Версия за печат

00226-2015-0010

BG-Плевен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Плевен, пл. Възраждане №2, За: Цеца Овчарова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296; 064 881349, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://eservices.pleven.bg/procurement.aspx?ProviderID=422ce1ea-7fa8-4708-9af4-be7f4d708f14&Guid=e887dfc6-2912-47a2-94e8-3ad60011f60e.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на канцеларски материали и продукти за почистване за нуждите на община Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: община Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката е разделена на следните позиции: І позиция „Принадлежности за офиса”, ІІ позиция „Печатни материали и свързани с тях продукти”, ІІІ позиция „Третирана хартия и картон”, ІV позиция „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”, V позиция „Компютърно оборудване и принадлежности”, VІ позиция „Кламери”, VІІ позиция „Домашни потреби и продукти за почистване”, VІІІ позиция „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”, ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали” .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 22000000, 30197600, 30199000, 30200000, 30197220, 39000000, 30125100, 32580000, 31400000, 32300000, 35120000, 44810000, 44400000, 37800000, 30195000, 30197300, 30197100, 24910000, 30141000, 30194000, 30193000

Описание:

Принадлежности за офиса
Печатни материали и свързани с тях продукти
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Компютърно оборудване и принадлежности
Кламери
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Касети с тонер
Оборудване за представяне на данни
Акумулатори, електрически батерии, съдържащи един или няколко галванични елемента
Телевизионни и радиоприемници и устройства за запис или възпроизвеждане на звук или образ
Системи и уреди за наблюдение и безопасност
Бои
Различни видове готови продукти и свързани с тях артикули
Принадлежности за занаятчийски дейности и художествено творчество
Табла
Приспособления за отваряне на писма, телбод машинки и перфоратори
Телчета за телбод, карфици, кабърчета
Лепила
Калкулатори
Чертожни принадлежности
Органайзери и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП-36-2015

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 660521 от 08.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ИРО-1970 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:позиция І „Принадлежности за офиса”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АТС – БЪЛГАРИЯ” ООД, ЕИК 130332479, ж.к. Младост 1, ул. Димитър Моллов №16, ет.1, Р България 1750, София, Тел.: 02 9752073, E-mail: order@atsbulgaria.com, Факс: 02 9752285

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 30000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1971 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:позиция ІІ „Печатни материали и свързани с тях продукти”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД, ЕИК 114616366, ул. Дойран №63а, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: office@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1972 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:позиция ІІІ „Третирана хартия и картон”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД, ЕИК 114616366, ул. Дойран №63а, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: office@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 501205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 30000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1973 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:позиция ІV „Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД, ЕИК 114616366, ул. Дойран №63а, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: office@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1974 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:позиция V „Компютърно оборудване и принадлежности”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД, ЕИК 114616366, ул. Дойран №63а, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: office@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1975 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:позиция VІ „Кламери”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВИП ПЛЕВЕН” ЕООД, ЕИК 201567710, ул. Заменхов №3, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 804041, E-mail: office@vip-pleven.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1976 / Обособена позиция №:7 / Заглавие:позиция VІІ „Домашни потреби и продукти за почистване”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД, ЕИК 114616366, ул. Дойран №63а, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: office@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1977 / Обособена позиция №:8 / Заглавие:позиция VІІІ „Покупка, зареждане и рециклиране на тонер касети”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВИП ПЛЕВЕН” ЕООД, ЕИК 201567710, ул. Заменхов №3, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 804041, E-mail: office@vip-pleven.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № ИРО-1978 / Обособена позиция №:9 / Заглавие:позиция ІХ позиция „Доставка на други канцеларски материали”
V.1) Дата на сключване договора
15.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
23.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ВЕСЕЛИН БАЛЕВ” ЕООД, ЕИК 114616366, ул. Дойран №63а, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 802442, E-mail: office@v-levski192.pn.office1.bg, Факс: 064 801205

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Част от финансирането е по проект „Днес инвестираме в бъдещето на децата (разширяване капацитета на ОДЗ „Снежанка” и разкриване на Регионален център за ранна интервенция на уврежданията в гр. Плевен)”, финансиран по Проекта за социално включване, Споразумение за финансиране № РД 09-76/24.08.2012 г., подписано между МТСП и община Плевен.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. Възраждане №2, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 881296, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „АТС – БЪЛГАРИЯ” ООД, ЕИК 130332479, със седалище и адрес на управление гр. София 1750, район Младост 1, ул. „Димитър Моллов” №16, ет.1, представляван/о/ заедно и поотделно от Георги Александров Александров и Александър Стефанов Георгиев - за 1 и 8 позиции 2. "Луксима груп" ЕООД, ЕИК202929322, със седалище и адрес на управление гр. София 1233, ж.к. Банишора, бл.56А, вх.А, ет.3, представлявано от Димитринка Петрова Петрова - за 7 позиция 3. "ВИП Плевен" ЕООД, ЕИК 201567710, със седалище и адрес на управление гр. Плевен 5800, ул. Заменхов №3, представлявано от Илка Благоева Иванова - за 5,6 и 8 позиции 4. "Веселин Балев" ЕООД, ЕИК 114616366, със седалище и адрес на управление гр. Плевен 5800, ул. Дойран №63а, представлявано от Веселин Иванов Балев - за 1,2,3,4,5,6,7 и 9 позиции 5. "Транс Ко 04" ЕООД, ЕИК 131230324, със седалище и адрес на управление гр. София 1784, район Младост, бул. Цариградско шосе №139, представлявано от Асен Крумов Асенов - за 1,3,4,5,6 и 7 позиции 6. "Авангард - Т" ЕООД, ЕИК 200773369, със седалище и адрес на управлени гр. София 1000, ул.593 №2, вх.Б, ап.11, представлявано от Тихомир Златков Хинков - за 5,6 и 8 позиции 7."Бенстар" ЕООД, ЕИК 114600294, със седалище и адрес на управление – гр. Плевен 5800, ул. Димитър Константинов №13, представлявано от Камелия Георгиева Инджиян - за 8 и 9 позиции 8. „Електроника и Софтуер” ООД, гр. Плевен, ЕИК114037718, със пседалище и адрес на управление гр. Плевен 5800, ул. Полтава №12А, представлявано от Николай Нанков Савов - за 8 позиция


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор