Версия за печат

00325-2015-0013

BG-Пловдив: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115576405

УМБАЛ Свети Георги ЕАД, бул. Пещерско шосе №66, За: Проф. д-р Карен Бриянов Джамбазов, д.м.; г-н Тенчо Василев; г-н Митко Узунов, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 264170, E-mail: op@unihosp.com, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.unihosp.com.

Адрес на профила на купувача: http://unihosp.prozop.com/.

Електронен достъп до информация: http://www.unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150705HhlY2739418.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Сключване на рамково споразумение за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Строителни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД, гр. Пловдив, База 2 на лечебното заведение, бул. «Пещерско шосе» № 66 и База 1 на лечебното заведение, бул. „Васил Априлов” № 15а, гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

3

Обща прогнозна стойност на покупките за целия срок на действие на рамковото споразумение
9000000 BGN
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката може да включва ремонти, реконструкции, преустройства, изграждане на нови обекти и други. Изпълнението на поръчката включва извършване на строително - монтажни работи и строително-ремонтни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св, Георги” ЕАД, които следва да се извършат при възлагане от страна на Възложителя. Всеки конкретен обект, вида на отделните СMР включени в него, и максималният срок на тяхното изпълнение ще бъдат определяни от Възложителя в конкретни писмени покани до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение. Целта на предстоящото рамково споразумение е чрез провеждане на процедурата, да бъдат избрани потенциални изпълнители. Отделните строителни дейности ще бъдат възлагани по преценка на Възложителя, при необходимост и финансова обезпеченост. Възложителят ще изпраща до потенциалните изпълнители писмена покана, ще разглежда постъпилите оферти и ще ги класира, по реда на чл. 93б, ал.3 от ЗОП.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Техническа задание, приложено в документацията за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
9000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или платена в касата на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал. Кандидатът, участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение съгласно чл. 60 от ЗОП. 1.1. Размерът на гаранцията за участие: 8000,00 лева. Възложителят може да задържи гаранцията за участие по реда на чл.61 от ЗОП. Гаранцията се освобождава, съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора – парична сума, преведена по банкова сметка на УМБАЛ «Свети Георги» ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на възложителя. 2.1. Размерът на гаранцията за изпълнение на конретните договори за изпълнение на обществената поръчка е в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС. 2.2. Гаранцията за изпълнение се представя при сключване на всеки конкретен договор за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на банкова гаранция, или платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.5. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 3. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Сметка за постъпване на гaранция за участие/гаранция за изпълнение под форма на парична сума: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията за финансиране и заплащане на конкретните договори включват различни схеми за разсрочено и авансово плащане плащане, които са подробно описани в условията на поръчката и проектите на договорите - за рамково споразумение и за конкретен договори, които се съдържат в документацията на процедурата, публикувана в профила на купувача

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 3. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението, в случай, че това не е законния представител на участника /оригинал или нотариално заверено копие/; 4. Документ за представена гаранция за участие – Вносна бележка (или Платежно нареждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригинал на банкова гаранция, направена съгласно условията на закона и възложителя; 5. Удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което да е приложимо за всички видове строителства от предмета на поръчката - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; 6. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - в случаите по чл. 28, ал. 5; В изпълнение на задължението по чл. 24, ал.4 от ППЗОП се посочват ограните по чл. 28, ал.5 от ЗОП, както следва: Национална агенция по приходите, РИОКОЗ, Инспекция по труда, Агенция по заетостта, съответните общини, към които участникът би могъл да има задължения. 7. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва, съгласно приложения към документацията образец. 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т.6 от ЗОП – попълва се, подписва се и се подпечатва приложения към документацията образец. 9. Декларация от участникът, че няма да ползва/ще ползва подизпълнител при изпълнение на обществената поръчка по образеца приложен към документацията. 10. Декларация от представляващият и управляващ подизпълнителя, попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца приложен към документацията. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор за сключване на рамково споразумение, както и проекта на договор за изпълнение на конкретно СМР/СРР – в оригинал, подписана от участника (свободен текст). 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от законния представител на участника /в оригинал/.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Удостоверение от банка, издадено до два месеца преди подаването на офертата, за наличие на свободен финансов ресурс, с посочване на конкретната сума, с която разполага участника – във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. или 2. Счетоводен баланс като съставна част от ГФО, съставен към дата от месеца, в който е подадена офертата, подписан от законния представител и счетоводителя на участника. ( В представената информация следва да са посочени свободните (собствени) парични средства. ). Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва да разполагат със свободен собствен финансов ресурс, възлизащ не по-малко от 100 000,00 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване офертата, като за строителство на дейности, които са еднакви или сходни с предмета на поръчката допълнително трябва да се включи следната информнация: а) в списъка следва допълнително да се посочват на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) към списъка се прилагат удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителство, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт – в оригинал или нотариално завереня форма, минимум 3 удостоверения, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности - в оригинал или нотариално заверена форма, минимум 3 документа; Списъкът следва да съдържа достатъчно информация за идентифицирането на категорията и конкретния вид на обекта по класификацията на Описание на вида на строителството от предмета на поръчката от Техническото задание. Списъкът се представя в оригинал – попдисан и подпечатан от участника. 2. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, считано от внасянето на офертата, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трето лице - в оригинал, попдисана и подпечатана от участника. 3. Писмено описание на техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнението на поръчката - в оригинал, попдисан и подпечатан от участника. 4. Сертификат за внедрена Система по стандарт ISO 9001 или еквивалентен с обхват строителство - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 5. Сертификат за внедрена Система по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентен с обхват строителство - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. 6. Сертификат за внедрена Система по стандарт ISO 1401 или еквивалентен с обхват строителство - във формата на фотокопие, заверено от участника с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Да са изпълнили успешно СМР/СРР за обекти, сходни с предмета на поръчката - не по-малко от 5 обекта, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни със съответния вид на строителството от предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбират строително-ремонтни или строително монтажни работи, изпълнени в лечебни заведения за болнична помощ по смисъла на Закона за лечебните заведения или СМР/СРР на обекти с общественообслужващо предназначение и друго от съответния вид на строителството от предмета на поръчката. Допълнително разяснение на строителството, сходно с предмета на поръчката, се съдържа в условията на поръчката. 2. Да имат средногодишен брой от минимум 10 работника, ангажирани с изпълнение на строителни дейности и минимум един ръководен служител с висше образование Строителен инженер или Промишлено и гражданско строителство с професионален стаж минимум 5 години. 3. Да разполагат с техническо оборудване за изпълнение на поръчката. 4. Да прилагат Система по стандарт ISO 9001 или еквивалента с обхват строителство, 5. Да прилагат Система по стандарт OHSAS 18001 или еквивалентна, с обхват строителство. 6. Да прилагат Система по стандарт ISO 14001 или еквивалента, с обхват строителни дейности.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Часова ставка; тежест: 35
Показател: Допълнителни разходи върху труда; тежест: 10
Показател: Допълнителни разходи върху механизация; тежест: 10
Показател: Доставно-складови разходи върху материали; тежест: 10
Показател: Печалба; тежест: 35
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.08.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Достъп до настоящата документация е предоставен и на профила на купувача на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, в електронното досие на поръчката, с интернет адре сhttp://www.unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150705HhlY2739418, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е налична и участниците могат да се снабдят с нея безплатно от профила на купувача на въз-ложителя, от електронното досие на поръчката. При желание лицата могат да се снабдят с документацията от деловодството на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. „Пещер-ско шосе” №66, като заплатят цената на документацията за участие на стойност е 12,00 лева с ДДС, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. „Пе-щерско шосе”№66 или по банков път на следната банкова сметка: УМБАЛ „СВЕТИ ГЕОРГИ” ЕАД, гр. Пловдив Банка: ЦКБ АД – клон Пловдив IBAN : BG 72 CECB 9790 1051 2974 00 BIC : CECBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
20.08.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21.08.2015 г.  Час: 08:00
Място

административната сграда на “УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват лицата по чл. 68, ал. 3 от ЗОП.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Достъп до настоящата документация е предоставен и на профила на купувача на УМБАЛ „Свети Георги” ЕАД, в електронното досие на поръчката, с интернет адре сhttp://www.unihosp.prozop.com/?q=page&idd=index&porachkaid=20150705HhlY2739418, ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка е налична и участниците могат да се снабдят с нея безплатно от профила на купувача на въз-ложителя, от електронното досие на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ