Версия за печат

01379-2014-0102

BG-Шумен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1752013040050

"Електроенергиен системен оператор" ЕАД Мрежови експлоатационен район Шумен, бул. "Плиска" 1, За: Петко Стефанов Петков, Република България 9700, Шумен, Тел.: 054 856108, E-mail: p.stefanov@sh.eso.bg, Факс: 054 832852

Място/места за контакт: "Електроенергиен системен оператор" ЕАД Мрежови експлоатационен район Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възложителя: www.tso.bg.

Адрес на профила на купувача: https://webapps.eso.bg/zop_profile/.

I.2) Основна дейност

Електрическа енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката

Доставка на канцеларски материали

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Склад на Възложителя на адрес: склад на ЕСО ЕАД, МЕР Варна, Централен склад Изток, гр. Варна, бул. "Трети март"
Код NUTS: BG33
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали - принтерна хартия, канцеларски принадлежности и други, подробно описани в техническа спецификация

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39263000, 22800000, 30197630, 30197643

Описание:

Офис принадлежности
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Хартия за печатане
Фотокопирна хартия

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4762.87 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възложителя

МЕР Шумен/2015/9

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Квалификационна система - специални сектори
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 093 - 163763 от 15.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка (Договор) №: 10 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

22.06.2015 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, в чиято полза е взето решение за възлагане на поръчка

"Роел 98" ООД гр. София, ЕИК121798467, бул. "Ситняково" № 39А, Република България 1000, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4762.87 BGN без ДДС


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка/и във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“РОЕЛ-98” ООД, гр.София; “РОНОС" ООД”, гр.София; “OФИС КОНСУМАТИВИ” ООД, гр.Варна; “МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН” ООД, гр.София;


ПРИЛОЖЕНИЕ Г2

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския съюз (ОВ на ЕС), съгласно Директива 2004/17/ЕО