01915-2015-0001

BG-София: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831910252

Българска агенция за инвестиции, ул. Аксаков 31, ет. 3, За: Борислав Примов Анна Радовска, РБългария 1000, София, Тел.: 00359 29855517, Факс: 00359 29801320

Място/места за контакт: ул. Аксаков 31, ет. 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://investbg.government.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://investbg.government.bg/bg/pages/profil-na-kupuvacha-342.html.

Електронен достъп до информация: http://investbg.government.bg/bg/pages/otkriti-proceduri-po-zop-2015g-348.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура - „Медийна кампания на България и международни конференции и кръгли маси в САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции” – с три обособени позиции Обособена позиция 1 – Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове Обособена позиция 2 - Медийна кампания чрез интернет Обособена позиция 3 – Провеждане на 2 международни конференции и 2 кръгли маси в САЩ и Азия

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
САЩ , Азия
Код NUTS: UKZ, UKZ
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Услугите, предмет на поръчката са формулирани като дейност 12 и дейност 24 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българската агенция за инвестиции и Министерство на икономиката и енергетиката чрез Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност”, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013г. е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта. - Обща и специфични цели на проекта: -Общата цел на Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” е да увеличи обема привлечени преки чужди инвестиции и икономическия ефект от тях, както и да подобри бизнес средата в България за вземане на инвестиционни решения. - Специфичните цели на Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” са: • Подкрепа на процеса на вземане на решение за повишаване на преките чуждестранни инвестиции в посока България чрез разработване на маркетингова стратегия за изграждане на положителен имидж на България като инвестиционна дестинация и повишаване на познаваемостта на страната сред чуждите инвеститори; • Подпомагане на вземането на инвестиционни решения от публични и частни институции чрез изработване на аналитични информационни материали и създаване на действаща в реално време информационна система на БАИ; • Провеждане на директен инвестиционен маркетинг и PR, насочен към приоритетни за БАИ индустриални сектори и сектори на услугите с цел привличане на водещи световни компании като инвеститори в България; • Подобряване на качеството на дейностите по обслужване на инвестиционния процес в България и чужбина. Обект и предмет на настоящата обществена поръчка Обект на настоящата обществена поръчка е „предоставянето на услуга” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Предмет на обществената поръчка, възлагана от Българската агенция за инвестиции е: „Медийна кампания на България и международни конференции и кръгли маси в САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции”. Предметът на настоящата поръчка включва дейности по два компонента, разделени в 3 /три/ обособени позиции: - Обособена позиция 1 - Осъществяването на 200 броя излъчвания на видеоклипове във водещи бизнес телевизии, насочени към бизнес аудитория, вземаща решение за насочване на инвестиции към различни региони. - - Обособена позиция 2 - Реализиране на интернет кампания чрез публикуване на 20 рекламни банера. - За реализиране на дейността ще се използват разработените вече рекламни материали: карета, видеоклипове и рекламни банери. В рамките на удължаване на дейността ще бъдат излъчени 200 видеоклипа и реализирана интернет кампания чрез публикуване на 20 банера. Излъчванията следва да са съобразени с маркетинговата стратегия на БАИ в регионите на Северна Америка и Азия. Този компонент на дейността включва излъчване на видеоклипове, целящи популяризирането на България като добро място за ПЧИ в периода септември – ноември 2015 г. и ще е свързана с планираните две международни конференции с две кръгли маси през периода октомври - ноември в Азия- Китай (Шанхай) и САЩ (Ню Йорк). - Обособена позиция 3 - провеждането на 2 международни конференции и две кръгли маси в периода октомври – ноември 2015 г., които да се проведат по локации, както следва: В Азия: • 1 международна конференция в Шанхай, Китай • 1 кръгла маса в Шанхай, Китай В САЩ: • 1 международна конференция в Ню Йорк, САЩ • 1 кръгла маса в Ню Йорк, САЩ

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400, 79996000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Услуги по организиране на бизнес събития

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата прогнозна стойност без ДДС на настоящата обществена поръчка не може надхвърля 1 210 000 лв. (един милион двеста и десет хиляди лева ) без включен ДДС или 1 452 000 лв.(един милион четиристотин петдесет и две хиляди лева) с вкл. ДДС. Стойността без ДДС на обособените позиции по настоящата обществена поръчка не може да надхвърля следните стойности: Компонент едно от Медийна кампания на България в ЕС, САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции: Стойност на компонент едно, без ДДС: 710 000 лева. В това число: Обособена позиция 1 - 460 000 лева без ДДС за излъчване на 200 видеоклипове Обособена позиция 2 - 250 000 лева без ДДС за реализирана интернет кампания чрез публикуване на 20 банера. Компонент две от Медийна кампания на България в ЕС, САЩ и Азия с цел привличане на чуждестранни инвестиции: Обособена позиция 3 - 500 000 лева без ДДС за провеждане на 2 международни конференции от световна бизнес медия и 2 кръгли маси под формата на работни обяди или работни вечери с водещи инвеститори в определени сектори

Стойност, без да се включва ДДС
1210000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

2

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: БНБ – Централно Управление, Банков код (BIC): BNBGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG45BNBG96613100100901 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. Гаранцията за участие за обособена позиция 1 е в размер на 4 600 лв. (четири хиляди и шестстотин лева). Гаранцията за участие за обособена позиция 2 е в размер на 2 500 лв. (две хиляди и петстотин лева). Гаранцията за участие за обособена позиция 3 е в размер на 5 000 лв. (пет хиляди лева). В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция – Приложение № 15 . Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от Изпълнителния директор на Българска агенция за инвестиции или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа, съответно усвоява при условията на чл. 61 от Закона за обществените поръчки и се освобождава при условията на чл. 62 от същия. Възложителят освобождава гаранцията за участие, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % от (……… процент) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка с ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция по образец Приложение № 16 Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: БНБ - ЦУ Банков код (BIC): BNBGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG45BNBG96613100100901 Ако участникът, определен за изпълнител, избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. В случай че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

цена и начин на плащане – обособена позиция 1 и 2 За изпълнение на услугите предмет на договорите по обособени позиции 1 и 2 възложителят заплаща на изпълнителя Договорна цена в с вкл. ДДС, съгласно Ценовото предложение на изпълнителя. Договорената цена е окончателна и не подлежи на промяна, освен ако промяната не се изразява в намаляване на цената в интерес на възложителя в случаите по чл. 43, ал. 2 от Закона за обществените поръчки. В цената са включени всички възнаграждения и разходи на изпълнителя за изпълнение на дейностите предмета на договора, Цената включва всички разходи на изпълнителя, свързани с изпълнението на поръчката, включително и осигуряване на адекватно техническо обезпечение и оборудване за работата, свързана с изпълнението на договора. Изпълнителят трябва да планира необходимите средства за финансиране на договорните си взаимоотношения с участващите в изпълнението на поръчката. Цялостното оборудване, което ще бъде необходимо за целите на изпълнение на настоящиата поръчка, следва да бъде осигурено от изпълнителя. Възложителят заплаща на изпълнителя Договорната цена за изпълнението на дейностите по следния начин: в срок от 20 /двадесет/ работни дни след датата на подписването на приемно предавателен протокол за фактически извършени дейности, обхващащи заложените критерии /бройки на рекламни материали/ публикувани в интернет електрони банери и на брой излъчвания на рекламни видеоклипове и срещу представяне на оригинални фактури. цена и начин на плащане – обособена позиция 3 За изпълнение на услугите предмет на договора по обособена позиция 3 възложителят заплаща на изпълнителя договорна цена в лева с включен ддс, съгласно ценовото предложение на изпълнителя. договорената цена е окончателна и не подлежи на промяна, освен ако промяната не се изразява в намаляване на цената в интерес на възложителя в случаите по чл. 43, ал. 2, т. 2 от ЗОП. В цената са включени всички възнаграждения и разходи на изпълнителя за изпълнение на дейностите по чл. 1 от договора. Възложителят заплаща на изпълнителя договорната цена поетапно след провеждането и одобряването от възложителя на всяка конференция и кръгла маса, в срок до 30 дни след представяне на оригинална фактура по и приемо-предавателен протокол, подписан между страните за приемане на работата. Единичната цена за излъчване на рекламен видеоклип не трябва да надхвърля 2300 лв. без включен ДДС. Единичната цена на банер не трябва да надхвърля 12500 лв. без включен ДДС. Единичната цена за провеждане на една международна конференция не трябва да надвишава 191 666 лв. без включен ДДС. Единичната цена за провеждане на една кръгла маса не трябва да надвишава 58 333 лв. без включен ДДС

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят има изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ 1.1. В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. 1.2. Всеки участник може да представи само една оферта. 1.3. Не се допуска представянето на варианти. 1.4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 1.5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители. 1.6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. 1.7. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да подава оферти за всички или за една или повече обособени позиции. 1.8 Основания за отстраняване - Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: а) осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. б) обявен в несъстоятелност. в) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. г) при които лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП, са свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки с Възложителя или със служители, на ръководна длъжност в неговата организация; д) които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. е) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване, съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен Когато участниците са юридически лица, изискванията по т. 1.8, буква «а» и буква «г» се прилагат, както следва: 1. при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; 2. при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; 3. при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; 4. при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; 5. при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; 6. при едноличен търговец – физическото лице – търговец; 7. във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват участника; 8. В хипотезите на т. 1 - т. 7 - и за прокуристите, когато има такива. В случай, че чуждестранно лице има повече от един прокурист, декларацията се подава само от прокуриста, в чиято представителна власт е включена територията на Република България.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Участниците доказват условията по обособени позиция 1 и обособена позиция 2 с: 1. Съответствието с поставеното изискване се доказва със списък по чл. 51, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП ( ПРИЛОЖЕНИЕ № 6) на изпълнените от участника през последните 3 (три) години договори за планиране и реализиране на медийни кампании извън страната, попълнена, подписана и подпечатана, придружена от референции за добро изпълнение на договори с горепосочения предмет. 2. Представя се списък-декларация, на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – Приложение 11. Участниците доказват условията по обособени позиция 1 и обособена позиция 3 с: 1. Съответствието с поставеното изискване се доказва със списък по чл. 51, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП ( ПРИЛОЖЕНИЕ № 6) на изпълнените от участника през последните 3 (три) години договори за планиране и реализиране на медийни кампании извън страната, попълнена, подписана и подпечатана, придружена от референции за добро изпълнение на договори с горепосочения предмет. 2. Представя се списък-декларация, на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка – Приложение 11.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците по обособени позиция 1 и обособена позиция 2, трябва да докажат, че: 1. Имат опит в планирането и купуването на рекламно време и пространство и реализацията на медийни рекламни кампании. Наличието на този опит се доказва с реализирани договори за планиране и реализиране на медийни рекламни кампании, планове, публикувани реклами от името на клиенти и други материали, като следва да имат изпълнени не по-малко от 2 (два) договора за планирането и реализирането на медийни рекламни кампании в световни бизнес медии извън страната, съответно изпълнени не по малко от 2 (два) договора за реализиране на медийни кампании в интернет, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка по обособени позиции съответно 1 и 2, изпълнени през последните три години считано от датата на подаване на офертата. За сходни или еднакви се счита договори за медийно планиране, купуване на рекламно време и пространство в интернет медии или телевизии. 2. Разполагат през целия период на изпълнение на обществената поръчка с екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно: 2.1 Ключов експерт - Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „магистър”; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в планирането и реализирането на медийни кампании. 2.2 Други експерти: Минимум двама експерти, всеки от които трябва да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „бакалавър”; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в планирането и реализирането на медийни кампании и/или в производството на творчески продукти. Участниците по Обособена позиция 3 - международни конференции и кръгли маси в САЩ и Азия трябва да докажат, че: 1. Имат изпълнени не по-малко от 2 (два) договора за последните три години считано от датата на подаване на офертата за организиране на международни конференции и/или кръгли маси, организирани в чужбина, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка и в които са участвали минимум 40 представители от различни държави. 2 Разполага през целия период на изпълнение на обществената поръчка с екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката, а именно: 2.1 Ключов експерт - Ръководител на екипа, който да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „магистър” в областта на рекламата, медиите, връзки с обществеността, право, хуманитарни науки, икономика или други еквивалентни;; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в осъществяване на комуникационни, рекламни и информационни кампании в чужбина. 2.2 Други експерти: - Минимум трима експерта, всеки от които трябва да отговарят на следните минимални изисквания на Възложителя: - Има висше образование степен „бакалавър” в областта на рекламата, медиите, връзки с обществеността, право, хуманитарни науки, икономика или други еквивалентни;; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в осъществяване на комуникационни, рекламни и информационни кампании и в чужбина, като има опит в организирането и провеждането на минимум 2 (две) международни събития - в което има като участници представители на поне една държава, различна от държавата - домакин; - ПР експерт – който трябва да отговаря на следните минимални изисквания на Възложителя: - има висше образование степен „бакалавър” в областта на рекламата, медиите, връзки с обществеността, право, хуманитарни науки, икономика или други еквивалентни;; - има минимум 3 (три) години професионален опит, свързан с опит в областта на връзки с обществеността, както и в организирането и провеждането на минимум 2 (две) ПР кампании, като една от тях да е била с минимум 100 участника.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: качеството на техническата част от офертата ОП 1; тежест: 60
Показател: цената на съответната оферта ОП 1; тежест: 40
Показател: качеството на техническата част от офертата ОП 2; тежест: 60
Показател: цената на съответната оферта ОП 2; тежест: 40
Показател: качеството на техническата част от офертата ОП 3; тежест: 60
Показател: цената на съответната оферта ОП 3; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.08.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.08.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.08.2015 г.  Час: 11:00
Място

София, ул. Аксаков 31, етаж 3, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Възложителят ще осигури достъп до сградата в деня на отварянето на всички желаещи.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките и в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001 по приоритетна ос 4 „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

а обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите по процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на чл. 120, ал. 5 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове
1) Кратко описание

Предмет на поръчката – Обособена позиция 1 - Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове. В предмета на възлагане по настоящата поръчка – обособена позиция 1 - Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове се включва: излъчване на видеоклипове във водещи бизнес телевизии със световно и/или регионално разпространение. Излъчванията по региони трябва да са съобразени с маркетинговата стратегия на БАИ, а именно в САЩ – на английски език, а в Китай – на китайски език по водещите национални бизнес телевизионни канали и на английски език по международните/световните бизнес телевизионни канали. За периода на изпълнение на поръчката, клиповете трябва да се излъчат общо 200 пъти. Излъчването на видеоклиповете като част от медийната кампания трябва да бъде подчинена на целенасочената маркетингова програма за насърчаване на инвестициите в България и в подкрепа на организираните от БАИ международни конференции и кръгли маси в САЩ – гр. Ню Йорк и в Китай – гр. Шанхай. Излъчването на рекламни видеоклипове в бизнес телевизии ще допринесе за разширяване портфолиото от инструменти на БАИ за привличане на преки чуждестранни инвестиции. 2. Кратка информация за поръчката - обособена позиция 1 - Медийна кампания чрез излъчване на рекламни видеоклипове. Предметът на поръчката представлява продължение на дейност № 12 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българска агенция за инвестиции и Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013г.” е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400 (QA03)

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании (За реклама по телевизията )

3) Количество или обем

в резултат на изпълнението на поръчката са: 200 броя излъчвания в бизнес телевизия/-ии на рекламни видеоклипове на английски и китайски език, фокусирани към САЩ и Китай за периода на изпълнение на поръчката в САЩ – на английски език, а в Китай – на китайски език по водещите национални бизнес телевизионни канали и на английски език по международните/световните бизнес телевизионни канали; Общо за периода на продължение на проекта ще бъдат осъществени 200 броя излъчвания на видеоклипове във водещи бизнес телевизии, насочени към бизнес аудитория, вземаща решение за насочване на инвестиции към различни региони. Излъчванията следва да са съобразени с маркетинговата стратегия на БАИ в регионите на Северна Америка и Азия. Този компонент на дейността включва излъчване на видеоклипове, целящи популяризирането на България като добро място за ПЧИ в периода септември - ноември 2015 г. и ще допринесе и за подкрепа на популяризирането на планираните две международни конференции с две кръгли маси през периода септември - ноември 2015 г. в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
460000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Медийна кампания чрез интернет
1) Кратко описание

В предмета на възлагане зa обособена позиция 2 - Медийна кампания чрез интернет по настоящата поръчка се включва: популяризиране на интернет сайта на БАИ, както и популяризиране в популярни търсачки и социални мрежи и в световно известни бизнес онлайн и дигитални мрежи, включително и създаване на WEBINAR платформа, с която да се проведе онлайн събитие, публикуване на таргетирани спонсорирани връзки и рекламни банери със стандартни размери, отговарящи технологично на изискванията в популярни световни сайтове. Медийната кампания трябва да подсили ефекта от реализирането на маркетинговата стратегия на БАИ в регионите на САЩ и Китай и планираните за провеждане международни конференции. За реализиране на дейността ще се използват разработените вече рекламни банери, с нанесени при необходимост незначителни корекции с цел актуализиране на данни. Предметът на поръчката представлява продължение на дейност № 12 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българска агенция по инвестиции и Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013г.” е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79341400 (QA04)

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании (За реклама по Интернет )

3) Количество или обем

По отношение на планирането и провеждането на медийната интернет кампания в САЩ и Китай, Изпълнителят трябва: Да планира медийната кампания, съобразно изискванията на БАИ и настоящия проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България“, като съобрази (на база независими проучвания на медийните аудитории) избора на бизнес интернет сайтове с целевите аудитории на БАИ, като представи в техническото предложение графично-текстовата концепция за електронни презентационни материали - съобщения, електронни брошури; Да проучи и планира крос медийна интернет кампания, която интегрира разнообразни канали и средства с цел максимално покритие на целевите аудитории и индустрии; При планирането на кампанията да аргументира и защити с конкретни показатели избора на интернет медии, които според Изпълнителя са най-ефективни за реализирането на медийната интернет кампания (отделни нейни компоненти); При избора на интернет медии в отделните целеви региони (САЩ и Китай), Изпълнителят може да включи както интернет медии, които имат покритие и в двата посочени региона на света, така и интернет медии с покритие в един или два от целевите региони, като във втория случай е важно да се спази условието за комбинация на медии с покритие в отделни региони, които съвкупно изпълняват поставената цел за покритие на целевите аудитории и в двата посочени региона; Предлага и аргументира детайлен медия - план – позиция, формат, дата на публикуване/излъчване и т.н; Да осигури оправдателни екземпляри и други документи, доказващи реализирането на съответните медийни форми; 4.2. Популяризиране на интернет сайта на БАИ, Създаване на WEBINAR платформа, с която да се проведе онлайн събитие и публикуване в интернет на електронни презентационни материали, минимум 20 банера и популяризиране на интернет страницата на БАИ в социалните мрежи като Линкдин и Фейсбук. Участникът в изпълнението трябва да: Подбере и предложи подходящи зони, значими световни търсещи машини, бизнес и професионални мрежи в съответните региони за популяризиране на сайта на БАИ; Публикува таргетирани спонсорирани връзки в търсещи машини и бизнес и професионални мрежи в различни държави на принципите PAY PER CLICK и създадени импресии; Публикува 20 рекламни банери, отговарящи технологично на изискванията в рекламни, бизнес и професионални мрежи и сайтове, като банерите трябва да водят чрез хиперлинк до интернет страницата на БАИ. Популяризира събития, организирани от БАИ, чрез публикуването на банери и спонсорирани връзки в бизнес и професионални мрежи. Създаване на WEBINAR платформа, чрез която да се проведе онлайн събитие на което да се представи дейността и проектите на присъстващата онлайн аудитория, като се изисква участниците да са на ръководни длъжности.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
250000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Провеждане на 2 международни конференции и две кръгли маси под формата на работни обяди или работни вечери с водещи инвеститори
1) Кратко описание

1. В предмета на възлагане по настоящата поръчка се включва организирането на 2 международни конференции и 2 кръгли маси под формата на работни обеди или работни вечери с водещи представители на деловите среди в САЩ и Китай. Всяка от конференциите трябва да бъде съпроводена от медийни кампании, представящи България като добро място за инвестиции. В резултат, се очаква съществено увеличаване на броя на потенциалните инвеститори от тези региони в секторите, в които България има конкурентни предимства. 2. Кратка информация за поръчката Предметът на поръчката е формулиран като продължение на дейност № 24 в Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България”, който се изпълнява по приоритетна ос 4: „Укрепване на международните пазарни позиции на българската икономика” на ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика” 2007-2013. Договорът за изпълнение на проекта между Българска агенция за инвестиции и Дирекция “Европейски фондове за конкурентоспособност” на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, в качеството й на Управляващ орган на Оперативна програма „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013г.” е сключен с идентификационен номер BG161PO003-4.1.01-0001-C0001, съобразно който БАИ е Бенефициент по проекта. Общата цел на Проект „Популяризиране на предимствата за инвестиране в България” е да увеличи обема привлечени преки чужди инвестиции и икономическия ефект от тях, както и да подобри бизнес средата в България за вземане на инвестиционни решения.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

79996000 (QA11)

Описание:

Услуги по организиране на бизнес събития (За събития и прояви )

3) Количество или обем

Очакваните резултати от изпълнението на настоящата поръчка по обособена позиция 3 са: Ангажиране вниманието на световните бизнес медии и водещи световни инвеститори към България, което ще доведе до увеличаване обема на привлечените преки чуждестранни инвестиции и икономическият ефект от тях, както и ще подобри бизнес средата в България за вземане на инвестиционни решения. Конкретни резултати: • Проведени 2 международни конференции в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай от с участие на водещи лектори в определените приоритетни области; • Проведени 2 кръгли маси в САЩ – гр. Ню Йорк и Китай – гр. Шанхай; • Организирани по 2 медийни кампании на България в чужбина за всяка международна конференция, или общо 4 в рамките на дейността; • Организирани по 2 имиджови реклами за всяка международна конференция, интервюта и др.; • Включени 230-260 участника общо в международните конференции и кръглите маси за периода на изпълнение на поръчката.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
500000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 2