Община Велико Търново и сервизно обслужване на тахографската техника

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

3) Количество или обем

При изпълнението на поръчката ще се извършват видове работи съгласно техническа спецификация. Количеството и вида на работите се обуславя от нуждите за сервизно обслужване на тахографската техника, собственост на Община Велико Търново и различните структури. Окончателната стойност на поръчката ще се определи от конкретните потребности.

Прогнозна стойност, без ДДС
8000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции”
1) Кратко описание

„Обслужване на автомобили, собственост на Община Велико Търново и на нейните структури, по позиции” Позиция 3: Сервизно обслужване на товарни автомобили с тонаж над 3,5 тона, собственост на ОП „Зелени системи” и на други структури на Община Велико Търново

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50100000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на превозни средства и свързаното с тях оборудване

3) Количество или обем

При изпълнението на поръчката ще се извършват видове работи съгласно Приложение 3. Количеството и вида на работите се обуславя от нуждите за сервизно обслужване на автомобилите, собственост на Община Велико Търново и различните структури. Окончателната стойност на поръчката ще се определи от конкретните потребности.

Прогнозна стойност, без ДДС
32000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24