Версия за печат

00753-2015-0009

BG-Свищов: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Свищов, ул. Цанко Церковски №2, За: Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП, Зорница Цветанова - ст. експерт ОП, Република България 5250, Свищов, Тел.: 0631 68111, E-mail: op@svishtov.bg, Факс: 0631 60504

Място/места за контакт: Община Свищов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svishtov.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=47.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Друг: Община Свищов

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изработване на Общ устройствен план (ОУП) на Община Свищов”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: територията на Община Свищов
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработване на общ устройствен план на Община Свищов. Проектът на Общ устройствен план на Община Свищов обхваща цялата територия на общината, състояща се от 1 град и 15 села – град Свищов, с. Алеково, с. Александрово, с. Българско Сливово, с Вардим, с. Горна Студена, с. Деляновци, с. Драгомирово, с. Козловец, с. Морава, с. овча Могила, с Ореш, с. Совата, с. Хаджидимитрово, с. Царевец и с. Червена, заедно с техните землища съгласно чл.105, т.1 от ЗУТ. 1. На основание чл.126, ал.4 от ЗУТ, Общия устройствен план на Община Свищов ще се изработи в две фази: Първа фаза – предварителен проект на ОУПО Свищов; Втора фаза – Окончателен проект на ОУПО Свищов. Съдържанието на всяка фаза на проучвателните работи по всяка фаза се определят от чл.18 и чл.19 на Наредба №8 от 14 юни 2001 година за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове. Изработването на ОУПО Свищов следва да се осъществи в съответствие с разпоредбите на чл. 125 и чл.126 от Закона за устройство на територията, чл.16, ал.1, чл.17, чл.18 и чл.19 от Наредба №8 от 14 юни 2001 година за обема и съдържанието на устройствените схеми и планове. Изпълнителят на проекта следва стриктно да изпълнява тези нормативни изисквания за обхвата на проучвателните работи и по своя инициатива да включи допълнителни проучвания, имащи отношение към устройственото развитие и планиране на община Свищов. 2. Изготвяне на предварителна и окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл.31 от Закон за биологичното разнообразие (ЗБР) по обем и съдържание в съответствие с действащата нормативна база за устройство на територията и Заданието за изработване на Общ устройствен план на Община Свищов. В случай, че след обсъждането и разглеждането на предварителен проект на ОУПО Свищов по чл.127 от ЗУТ, се наложат съществени изменения в проекта, следва екологичната оценка и оценката на съвместимостта да се преработят и съобразят със съществените изменения. Подробните изискания към изпълнението са посочени в техническото задание, неразделна част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозна стойност на обществената поръчка и максимален разполагаем финансов ресурс на Възложителя: 183 000 (словом: сто осемдесет и три хиляди) лева без ДДС. Предвижда се изработването на: 1.Проект на Общия устройствен план на Община Свищов във фаза Предварителен проект на Възложителя, включително изготвяне на предварителна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР по обем и съдържание в съответствие с действащата нормативна база за устройство на територията; 2. Проект на Общия устройствен план на Община Свищов във фаза Окончателен проект, включително окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР по обем и съдържание в съответствие с действащата нормативна база за устройство на територията.

Прогнозна стойност без ДДС
183000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2016 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата: 1.1. Гаранцията за участие е в размер 1 800 (словом: хиляда и осемстотин) лева. 1.2. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: 1.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 1.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за участие е безусловна банкова гаранция тя трябва да е със срок на валидност 300 (триста) календарни дни, считано от датата определена за краен срок за получаване на оферти. 1.3. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие в процедурата са по реда на чл. 61 и чл. 62 от Закона за обществените поръчки. 2. Гаранция за изпълнение на договора: 2.1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: 2.2.1. Парична сума внесена по следната сметка на Община Свищов: IBAN: BG76 SOMB 9130 3336 6822 01, BIC: SOMBBGSF, или 2.2.2. Банкова гаранция, учредена в полза на Община Свищов. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора е безусловна банкова гаранция, със срок на валидност до 31.12.2016 година включително. 2.3. Съгласно разпоредбата на чл.63 от Закона за обществени поръчки условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Източник на финансиране: Дейностите предмет на настоящата обществена поръчка се изпълняват в рамките на Споразумение № РД-06-78/28.07.2014 г. между Министерството на инвестиционното проектиране и Община Свищов за частично финансово подпомагане за изработване на проект на Общ устройствен план на община (ОУПО) по чл. 105, т.1 от ЗУТ със средства от държавния бюджет. В този смисъл финансовите средства за изпълнение на дейностите, предмет на поръчката се осигуряват частично от общински бюджет и частично от държавния бюджет съгласно споразумението. 2. Условия и начин на плащане: Възложителят заплаща на Изпълнителя дължимата сума по договора, по банков път по банковата сметка на Изпълнителя, както следва: - Аванс, в размер на 20 % (словом: Двадесет) от стойността на договора, в 30-дневен срок от датата на подписване на договора за изпълнение на обществената поръчка, представяне на фактура и запис на заповед; - Междинно плащане, в размер на 40 % (словом: Четиридесет) от стойността на договора, в 30-дневен срок от одобрение на Предварителния проект на ОУП, включващ предварителна ЕО и ОС на Община Свищов от Общински съвет Свищов и представяне на фактура; - Окончателно плащане, в размер на 40 % (словом: Четиридесет) от стойността на договора, в 30-дневен срок от одобрение на Окончателния проект на ОУП, включващ окончателна ЕО и ОС на Община Свищов от Общински съвет Свищов и представяне на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

1. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия, съдържащи се в обявлението и документацията за участие. 2. Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което е представило оферта. 3. Когато участника в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват договор за обединение Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. 4. Договора за създаване на обединение, трябва да съдържа клаузи, които: 4.1. определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове дейности между отделните участници (членове) в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид дейност, който ще се изпълнява от всеки от членовете на обединението, като не е достатъчно посочване на процентното разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и настоящата документация от отделните членове на обединението и съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 4.2. гарантират, че всички членове на обединението са солидарно отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 4.3. гарантират, че представляващият член на обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 4.4. гарантират, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на всички членове на обединението; 4.5. гарантират, че всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. 5. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява участниците в обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението, след подаването на офертата. 6. Когато не е приложен договор за създаване на обединение, или в приложения договор липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на посочените в т.4 условия, или съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка и офертата му няма да бъде разгледана. 7. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура. 8. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1.1. по чл.47, ал.1, т.1, б. а-д от ЗОП, а именно: участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари по чл.253-260 от Наказателния кодекс (НК); подкуп по чл. 301-307 от НК; участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от НК; престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК; 1.2. по чл.47, ал.1, т.2 от ЗОП, а именно: участник, който е обявен в несъстоятелност; 1.3. по чл.47, ал.1, т.3 от ЗОП, а именно: участник, който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните му закони и подзаконови актове; 1.4. по чл.47, ал.1, т.4 от ЗОП, а именно: участник, който има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. 1.5. по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП, а именно: участник, който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 1.6. по чл.47, ал.2, т. 5 от ЗОП, а именно: участник, който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 1.7. по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП, а именно: участник, при когото лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация. 1.8. по чл.47, ал.5, т.2 от ЗОП, а именно: участник, който е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. 2. Съгласно чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 3. Съгласно чл.48 ал.1 от ЗОП за чуждестранно физическо или юридическо лице се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и посочените в обявлението по чл.47, ал.2 от ЗОП. 4. Когато участникът е обединение изискванията посочени в т.1 се прилагат за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП всяка оферта трябва да съдържа: Съдържание на Плик №1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника – по образец №1: 3. Декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – по образец №2. 4. Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация: 4.1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП (по образец №3) на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът следва да е придружен с доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 4.2. Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - по образец №4. За лицата посочени в декларацията по образец №4 задължително се прилага декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт – по образец №5 и собствено ръчно подписана автобиография. Ако лице, представило декларация за ангажираност в екипа на участник подаде самостоятелна оферта, този участник ще бъде отстранен от участие при възлагането на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка и офертата му няма да бъде разглеждана. 4.3. Копие на валиден Сертификат ISO 9001:2008 в сферата на устройственото планиране или инвестиционното проектиране, или еквивалент – заверено с гриф „Вярно с оригинала” от участника. 5. Когато участникът в процедурата е обединение – оригинал на договора за създаване на обединението с нотариална заверка на подписите на участниците в него, или нотариално заверено копие от този договор. Когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението следва да се представи пълномощно, подписано от лицата в обединението, в което се посочва представляващият в оригинал с нотариална заверка на подписите, или нотариално заверено копие на пълномощното. 6. Оригинал на банкова гаранция за участие или заверено копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП – по образец №6. 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – по образец №7. 9. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – по образец №8. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП – по образец №9 за приемане на условията в проекта на договор. 11. Нотариално заверено пълномощно на лицето, което подписва документите в офертата на участника, когато те са подписани от пълномощник. 12. Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническо предложение за изпълнение на поръчката – по образец №10. Ако е приложимо се прилага и декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. 13. Плик №3 „Предлагана цена”: Ценово предложение – по образец №11. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: по чл.47, ал.2, т.1 от ЗОП и по чл.47, ал.2, т.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не изисква представяне на документи за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи доказващи минималните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП (по образец №3) на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Списъкът следва да е придружен с доказателство за извършената услуга под формата на удостоверение издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка - по образец №4. За лицата посочени в декларацията по образец №4 задължително се прилага декларация по чл.51а ЗОП за ангажираност на експерт – по образец №5 и собствено ръчно подписана автобиография. Ако лице, представило декларация за ангажираност в екипа на участник подаде самостоятелна оферта, този участник ще бъде отстранен от участие при възлагането на настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка и офертата му няма да бъде разглеждана. 3. Копие на валиден Сертификат ISO 9001:2008 в сферата на устройственото планиране или инвестиционното проектиране, или еквивалент – заверено с гриф „Вярно с оригинала” от участника.
Минимални изисквания: 1. Участникът в обществената поръчка трябва задължително да отговаря на следните критерии за подбор включващи минимални изисквания за технически възможности и квалификация: 1.1. Участникът да е изпълнил минимум 1 (една) услуга, която е еднаква или сходна с предмета на поръчката, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. * Под „услуга, която е еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка” възложителят ще приема услуги за: изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/или общ устройствен план и/или цялостен ПУП- ПРЗ план за регулация и застрояване на населено място и/или интегриран план за градско възстановяване и развитие. 1.2. Участникът следва да разполага минимум със следните експерти, които ще отговарят за извършването на услугата: 1.2.1. Първи екип, включващ следните експерти: Експерт №1 - Ръководител екип - висше образование, степен „магистър”, специалност „Архитектура”, „Урбанизъм” или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност с минимум 5 (пет) години професионален опит и не по-малко от 3 (три) години упражняване на професионалната си квалификация в областта на устройственото планиране. Изготвяне или ръководство минимум на две разработки в областта на устройственото планиране, считани за сходни с предмета на настоящата поръчка; Експерт №2 - Устройство на урбанизирани територии и недвижимо културно наследство: висше образование, степен „магистър”, специалност „Архитектура”, „Урбанизъм” или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, с не по-малко от 2 (две) години упражняване на професионалната си квалификация в областта на устройственото планиране. Изготвяне на минимум две разработки в областта на устройственото планиране, считани за сходни с предмета на настоящата поръчка; Експерт №3 - Екология: висше образование, степен „магистър” по специалност в сферата на екологията и природните науки, не по-малко от 3 (три) години упражняване на професионалната си квалификация; Експерт №4 - Икономически анализ и прогнози: висше образование, степен „Магистър”, специалност „Икономика” или еквивалентно, с не по-малко от 3 (три) години професионален опит по специалността, опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката, в т.ч. най малко един проект за ОУП (ИПВГР); Експерт №5 - Техническа инфраструктура и комуникационно-транспортни системи: висше образование, степен „магистър”, специалност „Транспортно строителство” или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, с не по-малко от 3 (три) години професионален опит по специалността. Експерт №6 - Водоснабдяване и канализация: висше образование, степен „магистър”, специалност „ВиК” или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността. Експерт №7 - Електроснабдяване и съобщения: висше образование, степен „магистър”, специалност „Електроинженерство” или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността. Експерт №8 - Зелена система: висше образование, степен „магистър”, специалност „Ландшафтен архитект или инженер” или еквивалентно, притежаващ валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността, доказан опит за участие в изпълнението на услуги/проекти, сходни с предмета на поръчката. Важно! Един експерт може да заема повече от една експертна позиция. Минимални изисквания за технически възможности и квалификация продължават в раздел VI.3) Допълнителна информация.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.230 от Закон за устройство на територията, чл.10 от ЗКАИП и други

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: (КО1) Цена за изпълнение на поръчката – тежест в комплексната оценка 40 %, максимум 40 точки. ; тежест: 40
Показател: (КО2) Срок за изработване, предаване на Проект на Общия устройствен план на Община Свищов във фаза Предварителен проект на Възложителя, включително изготвяне на предварителна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР – тежест в комплексната оценка 10%, максимум 10 точки.; тежест: 10
Показател: (КО3) Срок за изработване, предаване на Проект на Общия устройствен план на Община Свищов във фаза Окончателен проект, включително окончателна Екологична оценка и Оценка за съвместимостта по чл. 31 от ЗБР – тежест в комплексната оценка 10%, максимум 10 точки; тежест: 10
Показател: (КО4) Подход и методология за изготвяне на общият устройствен план на Община Свищов – тежест в комплексната оценка 40 %, максимум 40 точки; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

300

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

Зала №1 на административна сграда на Община Свищов, ул.Цанко Церковски №2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1.2.2. Втори екип за изготвяне на Екологична оценка и оценка на съвместимостта - Експерти отговарящи на изискванията на чл.83 от ЗООС и чл.16 от НУРИЕОПП, включва минимум следните експерти: Експерт № 1 - Ръководител екип: висше образование, степен „магистър”, специалност „Екология”, „Системи и устройства за опазване на околната среда” или еквивалентно, с не по-малко от 3 (три) години професионален опит по специалността, с опит в ръководене и изготвяне на минимум една ЕО и ОС; Експерт № 2 - Климат и атмосферен въздух: висше образование, степен „магистър” в някоя от следните области „Метеорология”, „Климатология”, „Инженерна химия”, „Екология” или еквивалентно, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел „Климат” и „Атмосферен въздух” от минимум една ЕО ; Експерт № 3 - Води: висше образование, степен „Магистър”, специалност „Екология”, „ВиК” или еквивалентно, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел „Води” от минимум една ЕО. Експерт № 4 - Геоложка основа, земи и почви: Висше образование, степен „Магистър” в някоя от следните области „Геология”, „Инженерна геология”, „Екология”, „Почвознание” или еквивалентно, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел „Геоложка основа” и/или на раздел „Земи и почви” от минимум една ЕО; Експерт № 5 - Биологично разнообразие: висше образование, степен „магистър” в някоя от следните области „Биология”, „Зоология”, „Горско стопанство” или еквивалентно, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността, доказан опит в изготвянето на раздел „Биологично разнообразие” от минимум една ЕО; Експерт № 7 - Вредни физически фактори: висше образование, степен „магистър” в някоя от следните области: „Екология”, „Системи и устройства за опазване на околната среда”, „Физика”, „Биофизика” или еквивалентно, с не по-малко от 2 (две) години професионален опит по специалността, с доказан опит в изготвянето на раздел "Вредни физични фактори" от минимум една ЕО. Важно! Един експерт може да заема повече от една експертна позиция. 1.3. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен или еквивалентни мерки, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, с обхват в областта на устройственото планиране или инвестиционното проектиране, или еквивалент. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. ** Съгласно чл.51а от ЗОП, Участниците може да докажат съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Това обявление е изпратено за публикация с електронен подпис и пълен достъп по електронен път до документацията за участие може да се получи на електронната страница на Община Свищов - www.svishtov.bg в раздел Профил на купувача (Обществени поръчки), поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 40 на 28 дни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ