Версия за печат

00833-2015-0007

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, За: Красимира Василева, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9807632

Място/места за контакт: ул. Екзарх Йосиф № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg..

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150520zjlT2412698.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на техника за нуждите на Висшия съдебен съвет по следните обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на сървъри; Обособена позиция № 2 - Доставка на компютърни конфигурации; Обособена позиция № 3 - Доставка на лаптопи; Обособена позиция № 4 – Доставка на Външен дисков масив и RACK, оборудване към RACK, към външния дисков масив, UPS-и и необходимите устройства за връзка на сървърите с дисковия масив и мрежата на ВСС; Обособена позиция № 5 – Доставка на защитна стена и втора опционална за изграждане на отказоустойчивост; Обособена позиция №6 - Доставка на принтери; Обособена позиция №7 - Доставка на многофункционални устройства; Обособена позиция №8 - Доставка на сканиращи устройства“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на Република България, гр. София, ул. „Екзарх Йосиф” №12
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва доставка на 6 (шест) броя сървъри по обособена позиция № 1, 24 (двадесет и четири) броя компютърни конфигурации по обособена позиция № 2, 43 (четиридесет и три) броя лаптопи по обособена позиция № 3, 1 (един) брой външен дисков масив, 1 (един) брой шкаф за сървъри (RACK), 2 (два) броя UPS-и за сървъри, 2 (два) броя SAN комутатори и 2 (два) броя комутатори по обособена позиция № 4, 1 (един) брой защитна стена и 1 (един) брой защитна стена – опционална за изграждане на отказоустойчивост по обособена позиция № 5, 16 (шестнадесет) броя принтери по обособена позиция № 6, 7 (седем) броя многофункционални устройства по обособена позиция № 7, 4 (четири) броя сканиращи устройства по обособена позиция № 8 с подробно описани минимални технически изисквания в Техническите спецификации.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 48820000, 30211400, 30213100, 30233132, 30232100, 30210000, 30216110

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Сървъри
Компютърни конфигурации
Преносими компютри (от 3 до 5 кг)
Устройства с твърд диск
Принтери и плотери
Машини за обработване на данни (хардуер)
Скенери за компютри

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на обществената поръчка включва доставка на 6 (шест) броя сървъри по обособена позиция № 1, 24 (двадесет и четири) броя компютърни конфигурации по обособена позиция № 2, 43 (четиридесет и три) броя лаптопи по обособена позиция № 3, 1 (един) брой външен дисков масив, 1 (един) брой шкаф за сървъри (RACK), 2 (два) броя UPS-и за сървъри, 2 (два) броя SAN комутатори и 2 (два) броя комутатори по обособена позиция № 4, 1 (един) брой защитна стена и 1 (един) брой защитна стена – опционална за изграждане на отказоустойчивост по обособена позиция № 5, 16 (шестнадесет) броя принтери по обособена позиция № 6, 7 (седем) броя многофункционални устройства по обособена позиция № 7 и 4 (четири) броя сканиращи устройства по обособена позиция № 8 с подробно описани минимални технически изисквания в Техническите спецификации. Посоченият в раздел II.3) срок от 30 дни е срок за доставка на техниката, който се отнася за всички обособени позиции. В него не се включва срокът за инсталация и настройка на техниката по обособена позиция №4 и обособена позиция №5, който не може да бъде по-дълъг от 20 (двадесет) календарни дни от приемане на доставката.

Стойност, без да се включва ДДС
349473 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранциите за участие в процедурата Участникът следва да представи с офертата документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на: За обособена позиция № 1 – 1090,00 (хиляда и деветдесет) лева; За обособена позиция № 2 – 290,00 (двеста и деветдесет) лева; За обособена позиция № 3 – 480,00 (четиристотин и осемдесет) лева; За обособена позиция № 4 – 1 232,00 (хиляда двеста тридесет и два) лева; За обособена позиция № 5 – 155,00 (сто петдесет и пет) лева; За обособена позиция № 6 – 70,00 (седемдесет) лева; За обособена позиция № 7 – 51,00 (петдесет и един) лева; За обособена позиция № 8 – 120,00 (сто и двадесет) лева. Гаранцията за участие в процедурата следва да бъде представена по избор на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBGBGSD Документът (платежното нареждане/вносната бележка) се представя в копие. - оригинал на банкова гаранция за участие в полза на Възложителя, която е неотменима и безусловна и валидна най-малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертите. При представяне на гаранциите за участие в тях изрично се посочва наименованието на настоящата обществена поръчка и обособената/ите позиция/и. 2. Условия и размер на гаранциите за изпълнение на договора Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка по съответната обособена позиция, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя по избор на участника в една от следните форми: -гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на ВСС: Банка: Българска Народна Банка - Централно Управление IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01 BIC: BNBGBGSD -оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на Възложителя. В случай, че определеният за изпълнител участник, представи банкова гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка, същата следва да бъде безусловна, неотменима и платима при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за обществената поръчка или че Възложителят е развалил договора поради виновно неизпълнение на Изпълнителя. Банковата гаранцията следва да: -е валидна за срок от минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока за доставка на техниката, а по обособена позиция №4 и обособена позиция №5 от минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на сроковете за доставка и за инсталация и настройка – за размер, равняващ се на 3 % от стойността на договора без ДДС. -е валидна за срок от минимум 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока/всички срокове за гаранционна поддръжка – за размер, равняващ се на 2 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. При представяне на гаранциите за изпълнение в тях изрично се посочва наименованието на настоящата обществена поръчка и обособената позиция. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с условията, посочени в проекта на договор.Възложителят предвижда частично освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. След приемане на изпълнението без забележки с подписване на приемо-предавателен/и протокол/и, Възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора за обществена поръчка без ДДС. Възложителят задържа частта от гаранцията в размер на 2% от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка на доставената техника.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по настоящата обществена поръчка ще се извършват чрез платежно нареждане в срок до 15 (петнадесет) календарни дни след представяне на надлежно оформена оригинална фактура и приемане на изпълнението по сключения договор за съответната обособена позиция с подписване на приемо-предавателен/ни протокол/и, подписан/и от представители на Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че за Изпълнител по някоя или всички обособени позиции е определен участник, който е неперсонифицирано обединение, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение, което не е юридическо лице, договорът за обществена поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съобразно изискванията на чл. 49 от ППЗОП.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, както и участник, за който са налице следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: - който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; - който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; - който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата на основание чл. 55 от ЗОП, според който не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който: -е декларирал съгласие да участва и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник; -участва в обединение, създадено за участие в/изпълнение на настоящата обществена поръчка; -е обединение и в неговия състав е включено физическо и/или юридическо лице, което участва и в друго обединение за участие в/изпълнение на същата обществена поръчка; -е свързано лице/предприятие с друг участник в настоящата процедура. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания в ЗОП и на общите и специални изисквания на Възложителя, както и ако не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата и участници: -за които е налице забраната по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; -които попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛДС); -които не идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице по смисъла на чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари (ЗМИП).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с чл. 56, ал. 1 от ЗОП участниците следва да подадат оферта, която да съдържа: 1.Документи за подбор (Плик №1) -списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника, по образец-Приложение № 1 от документацията за участие; -представяне на участника по образец-Приложение № 2, което съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец-Приложение № 3; - при участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; - оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; - доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, посочени от Възложителя в обявлението за обществена поръчка; - декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП по образец-Приложение № 5; -предвидените подизпълнители, видовете работи от предмета на поръчката/позицията, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка/ обособената позиция (информацията се представя по образец в Приложение № 2). В случай, че участникът предвижда подизпълнител/и, към офертата се представя и декларация за съгласие за участие като подизпълнител по образец-Приложение № 6; -декларация за приемане на условията в съответния проект на договор по образец-Приложение № 7; -декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим по образец-Приложение № 8; -декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари по образец-Приложение № 9; -нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което представлява участника в процедурата, не е негов представител по закон. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56 ал. 1, т. 1, букви „а" и „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56 ал. 1, т. 5 от ЗОП за техническите възможности и/или квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато участник в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, б. а) и б) от ЗОП се представят в официален превод, а документите за техническите възможности и/или квалификация по чл. 56, ал. 1, т. 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. 2. Предложение за изпълнение на поръчката, поставено в Плик № 2, съдържащ: - техническо предложение за изпълнение на поръчката по съответната обособена позиция (по образец-Приложение № 10-1 до10-8), включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл. 33, ал. 4 от ЗОП по образец-Приложение № 11. 3. Предлагана цена, поставена в Плик № 3, съдържащ: - ценово предложение по съответната обособена позиция, изготвено по образец-Приложение № 12-1 до 12-8. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите. Когато участник кандидатства за повече от една обособена позиция, пликове № 1 се комплектоват в съответствие с чл. 57, ал. 3 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците следва да представят към офертата доказателства, както следва: - Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за съответната обособена позиция, за която участникът подава оферта, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на датите и получателите, съгласно образеца в Приложение № 4, заедно с доказателства за извършените доставки. Доказателствата за извършените доставки, включени в списъка, се предоставят под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да отговарят на следните минимални изисквания за технически възможности: По обособена позиция № 1 - Доставка на сървъри - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на сървър/и. По обособена позиция № 2 - Доставка на компютърни конфигурации - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на компютърни конфигурации. По обособена позиция № 3 - Доставка на лаптопи - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на лаптоп/и. По обособена позиция № 4 - Доставка на Външен дисков масив и RACK, оборудване към RACK, към външния дисков масив, UPS-и и необходимите устройства за връзка на сървърите с дисковия масив и мрежата на ВСС - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на външен/ни дисков/и масив/и. По обособена позиция № 5 - Доставка на защитна стена и втора опционална за изграждане на отказоустойчивост - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на защитна/и стена/и. По обособена позиция № 6 - Доставка на принтери - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на принтер/и. По Обособена позиция №7 - Доставка на многофункционални устройства - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (две) доставки с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставки с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на многофункционално/и устройство/а. По Обособена позиция №8 - Доставка на сканиращи устройства - участникът да е изпълнил през последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата минимум 1 (една) доставка с предмет, еднакъв или сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка. *Под доставка с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция от обществената поръчка, следва да се разбира доставка на сканиращо/и устройство/а.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показател (Т) - Предложен гаранционен срок; тежест: 30
Показател: Показател "Цена" (Ц) – Предложена от участника цена ; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 063 - 110357 от 31.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
06.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
06.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на ВСС, гр. София, бул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянетo. Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители - и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В съответствие с изискването на чл. 58а, ал. 2 от ЗОП, обменът на информация ще се извършва по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят намалява сроковете по чл. 64, ал. 2 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ВСС (посочен и в обявлението за обществена поръчка) http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150520zjlT2412698 В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. На обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията подлежат и действията или бездействията на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, България 1000, София, Тел.: 02 9304985, E-mail: kr.vasileva@vss.justice.bg, Факс: 02 9807632

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на сървъри
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 6 (шест) броя сървъри с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000

Описание:

Сървъри

3) Количество или обем

-2 броя сървъри за електронни пощи на магистратите – за инсталиране на MS Exchange; -2 броя сървъри за виртуализация; -1 брой сървър за случайно разпределение на делата; -1 брой сървър за нуждите на счетоводната програма, обслужваща Централно управление и 362 поделения.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
109290 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърни конфигурации
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 24 (двадесет и четири) броя компютърни конфигурации, висок и среден клас, с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30211400

Описание:

Компютърни конфигурации

3) Количество или обем

-6 броя висок клас компютърни конфигурации; -18 броя среден клас компютърни конфигурации.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
29083 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на лаптопи
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 43 (четиридесет и три) броя лаптопи, висок и среден клас, с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30213100

Описание:

Преносими компютри (от 3 до 5 кг)

3) Количество или обем

-3 броя лаптопи висок клас; -40 броя лаптопи среден клас.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
48000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на външен дисков масив и RACK, оборудване към RACK, към външния дисков масив, UPS-и и необходимите устройства за връзка на сървърите с дисковия масив и мрежата на ВСС
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 1 (един) брой външен дисков масив и 1 (един) брой RACK, оборудване към RACK, към външния дисков масив, 2 (два) броя UPS-и и необходимите устройства за връзка на сървърите с дисковия масив и мрежата на ВСС с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30233132

Описание:

Устройства с твърд диск

3) Количество или обем

-1 брой външен дисков масив; -1 брой шкаф за сървъри (RACK); -2 броя UPS-и за сървъри; -2 броя SAN комутатори. -2 броя комутатори. В срока по т. 4 по-долу не се включва срокът за инсталация и настройка съгласно условията за изпълнение на обособената позиция в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
123295 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на защитна стена и втора опционална за изграждане на отказоустойчивост
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 1 (един) брой защитна стена и 1 (един) брой опционална защитна стена за изграждане на отказоустойчивостс минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30210000

Описание:

Машини за обработване на данни (хардуер)

3) Количество или обем

-1 брой защитна стена; -1 брой опционална защитна стена за изграждане на отказоустойчивост. В срока по т. 4 по-долу не се включва срокът за инсталация и настройка съгласно условията за изпълнение на обособената позиция в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
15580 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на принтери
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 16 (шестнадесет) броя принтери с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30232100

Описание:

Принтери и плотери

3) Количество или обем

16 броя принтери

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
7050 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на многофункционални устройства
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 7 (седем) броя многофункционални устройства с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

3) Количество или обем

7 броя многофункционални устройства

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5175 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на сканиращи устройства
1) Кратко описание

Предмет на обособената позиция е доставка на 4 (четири) броя сканиращи устройства с минимални технически изисквания съгласно Техническите спецификации в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30216110

Описание:

Скенери за компютри

3) Количество или обем

4 броя сканиращи устройства

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
12000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30