Версия за печат

00270-2015-0008

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. Дондуков № 1, За: Георги Стратиев, Иван Камбуров, Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402502; 0359 9402501; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция Административно и правно обслужване и управление на собствеността - сектор Обществени поръчки; Дирекция Системи за управление на средствата от ЕС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Техническа поддръжка на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на Европейския съюз в България”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Услуга 1 - Поддръжка на системата Изпълнителят следва да осигури адекватна и целенасочена софтуерна поддръжка и своевременна актуализация на всички работни среди на системата. Услугата включва поддържане и актуализиране на приложението, осигуряващо промени в приложния софтуер, които не могат да бъдат извършени със средствата на системното и приложното администриране на системата, включително: - Отстраняване на открити грешки в приложението. В рамките на определения срок Изпълнителят е длъжен да отстранява откритите грешки за своя сметка; - Извършване на корекции в базата данни, след искане от страна на възложителя, поради допуснати от потребителите грешки в минал период, които не могат да бъдат отстранени чрез средствата на потребителския интерфейс. - Извършване на промени от Ниско ниво. Тук се включва: Добавяне на индикатори, параметри, списъци, чек-листи, отчети и справки както и извършване на промени в базата данни, внедряване на нови отчети, процедури и др., приети или станали известни след предаване на съответната конфигурация; - Извършване на промени от Средно ниво. Тук се включва: промени в съществуващите функционалности и модули на софтуера във връзка с настъпили нормативни промени и/или изисквания на структурите, отговорни за координация, управление и контрол на средствата от Структурните фондове и Кохезионния фонд, които не са свързани с разработването на нови модули на системата, включително добавяне на нови полета в структурата на базата от данни или промяна на заложени в системата алгоритми. - Консултации на потребители по грешки и проблеми с приложния софтуер на системата. За изпълнение на функциите си по тази услуга Изпълнителят следва да дефинира процедура за обслужване. Предложените дейности и срокове следва да са съобразени с изискванията на „Процедури за работа на звено за техническа подкрепа“ в дирекция СУСЕС. Процедурите са достъпни на адрес www.eufunds.bg. Услуга 2 – Разработване на нови функционалности При поискване от Възложителя, Изпълнителят следва да извършва промени от високо ниво – добавяне на нови функционалности, вследствие на настъпили промени в нормативната база или нуждите на потребителите. За разработването на нова функционалност Възложителят изпраща искане описващо функционалността до Изпълнителят използвайки Искане за промяна в обхвата. Изпълнителят предоставя разработената от него „Спецификация на софтуерните изисквания“ и оценка на необходимия ресурс за изпълнение. За изпълнение на дейността не може да се отчетат повече от 200 (двеста) човеко дни при изпълнението на дейността. В предмета на обществената поръчка се включва гаранционно поддържане на системата до 31.10.2018 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
269000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 069 - 123434 от 09.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-80 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Техническа поддръжка на Информационната система за управление и наблюдение на Структурните инструменти на Европейския съюз в България”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ДАВИД ХОЛДИНГ” АД ЕИК 833092882, ул. Стара река – Дом на културата Арсенал, № 2, ет. 4, ап. 417, България 6100, гр. Казанлък, Тел.: 02 4901600, E-mail: sn@david.bg, Факс: 02 4901600

Интернет адрес/и:

URL: www.david.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 269000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Добро управление"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Давид холдинг” АД - седалище и адрес на управление: гр. Казанлък 6100, ул. „Стара река“ № 2, ДК „Арсенал“, офис 417 2. „Информационно обслужване” АД - със седалище и адрес на управление: гр. София, 1504, ул. „Панайот Волов” № 2; 3. „Сиела Норма” АД - със седалище и адрес на управление: гр. София 1515; бул. „Владимир Вазов” № 9.