00447-2015-0012
Технически редакции | ||
08.07.2015 16:57 ч. : | 08/07/2015 16:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.07.2015 16:57 ч. : | 08/07/2015 16:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.registryagency.bg.
Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/.
Електронен достъп до информация: http://profile.registryagency.bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
НЕ
„Доставка на компютри, принтери, скенери, копири и др. техника. Доставка на резервни части” със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка на компютри и монитори” Обособена позиция 2 - „Мрежови принтери, скенери и копирни машини” Обособена позиция 3 - „UPS и резервни части”
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка на компютри, принтери, скенери, копири и др. техника. Доставка на резервни части”, а именно: Доставка на компютърна техника и периферия за нуждите на Агенция по вписванията и териториалните й звена. Доставката се осъществява до посочените от Възложителя места.
30213000, 30237000, 30121100
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Доставка на компютри, принтери, скенери, копири и др. техника. Доставка на резервни части” със следните обособени позиции: Обособена позиция 1 - „Доставка на компютри и монитори” Обособена позиция 2 - „Мрежови принтери, скенери и копирни машини” Обособена позиция 3 - „UPS и резервни части” Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер на 300 000 лв. без ДДС, разделена както следва: Обособена позиция 1 - „Доставка на компютри и монитори” – 105 000 лв. без ДДС. Обособена позиция 2 - „Мрежови принтери, скенери и копирни машини” - 136 000 лв. без ДДС. Обособена позиция 3 - „UPS и резервни части” – 59 000 лв. без ДДС.
НЕ
НЕ
60
Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност на обособената позиция без ДДЗ или за Обособена позиция 1 – 1050.00 лв., за обособена позиция 2 – 1360.00 лв. и за обособена позиция 3 – 590.00 лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение и представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най-малко 90 дни от крайната дата за подаване на оферти; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка, за която се представя гаранцията. Сметката на Възложителя е: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД, Офис „Централно управление” София 1000, ул.”Георг Вашингтон“ № 21 IBAN: BG21 CREX 9260 3114 5487 00 BIC: CREXBGSF Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.
Цената по договорите се заплаща след изпълнение на поръчката, след предоставяне на надлежно оформена и издадена фактура, и приемо-предавателен протокол за доставка
НЕ
• Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитирано, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в процедура по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове на страната, в която е установен, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който в осъден, с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на гражданите; 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Посочените изисквания по т. 1 се прилагат относно лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията на т. 1, т. 2 и т. 3. • Не могат да участват в процедурата: 1. участници, при които лицата по чл. 47, ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. участници, които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; • Външни експерти, участвали в изработването на техническата спецификация, на методиката за оценка на офертите в документацията за участие в настоящата процедура не може да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Посочените изисквания важат и за подизпълнителите. Други административни изисквания • Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка дружества, регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързаните с тях лица, освен ако не попадат в посочените в чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици изключения.
не
няма
За обособена позиция 1: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участника е оторизиран от производителите на предложената техника; o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, за въведена система за управление на качеството от производителя на предлаганата техника; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация на всички възникнали сервизни събития, свързани с гаранционната поддръжка За обособена позиция 2: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участника е оторизиран от производителите на предложената техника; o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, за въведена система за управление на качеството от производителя на предлаганата техника; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация на всички възникнали сервизни събития, свързани с гаранционната поддръжка За обособена позиция 3: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участника е оторизиран от производителите на предложената техника; o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, за въведена система за управление на качеството от производителя на предлаганата техника; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация на всички възникнали сервизни събития, свързани с гаранционната поддръжка
За обособена позиция 1: Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 1 /една/ доставка сходна с предмета на обособената позиция. Под „доставки, сходни с предмета на поръчката” се разбират – доставка на компютърна техника и/или периферни устройства и/или друг хардуер имащ пряко отношение към предмета на поръчката. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; Производителят на предлаганата техника следва да има въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата техника за продажба и сервиз на предлаганото оборудване. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация на всички възникнали сервизни събития, свързани с гаранционната поддръжка. За обособена позиция 2: Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 1 /една/ доставка сходна с предмета на обособената позиция. Под „доставки, сходни с предмета на поръчката” се разбират – доставка на компютърна техника и/или периферни устройства и/или друг хардуер имащ пряко отношение към предмета на поръчката. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; Производителят на предлаганата техника следва да има въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата техника за продажба и сервиз на предлаганото оборудване. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация на всички възникнали сервизни събития, свързани с гаранционната поддръжка. За обособена позиция 3: Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 1 /една/ доставка сходна с предмета на обособената позиция. Под „доставки, сходни с предмета на поръчката” се разбират – доставка на компютърна техника и/или периферни устройства и/или друг хардуер имащ пряко отношение към предмета на поръчката. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; Производителят на предлаганата техника следва да има въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент; Участникът да е оторизиран от производителя на предлаганата техника за продажба и сервиз на предлаганото оборудване. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация на всички възникнали сервизни събития, свързани с гаранционната поддръжка.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
90
гр. София, ул. "Елисавета Багряна" № 20
Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалби могат да бъдат подавани в сроковете посочени в чл. 120, ал. 5 от ЗОП
08.07.2015 г.
Доставка на техника съобразно количества и характеристики, посочени в технически спецификации. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва освен доставка на описаните количества техника така и инсталиране, въвеждане в експлоатация и обучение на служителите за работа с техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.
30213000
Описание:
Доставка на техника съобразно количества и характеристики, посочени в технически спецификации. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва освен доставка на описаните количества техника така и инсталиране, въвеждане в експлоатация и обучение на служителите за работа с техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.
Доставка на техника съобразно количества и характеристики, посочени в технически спецификации. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва освен доставка на описаните количества техника така и инсталиране, въвеждане в експлоатация и обучение на служителите за работа с техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.
30121100
Описание:
Доставка на техника съобразно количества и характеристики, посочени в технически спецификации. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва освен доставка на описаните количества техника така и инсталиране, въвеждане в експлоатация и обучение на служителите за работа с техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.
Доставка на техника съобразно количества и характеристики, посочени в технически спецификации. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва освен доставка на описаните количества техника така и инсталиране, въвеждане в експлоатация и обучение на служителите за работа с техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.
30237000
Описание:
Доставка на техника съобразно количества и характеристики, посочени в технически спецификации. Изпълнението на настоящата обществена поръчка включва освен доставка на описаните количества техника така и инсталиране, въвеждане в експлоатация и обучение на служителите за работа с техниката по настоящата обществена поръчка, за която това е предвидено като условие за влизане в сила на гаранцията.