Версия за печат

00092-2015-0011

BG-Смолян: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Смолян, бул. България № 12, За: инж. Йордан Щонов - директор на дирекция УTиОС в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67695, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426

Място/места за контакт: Дирекция УTиОС в община Смолян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.smolyan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1233.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Смолян, бул. България № 12, За: Малина Кръстева - специалист в дирекция АИОиОМП в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67619, E-mail: obshtina_smolyan@abv.bg, Факс: 0301 62426

Място/места за контакт: Приемна № 1 – Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1233.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Смолян, бул. България № 12, За: Малина Кръстева - специалист в дирекция АИОиОМП в община Смолян, Република България 4700, Смолян, Тел.: 0301 67619

Място/места за контакт: Приемна № 1 – Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА СМОЛЯН”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: Предаването на изготвения проект /във фаза Предварителен проект и във фаза Окончателен проект/ за Общ устройствен план на община Смолян и съпътстващите го документи в изпълнение на договора за изпълнение се извършва от изпълнителя в стая 242 на втория етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България №12, удостоверено с подписване на приемно-предавателен протокол.
Код NUTS: BG424
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е изработване на Проект за общ устройствен план на община Смолян в две фази - фаза Предварителен проект и фаза Окончателен проект. Изпълнението на поръчката следва да се осъщестява съгласно изискванията на възложителя, действащото европейско и национално законодателство и предоставените от възложителя Техническото задание, Плановото задание за изработване на общ устройствен план на община Смолян и приложенията към тях.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000, 71240000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е „услуга” по смисъла на чл.3, ал.1, т.2 от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ с наименование: „ИЗРАБОТВАНЕ НА ПРОЕКТ ЗА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА СМОЛЯН”. Проектът на Общ устройствен план на Община Смолян трябва да се разработи в две фази: ФАЗА ПРЕДВАРИТЕЛЕН ПРОЕКТ. Предварителният проект на Общия устройствен план на Община Смолян трябва да съдържа текстови и графични материали, както следва: • Текстови материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян: o Текстови материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян в част Анализ на съществуващото положение (диагноза). o Текстови материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян в част Прогноза. • Графични материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян, които да илюстрират текстовите материали в същия проект: o Основни графични материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян. o Допълнителни графични материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян. ФАЗА ОКОНЧАТЕЛЕН ПРОЕКТ: Окончателният проект на Общия устройствен план на Община Смолян трябва да съдържа текстови и графични материали, както следва: • Текстови материали на Окончателния проект на Общия устройствен план на Община Смолян: o Текстовите материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации. o Доклад за изпълнение на препоръките към Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян. • Графични материали на Окончателния проект на Общия устройствен план на Община Смолян - Графичните материали на Предварителния проект на Общия устройствен план на Община Смолян, коригирани и допълнени съобразно решенията на експертните съвети, проведените обществени обсъждания и становищата на заинтересуваните централни и териториални администрации. Пояснение: Графичните материали на Окончателния проект на Общия устройствен план на Община Смолян, към които има препоръки и бележки, се изработват наново. В Техническото задание и Плановото задание за изработване на общ устройствен план на община Смолян са формулирани основните изисквания към Общия устройствен план на общината и са подробно разписани съдържанието и обхватът на дейностите, които следва да бъдат извършени от изпълнителя. С Плановото задание се представят проблемите на Община Смолян, които предстоят за решаване с методите на устройственото планиране през следващите години, и основните насоки за бъдещото развитие на общината, които трябва да доведат до създаване на комплексно устроена и хармонична жизнена среда.

Прогнозна стойност без ДДС
223000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

420


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител - гаранция за изпълнение при подписването на договора за обществената поръчка. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2 200 лева. Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 5 % от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за участие и за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Смолян или чрез банков превод по банкова сметка на община Смолян IBAN: BG 66 IABG 7491 3350 0050 03, BIC код: IABG BGSF, банка: „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян, или банкова гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При представяне на гаранцията за участие в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежния документ или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, по който се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян в зависимост от претендираното обезщетение; С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че: - участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на оферти; - участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Ако определеният изпълнител избере да представи гаранцията за изпълнение под формата на „банкова гаранция”, тя трябва да отговаря на следните съществени условия: Банковата гаранция е безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или на части от община Смолян в зависимост от претендираното обезщетение; С банковата гаранция банката гарант се задължава да извърши безусловно плащане при първо писмено искане от община Смолян, в случай че изпълнителят не е изпълнил което и да е от задълженията си по договора за изпълнение. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие трябва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата, посочен в т.IV.3.7 от обявлението, а срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение – най-малко 60 календарни дни след изтичане на срока за изпълнение на договора, определен на база на етапността в изпълнението на основните дейности. Възложителят има право: До решаване на спора да задържи гаранцията за участие на участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител; Да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участникът: - оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; - е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случай на забавено, некачествено, непълно или лошо изпълнение на договора или конкретни дейности по него възложителят има право да усвои гаранцията до максималния й размер. Възложителят освобождава гаранциите за участие при условията на чл.62 от ЗОП. При качествено, точно и съобразено с клаузите на настоящия договор изпълнение гаранцията се освобождава в срок до 30 календарни дни след изпълнението на договора и при условие, че за този срок не са направени забележки от възложителя или от компетентни органи към възложителя за отстраняване на непълноти, грешки и други недостатъци в изпълнените дейности по договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансиране. Обектът на настоящата поръчка се финансира съгласно „Реда и условия за достъп на общините до средствата, предвидени в бюджета на Министерството на регионалното развитие и благоустройството по изпълнение на § 123, ал. 3 от Преходните и Заключителните разпоредби към Закона за изменение и допълнение на Закона за устройство на територията за изработването на общи устройствени планове на общини“. Общата цена за изпълнение на обществената поръчка е в размер до 223 000.00 лева /словом двеста двадесет и три хиляди лева/ без ДДС. Участник, чието ценово предложение надхвърля горепосочената обща стойност за изпълнение на поръчката, се отстранява от участие в процедурата. 2. Схема на плащане. Заплащането на цената на договора се извършва по банков път в български лева при условията, подробно описани в проекта на договор, както следва: - Авансово плащане в размер на 20 % /словом двадесет на сто/ от стойността на договора се извършва в срок до 30 /словом тридесет/ календарни дни след подписването му и представяне от изпълнителя на фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. - Първо междинно плащане в размер на 25 % /словом двадесет и пет на сто/ от стойността на договора се извършва в срок до 30 /словом тридесет/ календарни дни след приемане на изпълнението на дейностите по изработване на Проект за Общ устройствен план на община Смолян във фаза Предварителен проект, удостоверено надлежно с двустранно подписан протокол съгласно договора, и представяне от изпълнителя на фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. - Второ междинно плащане в размер на 25 % /словом двадесет и пет на сто/ от стойността на договора се извършва в срок до 30 /словом тридесет/ календарни дни след провеждане на обществено обсъждане на Проекта за Общ устройствен план на община Смолян по реда и условията на чл.127, ал.1 от Закона за устройство на територията и представяне от изпълнителя на фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството. - Окончателно плащане се извършва след приспадане на извършените авансово и междинни плащания в срок до 30 /словом тридесет/ календарни дни след приемане на изпълнението на дейностите по изработване на Проект за Общ устройствен план на община Смолян във фаза Окончателен проект, удостоверено надлежно с двустранно подписан протокол съгласно договора, и представяне от изпълнителя на фактура, отговаряща на изискванията на Закона за счетоводството.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение/неперсонифицирано дружество на физически и/или юридически лица. Когато обаче участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите, договорът за обединението задължително трябва да съдържа клаузи, които: - да съдържат информация за разпределението на участието на лицата, включени в обединението, при изпълнението на дейностите, предмет на поръчката – описание на видовете работи и дейности, които ще изпълнява всеки участник в обединението; - да гарантират по безусловен начин, че: - всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на поръчката, в това число за качественото й изпълнение и за отстраняване на недостатъците и несъответствията в изпълнението съгласно договора за изпълнение на обществената поръчка независимо от срока, за който е създадено обединението; - съставът на обединението няма да се променя след подаването на офертата; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора за настоящата обществена поръчка, в случай че обединението бъде избрано за изпълнител.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. На основание чл.47, ал.3 от ЗОП са определени следните обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП, наличието на които води до отстраняване на участника: 1.1. Участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си. 1.2. Участникът е лишен от правото да упражнява професията проектант или дейността изработване на устройствени планове съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. 1.3. Участникът е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение. 1.4. Участникът е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците. 1.5. Участникът е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2, 2а, 4 и 5 и ал.5 от ЗОП с една декларация, подписана от лицата, които представляват участника (Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 6). В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Oфертата трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата - следва да бъде изготвено по образец съгласно приложение № 1. 3. Заверено от участника копие на договора за обединение, когато участникът е обединение, което не е юридическо лице / неперсонифицирано дружество по Закона за задълженията и договорите. 4. Пълномощно на лицето, което представлява участника в процедурата, или друг документ, доказващ представителните функции на лицето, което представлява участника в процедурата - в приложимите случаи. 5. Доказателства за техническите възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени в изискуемите документи в раздел ІІІ.2.3 от обявлението. 6. Документ за гаранция за участие – заверено от участника копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума или оригинал на банкова гаранция. 7. Посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - по образец съгласно приложение № 4. 8. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 5. 9. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП - по образец съгласно приложение № 6. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор – по образец съгласно приложение № 7. 11. Декларация по чл.3, т.8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици - по образец съгласно приложение № 8. 12. Декларация по чл.6, ал.2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари - по образец съгласно приложение № 9. 13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд - по образец съгласно приложение № 10. Забележка: Във връзка с изискването офертата да съдържа декларацията по настоящия пункт възложителят предоставя информация за органите по чл.28, ал. 5 от ЗОП. Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към дейностите, предмет на поръчката, както следва: - Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите:- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; - интернет адрес: http://www.nap.bg/ - Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите:- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;- София 1000, ул. У. Гладстон № 67, Телефон: 02/ 940 6331;- Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ - Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика:- Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg- София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02 / 81 19 443. 14. Техническо предложение за изпълнение на поръчката – следва да бъде изготвено по образец съгласно приложение № 2. 15. Концепция за изпълнение на поръчката, както следва: 15.1. Организация и методология за изпълнение на поръчката. 15.2. Подробен времеви график за изпълнение на поръчката. 15.3. Стратегия за управление на риска. 16. Ценово предложение – следва да бъде изготвено по образец съгласно приложение № 3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя изисквания за икономически и финансови възможности.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономически и финансови възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, изготвен по образец съгласно приложение № 11, ведно с приложено/и към него доказателство/а за извършената/ите услуга/и. Забележка: Еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка е услугата по изработване на устройствена схема, общ устройствен план, подробен устройствен план с обхват минимум 1 /един/ цял квартал или задание за изработване на общ устройствен план. Доказателство за извършена услуга се предоставя под формата на заверено от участника копие на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2. Списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, съдържащ данни за техните образование, професионална квалификация и професионален опит, изготвен по образец съгласно приложение № 12. 3. Декларации по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на експертите, изготвени по образец съгласно приложение № 13. Забележка: Декларацията се представя поотделно за всеки експерт, който не е служител на участника (не е на трудов договор в състава на участника) и е предвиден за изпълнението на поръчката съгласно представения Списък на експертите, които участникът ще използва за изпълнение на поръчката, изготвен по образец съгласно приложение № 12.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата, еднаква или сходна с предмета на обществената поръчка услуга. Забележка: Покриването на изискването се удостоверява с документите по т.1 от изискуемите документи от настоящия раздел. 2. За изпълнението на поръчката участникът трябва да разполага с екип, включващ минимум 11 /единадесет/ ключови експерти, както следва 2.1. Ръководител екип (главен проектант), който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност архитектура или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал в най-малко 2 /две/ разработки, свързани с изработване на устройствена схема, общ устройствен план, подробен устройствен план с обхват минимум 1 /един/ цял квартал и/или еквивалентна, включително като ръководител (главен проектант) на най-малко 1 /една/ от тях. 2.2. Експерт „Селищна мрежа и устройство на урбанизирани територии“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност архитектура, урбанизъм или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал като проектант в най-малко 1 /една/ разработка, свързана с изработването на устройствена схема или устройствен план. 2.3. Експерт „Техническа инфраструктура и комуникационно - транспортни системи“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност транспортно строителство, пътно строителство или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал като проектант в най-малко 1 /една/ разработка, свързана с изработването на устройствена схема или устройствен план. 2.4. Експерт „Водоснабдяване и канализация“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност водоснабдяване и канализация или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал като проектант в най-малко 1 /една/ разработка, свързана с изработването на устройствена схема или устройствен план. 2.5. Експерт „Електроснабдяване и съобщения“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност електротехника, електроснабдяване, електрообзавеждане, електроенергетика или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал като проектант в най-малко 1 /една/ разработка, свързана с изработването на устройствена схема или устройствен план. Използвани съкращения: ЗКАИИП - Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране. ЗППК - Закон за признаване на професионални квалификации. Следва в раздел VI.3 „Допълнителна информация“ от настоящото обявление.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.230, ал.1 от Закона за устройство на територията във връзка със Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Показател: Концепция за изпълнение на поръчката (О1), включваш следните подпоказатели: Подход на участника за изпълнение на обществената поръчка (O1.1) - максимална оценка 50 точки; Управление на риска (O1.2) - максимална оценка 20 точки.; тежест: 70
Показател: Показател: Цена за изпълнение на поръчката (О2); тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
06.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

1. Във връзка с участието в процедурата възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие и наличието на валиден документ за закупена документация, издаден на името на участника, не е поставено като условие за участие в настоящата процедура. 2. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя по електронен път на следния интернет адрес на възложителя: www.smolyan.bg ; профил на купувача: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1233 3. Освен възможностите за преглед на документацията в интернет сайта на възложителя по предходния пункт всяко лице има право в съответствие със законовите изисквания: да разгледа документацията на хартиен носител на място в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден; и/или след заплащане на цената й документацията за участие да му бъде предоставена по негов избор на място в сградата на общинска администрация Смолян, адрес: гр. Смолян, бул. България 12, Приемна № 1 – Деловодство от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден, или да му бъде изпратена за негова сметка на указан адрес за кореспонденция. 4. Само лице, което желае да му бъде предоставена документацията за участие, следва да я заплати. 5. В случаите по предходния пункт цената на документацията за участие е 5 (пет) лева, която сума може да бъде внесена в касата в административната сграда на община Смолян, на адрес гр. Смолян, бул. България 12, от 08:30 часа до 17:00 часа, всеки работен ден или да бъде внесена по банков път на следната сметка на община Смолян BG 59 IABG 7491 3150 0050 00, BIC код IABG BGSF, „ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК“ АД, клон Смолян. 6. При промени в обявлението и/или документацията за обществената поръчка съгласно чл. 27а, ал. 1 от ЗОП възложителят предоставя безплатно променената документация на лицата, закупили документация преди издаване на решението за промяна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
06.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.08.2015 г.  Час: 08:30
Място

Заседателна зала № 343 на третия етаж на административната сграда на община Смолян, находяща се в гр. Смолян на бул. България № 12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след удостоверяване на неговата самоличност и/или представяне на съответното пълномощно, когато е необходимо, а останалите лица – след удостоверяване на качеството, в което присъстват.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължава от раздел III.2.3 „Технически възможности-Минимални изисквания“ от настоящото обявление: 2.6. Експерт „Зелена система“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност ландшафтна архитектура или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал като проектант в най-малко 1 /една/ разработка, свързана с изработването на устройствена схема или устройствен план. 2.7. Експерт „Геодезия“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност геодезия или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е участвал като проектант в най-малко 1 /една/ разработка, свързана с изработването на устройствена схема или устройствен план. 2.8. Експерт „Недвижимо културно наследство“, който: a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност архитектура, урбанизъм или еквивалентна; б) в областта на изискуемата от възложителя професионална квалификация да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгласно ЗППК и валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност за 2015 г.; в) да е вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство или еквивалентен; г) да е участвал в най-малко 1 /една/ разработка в областта на опазването на културното наследство или еквивалентна. 2.9. Експерт „Социално-демографски анализи и прогнози”, който да: a) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност география, социология или еквивалентна; б) има не по-малко от 5 /пет/ години стаж по специалността. 2.10. Експерт „Икономически анализи и прогнози”, който да: a) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност икономика или еквивалентна; б) има не по-малко от 5 /пет/ години стаж по специалността. 2.11. Експерт „Екология”, който да: a) притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър или еквивалентна, специалност екология и опазване на околната среда или еквивалентна; б) има не по-малко от 5 /пет/ години стаж по специалността. Забележка: Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един ключов експерт в екипа на участника. Стаж по специалността е времето, през което съответният експерт е упражнявал трудова дейност, свързана с придобитата от същото лице и относима към поставените минимални изисквания образователна квалификация. Покриването на изискването се удостоверява със списъка по т.2 и в приложимите случаи–декларацията/ите по т.3 от изискуемите документи от раздел III.2.3 „Технически възможности-Изискуеми документи и информация“ от настоящото обявление. Важно:За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в процедурата, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване. Съгласно разпоредбата на чл.64, ал.3 от ЗОП срокът по ал.1, пр.2 от същата разпоредба е намален с 12 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, като в обявлението е посочен интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: http://www.smolyan.bg/bg/menu/content/1233

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.1 и ал.5, т. 1 от Закона за обществени поръчки, а именно: жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.07.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ