Версия за печат

00859-2015-0002

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски 1, За: Стефан Кръстанов и инж. Венцислав Иванов, Република България 1046, София, Тел.: 02 8665043, E-mail: krstanov_zop@uacg.bg, Факс: 02 8665043

Място/места за контакт: Експерт обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.uacg.bg.

Адрес на профила на купувача: http://uacg.nit.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Университет по архитектура, строитество и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски 1, За: За УАСГ 02 8654853 - Елисавета Димитрова; За Ст. общежития 0888 59 1922 - инж. Бойко Кияков; за Учебно-спортни бази 0892203446 - инж. Венцислав Иванов, Република България 1046, София, Тел.: 02 8665043, E-mail: krstanov_zop@uacg.bg, eli_d@abv.bg, bobiki@abv.bg, v_ivanov54@abv.bg, Факс: 02 8665043

Място/места за контакт: Стефан Кръстанов, отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://uacg.nit.bg/obshhestveni-porchki/remonti2015/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Университет по архитектура, строителство и геодезия /УАСГ/, бул. Христо Смирненски 1, За: инж. Драга Желкова, Република България 1046, София, Тел.: 02 9635245/532/

Място/места за контакт: отдел Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка на сградния фонд на УАСГ – гр.София”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: - обособена позиция 1 – гр.София, бул.”Христо Смирненски №1”-Блокове от №1 до 8 и от №11 до 13”; - обособена позиция 2 – Студентски град, студентски общежития - бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А, бл.61Б и студентски стол 3-14 -УАСГ – гр.София”; - обособена позиция 3 – Учебно-оздравителни бази на УАСГ: УОБ ,,Семково”, УОБ ,,Веринско” и УОБ ,,Китен”.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

- обособена позиция 1 – –„Строително-ремонти работи на сградния фонд на УАСГ – гр.София, бул.”Христо Смирненски №1”-Блокове от №1 до 8 и от №11 до 13”; - обособена позиция 2 – “Строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка на сградния фонд на студентски общежития - бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А, бл.61Б и студентски стол 3-14 -УАСГ – гр.София”; - обособена позиция 3 – Строително - ремонтни работи на сградния фонд на учебно-оздравителни бази на УАСГ: УОБ ,,Семково”, УОБ ,,Веринско” и УОБ ,,Китен”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

- обособена позиция 1 –„Строително-ремонти работи на сградния фонд на УАСГ – гр.София, бул.”Христо Смирненски №1”-Блокове от №1 до 8 и от №11 до 13”; - обособена позиция 2 – “Строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка на сградния фонд на студентски общежития - бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А, бл.61Б и студентски стол 3-14 -УАСГ – гр.София”; - обособена позиция 3 – Строително - ремонтни работи на сградния фонд на учебно-оздравителни бази на УАСГ: УОБ ,,Семково”, УОБ ,,Веринско” и УОБ ,,Китен”. Количеството и обема на строително-ремонтните работи зависят от периодичността на възникналите аварийни и ремонтни ситуации, както и от наличните от възложителя средства.

Прогнозна стойност без ДДС
1270000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - оригинал на банкова гаранция /Образец 17/за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума. Размерът на гаранцията за участие / 0.2% от прогнозната стойност/ за всяка обособена позиция е както следва: -за обособена позиция 1 – в размер на 620/ шестстотин и двадесет / лева; -за обособена позиция 2 – в размер на 1 800 /хиляда и петстотин /лева; -за обособена позиция 3 – в размер на 120 /сто и двадесет /лева; При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път в следната сметка на УАСГ: БНБ-клон''пл.Александър Първи'' IBAN : BG75 BNBG 9661 3300 1745 01 BIC : BNBGBGSD Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, в една от двете горепосочени възможни форми. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция /Образец 17/, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност най-малко 120 (сто и двадесет) календарни дни от датата на представяне на офертата, да бъде посочено, че е за обществена поръчка с идентификационен номер .................. (попълва се идентификационен номер на процедурата от РОП на АОП. В текста на гаранцията изрично да е посочена възможността за задържането й по реда на чл. 61 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи копие на платежно нареждане или оригинал на банкова гаранция. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако в представената банкова гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на валидност най-малко 120 (сто и двадесет) дни от датата на представяне на офертата, че е за настоящата обществена поръчка и че възможността за задържането й е по реда на чл. 61 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Фиинансирането е с бюджетни средства, а заплащането по банков път след надлежно оформени платежни документи.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) сключват Споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно, за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението/консорциума, и че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В Споразумението трябва да бъдат описани дейностите от обекта на поръчката, които ще изпълнява всеки един от членовете на обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи (ПРВВЦПРС) - ПЪРВА група, строежи от ТРЕТА категория съгласно (ПРВВЦПРС); и/или -ПЕТА група (Отделни строително-монтажни работи, съгласно позиция F „Строителство” от КИД-2008) – позиции 41( 41.2), 43(43.2, 43.3, 43.9) и/или други свързани с предмета на поръчката в тази група. и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите, обн. ДВ, бр.108/29.12.2008г. и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, обн. ДВ, бр.65/10.08.2007г. Възложителят няма да сключи договор за обществена поръчка, ако участникът, избран за изпълнител не представи копие от валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя преди подписване на договора. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или да докаже регистрацията си в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства по чл. 51 от ЗОП за техническите възможности и квалификация на участника: 1.)Списък на строителството, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, се представя с посочване стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършеното строителство. (образец № 13). Доказателството за извършеното строителство се предоставят чрез посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството; или под формата на удостоверение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; Сходни с предмета на поръчката са строително – ремонтни работи свързани с извършване на основен и/или текущ ремонт и/или авариен ремонт на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2.)Валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката – заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата в законоустановения срок - оригинал; 3.)Валиден сертификат ISO 14001:2004 за управление на околната среда (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката – заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата в законоустановения срок – оригинал. 4.)Валиден сертификат BS OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката - заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (свободен текст), че се задължава да започне своевременно процедура по подновяването на сертификата в законоустановения срок – оригинал. 5.)Декларация – списък на служителите/експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката. Списъкът трябва да съдържа данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на строително – монтажните работи като се посочат – „ръководител на обекта” и експертите “Строителство” по всяка една от частите (АС, ЕЛ, ВиК и ОВК ) и експерт безопасност и здраве (Образец № 14) – в оригинал; и Декларация по чл. 51а ЗОП за ангажираност на експерт (образец № 15) - в оригинал. Декларацията за ангажираност на експерт се представя за всички експерти ангажирани в изпълнението на настоящата обществена поръчка. Представените декларации за ангажираност на експерт следва да бъдат подписани собственоръчно от експертите и парафирани от подписващия офертата.
Минимални изисквания: 1.)Участникът трябва да има изпълнен през последните пет години, считано от крайния срок за представяне на оферти, минимум 1 (един) договор с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, доказващ опита на участника в изпълнение на еднакви или сходни строително монтажни дейности, и обем не по-малък от следните стойности: - за обособена позиция 1 - 310 000 /триста и десет хиляди лева /без ДДС - за обособена позиция 2 - 400 000 /четиристотин хиляди лева/ без ДДС. - за обособена позиция 3 - 60 000 /шестдесет хиляди лева / без ДДС. Сходни с предмета на поръчката са строително – ремонтни работи по основен ремонт и/или текущ ремонт и/или авариен ремонт на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2) Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството в строителството по ISO 9001:2008 (или еквивалентна) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 3) Участникът трябва да има внедрена система за управление на околната среда по ISO 14001:2004 (или еквивалент) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 4) Участникът трябва да има внедрена система за управление на здравословни и безопасни условия на труд по BS OHSAS 18001:2007 (или еквивалент) с обхват на сертификата в съответствие с предмета на поръчката. 5.) Участникът трябва да разполага с инженерно–технически екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката и трябва да отговаря на следните изисквания: “Ръководител на обекта” – строителен инженер или строителен техник със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ и да има минимум 3 (три) години на позиция технически ръководител на обекти, сходни с обекта на поръчката; Сходни с предмета на поръчката са строително – ремонтни работи по основен ремонт и/или текущ ремонт и/или авариен ремонт на сгради и съоръженията за обществено обслужване и на самостоятелните обекти за обществено обслужване в сгради съгласно номенклатурата в Приложение № 2 към Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. Експерти “Строителство” - минимум по един експерт за всяка част (АС, ЕЛ, ВиК, и ОВК), участникът да разполага с инженери или техници със средно образование с четиригодишен курс на обучение, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ, които да притежават с професионален стаж по специалността си и опит на обекти сходни с обекта на поръчката. Не се допуска посочването на един и същи експерт по повече от една част. Експерт „Координатор по безопасност и здраве“, който да следи да се спазват минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи и притежава Удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004 г. Лицето, което ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве трябва да притежава Удостоверение по чл.5, ал.2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи. Не се допуска експертът по безопасност и здраве да изпълнява и други функции. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Коефициент за цените в ценоразписа от офертата /К1/ на базата средна цена за отделните видове работи и обща средна цена в лева; тежест: 55
Показател: Коефициент за ценообразуващи показатели /К2/; тежест: 15
Показател: Коефициент /К3/ за оценка на Предложението за изпълнение на поръчката ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.08.2015 г.  Час: 14:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.08.2015 г.  Час: 14:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 20.08.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, УАСГ, Ректорат, 2 ет. Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Адрес за изтегляне и запознаване с документацията за участие: http://uacg.nit.bg/obshhestveni-porchki/remonti2015/ Класирането на ценовите предложения се извършва за отделните обособени позиции, както следва: - За обособена позиция 1 – по критерия ‘‘най-ниска средна цена ‘‘ по отделните видове работи - За обособена позиция 2 - по критерия „икономически най-изгодна оферта“ , съгласно приложената ‘‘Методика за оценка‘‘. - За обособена позиция 3 – по критерия ‘‘най-ниска средна цена ‘‘ по отделните видове работи Забележка: ‘‘Средната цена от отделните видове работи‘‘ се получава като се изчислява средната цена на всяко от приложенията 1,2,3,4 и 5 и след това се изчислява общата средна цена от средните цени на всички приложения. При условие, че и общите стойности на първия и втори класиран са равни, комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съобразно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Строително-ремонти работи на сградния фонд на УАСГ – гр.София, бул.”Христо Смирненски №1”-Блокове от №1 до 8 и от №11 до 13”;
1) Кратко описание

Местонахождението на обектите по обособени позиции е както следва в "Количество и обем":

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Сграден фонд на УАСГ ,гр.София ул.”Христо Смирненски” №1 Бл. №1 Бл.№2 Бл.№3 Бл.№ 4 Бл.№ 5 Бл.№6 Бл.№ 7, Бл.№8 –Аула „Максима”, Бл.11-Западно крило/Ректорат/ и ЦНИЛХМ Бл.12 -Източно крило Бл.13-Източно крило

Прогнозна стойност, без ДДС
310000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция “Строително - ремонтни работи, включително аварийна и текуща поддръжка на сградния фонд на студентски общежития - бл.33Б, бл.34А, бл.34Б, бл.35, бл.36А, бл.61Б и студентски стол 3-14 -УАСГ – гр.София”;
1) Кратко описание

Местонахождението на обектите по обособени позиции е както в "количество или обем"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

- бл. 33Б – в Студентски град - бл. 34А - в Студентски град - бл. 34Б - в Студентски град - бл. 35 - в Студентски град - бл. 36А - в Студентски град - бл. 61Б – в Студентски град - стол 3-14 – гр.София, бул.Хр.Смирненски1/нова сграда /

Прогнозна стойност, без ДДС
900000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция "Строително - ремонтни работи на сградния фонд на учебно-оздравителни бази на УАСГ: УОБ ,,Семково”, УОБ ,,Веринско” и УОБ ,,Китен”.
1) Кратко описание

Съобразно посоченото в "количество или обем"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

- УОБ ,,Семково”- курортен комплекс ‘‘Семково‘‘,община Белица , обл.Благоевград; - УОБ ,,Веринско” – с.Веринско, община Ихтиман, обл.София; - УОБ ,,Китен‘‘ – гр.Китен, обл.Бургас.

Прогнозна стойност, без ДДС
60000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 36