Версия за печат

00728-2015-0004

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. Народно събрание № 2, За: Росица Долдурова, Петър Вучков, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393095; 02 9392248, E-mail: dus@parliament.bg, Факс: 02 9809677

Място/места за контакт: дирекция Управление на собствеността

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parliament.bg.

Адрес на профила на купувача: www.parliament.bg/bg/publicprocurement/ID/246.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: законодателна дейностДруго (моля пояснете): законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на канцеларски материали и копирна хартия за нуждите на Народното събрание

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на Народното събрание в София, пл. „Княз Александър І” № 1 и сградата на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание във Велинград, бул. „Вела Пеева” № 35
Код NUTS: BG4
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодична доставка на канцеларски принадлежности за офис и консумативи, на копирна хартия, на регистри и формуляри, на класьори и аксесоари за тях, на папки, на тетрадки и на фотографски материали и консумативи

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30193000, 30197600, 30199000, 30125100

Описание:

Дребно офис оборудване
Органайзери и принадлежности
Третирана хартия и картон
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия
Касети с тонер


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
182342.79 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 651730 от 27.02.2015 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 657658 от 27.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № АД-555-02-140 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на канцеларски материали за офис и консумативи и фотографски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора
02.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РОЕЛ-98 ЕООД, ЕИК 121798467, район Лозенец, бул. Христо Смирненски № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 135033.64 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № АД-555-02-142 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на класьори и аксесоари за тях и на папки
V.1) Дата на сключване договора
03.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПРОИЗВОДИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ НА ИНВАЛИДИТЕ ЦАРЕВЕЦ, ЕИК 000111036, ул. Мармарлийска № 39, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622076, E-mail: pki_tzar@abv.bg, Факс: 062 622076

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5954.05 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № АД-555-02-141 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:доставка на регистри, формуляри и тетрадки
V.1) Дата на сключване договора
03.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, ЕИК 210557566, ж.к. Люлин, бл. 303, вх. А, ап. 4, Република България 1336, София, Тел.: 02 4234859, E-mail: office@dmibg.com, Факс: 02 4277713

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4227.1 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № АД-555-00-145 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на копирна хартия
V.1) Дата на сключване договора
10.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СЛАВЕЙ-91 ЕООД, ЕИК 030083347, район Кремиковци, ул. Чепинско шосе № 15, Република България 1225, София, Тел.: 02 4396566, E-mail: sales@slavey91.com, Факс: 02 4396561

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37128 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Договор № АД-555-02-140/02.07.2015 г. е сключен за обособени позиции № 1 и № 9. Договор № АД-555-02-142/03.07.2015 г. е сключен за обособени позиции № 5 и № 6. Договор № АД-555-02-141/03.07.2015 г. е сключен за обособени позиции № 4 и № 7.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „ПЕРУН ККБ“ ЕООД, Благоевград,ЕИК 101729823, със седалище и адрес на управление: гр. Благоевград 2700, ул. „Д-р Христо Татарчев“ № 22 2. КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", София, ЕИК 000885099, със седалище и адрес на управление: гр. София 1784, бул. „Цариградско шосе“ № 139 3. "РОЕЛ-98" ООД, СОФИЯ, ЕИК 121798467, със седалище и адрес на управление: гр. София 1164, бул. „Христо Смирненски“ № 53 4. „ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ“ ЕООД, ЕИК 210557566, със седалище и адрес на управление: гр. София 1336, ж.к. Люлин, бл. 303, вх. А, ап. 4 5. „СЛАВЕЙ-91” ООД, СОФИЯ, ЕИК 030083347, със седалище и адрес на управление: гр. София 1225, бул. „Чепинско шосе“ № 15 6. ПРОИЗВОДИТЕЛНА КООПЕРАЦИЯ НА ИНВАЛИДИТЕ „ЦАРЕВЕЦ“ , ГР. ВЕЛИКО ТЪРНОВО, ЕИК 000111036, със седалище и адрес на управление: гр. Велико Търново 5000, ул. „Мармалийска“ № 39 7. „РОНОС” ООД, София,ЕИК 831176328, със седалище и адрес на управление: гр. София 1303, бул. „Ал. Стамболийски“ № 84, бизнес сграда Urban Model, ет. 7, офис 38-39


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор