Версия за печат

04604-2015-0001

BG-с. Антимово, община Видин, област Видин: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

“Дунав мост Видин- Калафат ” АД, ж.к. местност „Гриндури”, ул.„96” N.4, За: Елисавета Антонова, България 3776, с. Антимово, община Видин, област Видин, Тел.: 094 988180, E-mail: dunavmost2vd@vidincalafatbridge.bg, Факс: 094 988180

Място/места за контакт: гр. Видин 3700; ул. „Цар Александър II” № 16

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vidincalafatbridge.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vidincalafatbridge.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Инфраструкура

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на елeктрическа енергия за нуждите на “Дунав мост Видин- Калафат ” АД от лицензиран търговец по свободно договорени цени.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27
Място на изпълнение: гр. Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществена поръчка е сключване на договор за покупко-продажба на електрическа енергия по свободно договорени цени съгласно чл.100, чл.101, чл.102 и чл.103 от ЗЕ и Правилата за търговия с електрическа енергия, за захранване на общо 3 обекта от които: 2 броя присъединени към мрежа Ср.Н (Средно Напрежение – 20kV) със собствена кабелна мрежа и 1 обект, присъединени към мрежа Н.Н. за срок от 36 месеца. Очакваните ориентировъчни количества електрическа енергия средно напрежение e около 1 000 MWh годишно и 60 MWh годишно за обектa присъединен към мрежа Н.Н или общо 1060 MWh за 3-те обекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на обществена поръчка е сключване на договор за покупко-продажба на електрическа енергия по свободно договорени цени съгласно чл.100, чл.101, чл.102 и чл.103 от ЗЕ и Правилата за търговия с електрическа енергия, за захранване на общо 3 обекта от които: 2 броя присъединени към мрежа Ср.Н (Средно Напрежение – 20kV) със собствена кабелна мрежа и 1 обект, присъединени към мрежа Н.Н. за срок от 36 месеца. Очакваните ориентировъчни количества електрическа енергия средно напрежение e около 1 000 MWh годишно и 60 MWh годишно за обектa присъединен към мрежа Н.Н или общо 1060 MWh за 3-те обекта.

Прогнозна стойност без ДДС
390000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура в размер на 3 900,00 лв. /три хиляди и деветстотин лева/. Гаранцията за участие в процедурата трябва да бъде представена от участника в една от следните форми:гаранция за участие под формата на парична сума, платима по а банкова сметка на ''Дунав мост Видин- Калафат'' АД или оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя, по образеца в Образец № 3, валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока за валидност на офертите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със собсвени приходи на дружеството. Плащането се осъществява по реда на чл. 7 от проекта на договор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника /Приложение № 5 към документацията/, която вкллючва: а) Посочване на ЕИК по чл. 23, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденнция при провеждане на процедурата; б) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1-5 и ал. 5 от ЗОП /Приложение № 6/; 3.документи за доказване на изискванията по чл. 49 от ЗОП: – копие на валиден лиценз за търговия с електрическа енергия в Република България. - копие на валиден лиценз за координатор на балансираща група. 4. Копие на договор или споразумение за учредяване на обединението, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и копие на документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва предсттавляващият 5. Документ, удостоверяващ представянето на гаранция за участие в откритата процедура в размер на 3 900,00 лв. /три хиляди и деветстотин лева/. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:- копие от платежен документ на парична сума или - оригинал на банкова гаранция (Образец № 3). 7. Доказателсттва за технически възможности. 8 Нотариално заверено пълномощно, в случай че лицето, което ще представлява участника в отношенията му с възложителя, не е негов представител по закон. Пълномощното трябва да бъде подписано от лицето, което по закон представлява участника. 9. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 8); 10. Декларация за валидност на офертата (Образец № 9); 11. Декларация по чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал.8, т.2 от ЗОП (Образец №11):
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Не се изискват
Минимални изисквания: Не се изискват
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите си възможности и квалификация участникът трябва да представи следните документи: 1. Списък на доставките, еднавки или сходни с предмета на общественната поръчка, изпълнени през последните три годиини, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, придружен с минимум едно удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката /Образец № 7/. 2 Списък на техническите лица, включително на тези, отгавяращи за контрола на качесвото.
Минимални изисквания: 2.1. Участникът да е изпълнил през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка; 2.2 Участникът да разполага с технически лица за извършване на доставката, включително и отговарящи за контрола на качеството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03.09.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.09.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.09.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. Видин, ул. "Цар Александър II" N.16

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ