Версия за печат

00044-2015-0015

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695089

Агенция Пътна инфраструктура, бул. Македония № 3, За: инж. Ясен Луканов, Република България 1606, София, Тел.: 02 9173323, E-mail: y.lukanov@api.bg, Факс: 02 9522563

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки правно обслужване

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.api.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=281.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Проектиране, строителство, поддържане и ремонт на РПМ.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на консултантска услуга във връзка с допълнителни строително-монтажни работи на обект: АМ „МАРИЦА” ЛОТ № 1 , ОРИЗОВО – ДИМИТРОВГРАД ОТ КМ 5+000 ДО КМ 36+400” с три обособени подобекта:Подобект І: „Стабилизиране на теренната основа под насипите и на пластове от зона „Б”; Подобект ІІ: „Укрепване на откоси на изкопи”; Подобект ІІІ: „Проектиране и изграждане на съоръжения, осигуряващи преминаването на отводнителен канал, пресичащ трасето на АМ „Марица” при км 26+070“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
област Хасково
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на консултантска услуга във връзка с допълнителни строително-монтажни работи на обект: АМ „МАРИЦА” ЛОТ № 1 , ОРИЗОВО – ДИМИТРОВГРАД ОТ КМ 5+000 ДО КМ 36+400” с три обособени подобекта:Подобект І: „Стабилизиране на теренната основа под насипите и на пластове от зона „Б”; Подобект ІІ: „Укрепване на откоси на изкопи”; Подобект ІІІ: „Проектиране и изграждане на съоръжения, осигуряващи преминаването на отводнителен канал, пресичащ трасето на АМ „Марица” при км 26+070“.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
281000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО

Възлага/т се допълнително/и строителство/стоки/услуги съгласно строгите условия, указани в директивата.

Допълнителна информация

За начало на строителните дейности на Лот 1 от АМ „Марица", съгласно чл. 1, т. 31 от Раздел I Дефиниции от Договор № РД-33-16/01.08.2011 г., се счита датата на съставяне и подписване на Протокол обр. 2а за определяне на строителна линия и ниво по Наредба № 3/31.07.2003 г. Протокол обр. 2а за обектът е подписан на 20.10.2011 г., от която дата започват да текат и сроковете за изпълнение на отделните етапи, посочени в чл. 5 от договора, които възлизат общо на 25 (двадесет и пет) месеца. С подписването на Допълнително споразумение № 53-00-11021/24.09.2014 г. към Договор № РД-33-16/01.08.2011 г., срокът за изпълнение на обекта, предмет на посочения договор е удължен на 44 (четиридесет) месеца и 12 (дванадесет) дни. Удължаването е във връзка с възникнало форсмажорно обстоятелство по смисъла на чл. 75 от Договора, като същото е удостоверено със Сертификат за форсмажор № 26/03.07.2014 г. издаден от Българска търговско-промишлена палата на КООПЕРАТИВНО ДРУЖЕСТВО „КООПЕРАТИВА МУРАТОРИ & ЧЕМЕНТИСТИ - ЧИ. ЕМ. ЧИ. ДИ РАВЕННА". Тъй като наличието на форсмажорното обстоятелство е възпрепятствало изпълнението на различни етапи от обекта, срокът на договора е удължен с времетраенето на форсмажорното обстоятелство. Впоследствие с писмо на Консултанта с вх. № 93-01-8591/21.10.2014 г., Консултанта на обекта е изразил своето съгласие по смисъла на чл. 21, ал. 3 от Договор № РД-33-17/01.08.2011 г. и приема да изпълнява задълженията си по него до съставянето на Сертификат за окончателно завършване или до прекратяване на договора с изпълнителя, без да има право на допълнително възнаграждение за това. В този смисъл, Договор № РД-33-17/01.08.2011 г. е действащ и правнообвързващ за страните и към настоящия момент. Във връзка с възникнали след сключване на договора за допълнително проектиране и СМР непредвидени обстоятелства по смисъла на параграф § 1, т. 14б от Допълнителните разпоредби на Закона за обществените поръчки и предвид факта, че възникналите допълнителни работи не могат технически да бъдат разделени от предмета на основния договор без това да доведе до значителни затруднения за възложителя, е необходимо възлагането на допълнителни работи свързани с проектиране и СМР. Подробни мотиви във връзка с избора на вида процедура и възникналите в тази връзка непредвидени обстояелства по смисъла на § 1, т. 14б от ДР на ЗОП се съдържат в поканата за участие в поръчката.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-34-2 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Консултантски услуги във връзка с допълн. стр. раб. на обект:АМ "Марица" Лот 1 Оризово-Димитровград от км 5+000 до км 36+400" с 3 обос. подоб.:Подоб І: Стабилизиране на теренната основа под насипите и на пластове от зона „Б”;Подоб. ІІ:Укрепване на откоси на изкопи; Подоб. ІІІ:Проектиране и изграждане на съоръж., осигуряващи преминаването на отводнит. канал,пресичащ АМ Марица при км 26+070.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.04.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ДЗЗД Т7/СНИК, ЕИК175931323, ул.Фредерик Жолио Кюри № 18, ет. 5, офис 15А, Р. България 4000, Пловдив, Тел.: 032 627672, Факс: 032 627675

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 281000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Транспорт"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.ДЗЗД Т7/СНИК ("Т7 Консулт ЕООД" и "СНИК" ЕООД)