Версия за печат

02692-2015-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОДЗ 74 „Дъга”, ул. "Хан Севар" №1, За: Ани Механджийска, , /c.hd,rs 1517, София, Тел.: 02 8479762, E-mail: r.s.velinova@abv.bg

Място/места за контакт: ОДЗ 74

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.odz74.com.

Адрес на профила на купувача: www.odz74.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни стоки за ОДЗ 74 „Дъга” в две обособени позиции“ Обособена позиция № 1: Доставка на хранителни продукти, съгласно Приложение № 1.1. Обособена позиция № 2: „Доставка на хранителни продукти, съгласно Приложение № 1.2“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, Р България
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на хранителни стоки за ОДЗ 74 „Дъга” в две обособени позиции“ Обособена позиция № 1: Доставка на хранителни продукти, съгласно Приложение № 1.1. Обособена позиция № 2: „Доставка на хранителни продукти, съгласно Приложение № 1.2“ необходими за нуждите на заведението, описани подробно в Техническата спецификация на Възложителя

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15200000, 15300000, 15330000, 15500000, 15600000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Риба и други водни животни, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени
Млечни продукти
Мелничарски продукти, нишесте и нишестени продукти
Различни хранителни продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация на Възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
100000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в процедурата представят гаранция за участие в процедурата, а определеният за изпълнител участник, представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му. 1.1. Гаранцията за участие по настоящата процедура е 1% (един процент) от прогнозната стойност на обществената поръчка за всяка обособена позиция, както следва: 6.1. За обособена позиция №1 -200 (двеста) лева без включен ДДС. 6.2.За обособена позиция №2 - 800 (осемстотин) лева без включен ДДС. ВАЖНО: Гаранция за участие не се изисква, когато в процедурата за обособена позиция 1 участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия. 1.2. Гаранцията за изпълнение на договора е 5% (пет на сто) от стойността на договора. ВАЖНО: Гаранция за изпълнение не се изисква, когато в процедурата за обособена позиция 1 участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са вписани в регистъра на специализираните предприятия. Видът на гаранцията – парична сума или банкова гаранция, се определя от участника. 2.1. В случай, че участникът/изпълнителя избере да внесе гаранцията за участие/гаранция за изпълнение под форматана паричен депозит, той се превежда по следната банковата сметка: „ОБЩИНСКА БАНКА” АД IBAN: BG68SOMB91303326308001 BIC: SOMBBGSF ОСНОВАНИЕ : „Гаранция за участие в процедура с предмет: „Доставка на хранителни стоки за ОДЗ 74 Дъга“. В случай, че участникът/изпълнителя избере да внесе гаранция за участие/гаранция за изпълнение под формата на банкова гаранция, то същата следва да бъде издадена по образец на Възложителя.Банковата гаранция за участие следва да е със срок на валидност 90 (деветдесет) дни от датата на получаване на офертите от Възложителя. Гаранциите за участие/изпълнение в се задържат или освобождават от Възложителя, съгласно разпоредбите на ЗОП, а гаранцията за изпълнение и съгласно услровията на договора. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Със собствени средства. Не се предвиждат авансови плащания.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителя е посочил изискуемите документи за участие в документацията, публикувана на сайта на детското заведение, а именно:1.1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 1.2. Представяне на участника по приложен образец. 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, по приложен образец. 1.4. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Забележка: В случаите по чл. 16г от ЗОП, във връзка с чл. 59, ал.6 от ЗОП, гаранция за участие не се изисква от участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и са вписани в регистъра на специализираните предприятия. 1.5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника по чл. 51 от ЗОП ( по обособена позиция 1, в случаите, когато участикът е специализирано предприятие или кооперации на хора с увреждания и са вписани в регистъра на специализираните предприятия,съгласно чл. 16г, ал.5 от ЗОП,документи за подбор по т.1.5 не се представят): 1.6. Декларация от участника, че има право или има възможност да изпълни предмета на настоящата поръчка, както по отношение на осъществяване на доставки на всички суровини и хранителни продукти, както предмет на настоящата процедура, съгласно действащото към датата на обявяване на поръчката законодателство, така и по отношение на качеството и безопастността на продуктите (декларацията се представя в свободен текст). 1.7. Декларация от участника за липса на свързаност с друг участник, в съответствие с чл. 55, ал.7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т.2 от ЗОП по образец. 1.8. Декларация от участника за приемане на условията в проекта на договора по образец. 1.9. Декларация за участие на подизпълнител/и по образец. 1.10. Декларация за съгласие за участие от подизпълнител/и по образец (ако е необходимо). 1.11. Декларация по чл.16г, ал.5, т.2 от ЗОП по образец (за специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма изисквания
Минимални изисквания: няма такива
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с данни за име на възложител, предмет на договора, дата и място на изпълнение. 2.Заверено копие на удостоверение/регистрация за обект за производство/търговия с храни, съгласно чл.12 от Закона за храните. 3.копие на удостоверение/регистрация за складово помещение, съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните. 4.Заверено копие на разрешително/регистрация на транспортно средство, издадено от ОДБХ (собствено или друго) за превоз на суровини и храни от животински и от неживотински произход. Забележка:Участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности с възможностите на едно или повече трети лица. За тази цел като трети лица могат да бъдат посочени подизпълнители, свързани предприятия и/или други лица, независимо от правната връзка на кандидата с тях.Изпълнителят може да използва ресурсите на други физически и/или юридически лица при изпълнение на поръчката съгласно разпоредбата на чл.51а от ЗОП.
Минимални изисквания: Минимални изисквания: Участникът трябва да има Минимални изисквания за 1 : да е изпълнена минимум 1 (една) доставка, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Под еднакви или сходни доставки да се разбира доставка на всякакви хранителни продукти. Минимални изисквания за 2 :Участникът следва да разполага с минимум един обект (собствен или друг) за търговия с храни, регистриран съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните, независимо дали участникът подава оферта за една и повече обособени позиции. Минимални изисквания за 3 :Участникът трябва да разполага с един брой складово помещение (собствено или друго) за съхранение на продуктите, предмет на настоящата поръчка. Минимално изискване за 4:Участникът следва да разполага с минимум едно превозно средств, регистрирано по чл.12 от Закона за храните.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ц1- Финансов показател - цена; тежест: 50
Показател: Т1-Срок за изпълнение на конкретна възложена доставка; тежест: 10
Показател: Т2-Срок на доставка при рекламации/ спешни поръчки ; тежест: 20
Показател: Р - Оценка и избягване на риска; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.08.2015 г.  Час: 12:30
Място

гр.София, ул. "Хан Севар" №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, представителите на средствата за масова осведомяване, както и други лица при спазване на режим за достъп до сградата, в която се извършна отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хранителни продукти, съгласно Приложение № 1.1.
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти съгласно техническата спецификация на Възложителя по обособена позиция 1.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация на възложител

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Тази обособена позиция е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г, ал. 2 от ЗОП. Посочените в Обособена позиция № 1 хранителни стоки са включени в Списъка на произвежданите и доставяни стоки, на изпълняваното строителство и на предоставяните услуги, които се възлагат на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания по реда на Закона за обществените поръчки.ВАЖНО: Кандидатите за изпълнение на настоящата поръчка могат да участват за всяка една обособена позиция. В случай, че по обособена позиция №1 не бъде избрана някоя от офертите на ползващите се с преференция лица, процедурата продължава с разглеждане на офертите на участниците без преференция.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на хранителни продукти, съгласно Приложение № 1.2“
1) Кратко описание

доствака на хранителни продукти съгласно техническата спецификация на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация на Възложителя

Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение