Версия за печат

00447-2015-0011

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/.

Електронен достъп до информация: http://profile.registryagency.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията”, при следните 5 обособени позиции, съответно: Обособена позиция 1 Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране Обособена позиция 2 Активно и пасивно мрежово оборудване Обособена позиция 3 Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания Обособена позиция 4 Репрографски машини (за размножаване и копиране на документи) Обособена позиция 5 Високопроизводителни копирни машини

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Р. България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията”, а именно: осигуряване на поддръжка на техника на Агенция по вписванията. Техниката е разделена на четири групи, , a поръчката е разделена на следните 4 обособени позиции: 1. Обособена позиция 1: „Настолни и преносими компютри, монитори, периферна техника, UPS” 2. Обособена позиция 2: „Сървъри, масиви за съхраняване на данни и устройства за архивиране“ 3. Обособена позиция 3: „Активно и пасивно мрежово оборудване“ 4. Обособена позиция 4: „Извънгаранционно сервизно обслужване на 2 броя копирни машини RexRotary, инсталирани в ЦУ на Агенция по вписванията”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50321000, 50323000, 50324000, 50330000, 50313000, 48820000

Описание:

Услуги по ремонт на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по оказване на техническа помощ, свързана с персонални компютри
Услуги по поддържане на далекосъобщителна техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини
Сървъри

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Извънгаранционно обслужване и сервиз на техническото осигуряване в Агенция по вписванията”, а именно: осигуряване на поддръжка на техника на Агенция по вписванията при следните 5 обособени позиции, съответно: Обособена позиция 1 Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране Обособена позиция 2 Активно и пасивно мрежово оборудване Обособена позиция 3 Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания Обособена позиция 4 Репрографски машини (за размножаване и копиране на документи) Обособена позиция 5 Високопроизводителни копирни машини

Стойност, без да се включва ДДС
260000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранция за участие се изисква както следва: Обособена позиция 1 – 680 /шестстотин и осемдесет/ лв. Обособена позиция 2 – 550 /петстотин и петдесет/ лв. Обособена позиция 3 – 830 /осемстотин и тридесет/ лв. Обособена позиция 4 – 400 /четиристотин/ лв. Обособена позиция 5 – 140 /сто и четиридесет/ лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие и представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за участие в плика с офертата си. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най-малко срокът на валидност на офертите. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Сметката на Възложителя е: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД, Офис „Централно управление” София 1000, ул.”Георг Вашингтон“ № 21 IBAN: BG21 CREX 9260 3114 5487 00 BIC: CREXBGSF Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията се осъществяват ежемесечно, на абонаментен принцип в размер на 1/12 от стойността на договора всеки месец, след подписване на приемо-предавателни протоколи и представена фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обособени позиции № 4 и № 5 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и ще се прилагат изискванията на чл. 16г от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

• Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитирано, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в процедура по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове на страната, в която е установен, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който в осъден, с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на гражданите; 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Посочените изисквания по т. 1 се прилагат относно лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията на т. 1, т. 2 и т. 3. • Не могат да участват в процедурата: 1. участници, при които лицата по ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. участници, които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; • Външни експерти, участвали в изработването на техническата спецификация, на методиката за оценка на офертите в документацията за участие в настоящата процедура не може да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Посочените изисквания важат и за подизпълнителите. Други административни изисквания • Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка дружества, регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързаните с тях лица, освен ако не попадат в посочените в чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици изключения.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не приложимо.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма Продължение от раздел III.2.3 6. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 7. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. За обособена позиция 3 - „Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания“ 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участникът да разполага с достатъчен брой сервизни центрове под негов административен контрол покриващи територията на Република България. Това изискване се мотивира от обстоятелството, че поръчката е с изпълнение всички структурни звена на Агенция по вписванията. Тъй като службите на Агенцията са в цялата страна, то следва участниците да могат да осигуряват сервизни центрове, покриващи цялата страна, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техническите спецификации. 5. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 6. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. За обособена позиция 4 - „Репрографски машини” 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участникът да разполага с достатъчен брой сервизни центрове под негов административен контрол покриващи територията на Република България. Това изискване се мотивира от обстоятелството, че поръчката е с изпълнение всички структурни звена на Агенция по вписванията. Тъй като службите на Агенцията са в цялата страна, то следва участниците да могат да осигуряват сервизни центрове, покриващи цялата страна, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техническите спецификации. 5. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 6. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. Продължава в поле IV.3.1"Референтен номер на досието"

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За обособена позиция 1: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалент; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 2: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; o Копие от валиден сертификат за Системата за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 или еквивалент; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 3: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; Продължава в раздел допълнителна информация

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За Обособена позиция 1 - „Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране”; 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент. Изискването за наличие на този сертификат се налага, тъй като избраният за Изпълнител участник извършвайки дейностите по поддръжката, ще има достъп до техника на която е възможно да е качена чувствителна информация. Участник притежаващ посоченият сертификат или негов еквивалент следва да покаже, че същият ще спазва изискванията за Информационна сигурност и на основание чл. 3, ал. 3 от Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност е изискано участниците да имат въведена система за управление на информационната сигурност. 5. Участниците трябва да разполагат с поне 1 /един/ сервизен център под негов административен контрол покриващи територията на мястото на изпълнение – град София; 6. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /3/ три специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 7. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития. За обособена позиция 2: „Активно и пасивно мрежово оборудване“ 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участниците следва да имат въведена система за управление на информационната сигурност съгласно стандарт ISO 27001:2005 или еквивалент. Изискването за наличие на този сертификат се налага, тъй като избраният за Изпълнител участник извършвайки дейностите по поддръжката, ще има достъп до техника на която е възможно да е качена чувствителна информация. Участник притежаващ посоченият сертификат или негов еквивалент следва да покаже, че същият ще спазва изискванията за Информационна сигурност и на основание чл. 3, ал. 3 от Наредбата за общите изисквания за оперативна съвместимост и информационна сигурност е изискано участниците да имат въведена система за управление на информационната сигурност. 5. Участникът да разполага с достатъчен брой сервизни центрове под негов административен контрол покриващи територията на Република България. Това изискване се мотивира от обстоятелството, че поръчката е с изпълнение всички структурни звена на Агенция по вписванията. Тъй като службите на Агенцията са в цялата страна, то следва участниците да могат да осигуряват сервизни центрове, покриващи цялата страна, с оглед сроковете за реакция и отстраняване на повреди, заложени в техническите спецификации. Продължава в раздел III.2.2 "Икономически и финансови възможности" - Изисквано минимално ниво

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

За обособена позиция 5 – „Високопроизводителни копирни машини“ 1. Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ услуги сходни с предмета на поръчката. Под „услуги, сходни с предмета на поръчката” се разбират – услуги по извънгаранционна поддръжка на техника 2. Участникът следва да е сервизен партньор на производителя на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в обособената позиция техника в техничските спецификации 3. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент 4. Участниците трябва да разполагат с поне 1 /един/ сервизен център под негов административен контрол покриващи територията на мястото на изпълнение – град София; 5. Участникът следва да разполага със сертифицирани специалисти за извършване на дейностите по поддръжка на техниката със съответните умения за осъществяване на поддръжката. Участникът следва да посочи екип от специалисти, включващ минимум /2/ два специалиста за поддръжка на посочената техника в техническите спецификации за обособената позиция; 6. Участникът да има функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.08.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

Обществената поръчка се обявява ежегодно.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За обособена позиция 3: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 4: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; За обособена позиция 5: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Списък на сертифицирани специалисти, които ще отговарят за извършване на дейностите по поддръжка на техниката с посочени дипломи и съответни сертификати и/или други документи доказващи възможност за извършване на сервизна дейност. o Заверено копие или оригинал на оторизационно писмо, договор или друг документ доказващ, че участникът е сервизен партньор на поне 1 /един/ от производителите на посочената от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ във всяка една обособена позиция група техника в техничските спецификации; o Копие от валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. o Списък със сервизни центрове, в който да е посочен броя на сервизните центрове и територията която обслужват; o Декларация или друг документ за наличието на функционираща Help-desk система или еквивалент, осигуряваща регистрация и приоритизиране на всички възникнали сервизни събития; Обособени позиции № 4 и № 5 са предназначени за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и ще се прилагат изискванията на чл. 16г от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в сроковете посочени в чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране
1) Кратко описание

Поддръжка на сървъри, дискови масиви и устройства за архивиране на територията на гр. София

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000

Описание:

Сървъри

3) Количество или обем

поддръжката се осъществява за определения брой устройства и във сроковете посочени в техническите спецификации

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
68000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Активно и пасивно мрежово оборудване
1) Кратко описание

Поддръжка на Активно и пасивно мрежово оборудване собственост на Агенция по вписванията съобразно количества и в срокове посочени в техническите спецификации.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50330000

Описание:

Услуги по поддържане на далекосъобщителна техника

3) Количество или обем

Количествата техника са посочени в техническите спецификации. прогнозната стойност на обособената позиция е 55 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
55000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания
1) Кратко описание

Поддръжка на територията на страната на Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания собственост на Агенция по вписванията съобразно количества, вид и в срокове посочени в техническите спецификации.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50321000, 50323000, 50324000

Описание:

Услуги по ремонт на персонални компютри
Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Услуги по оказване на техническа помощ, свързана с персонални компютри

3) Количество или обем

„Работни станции, периферни устройства и непрекъсваеми захранвания“ с максимална прогнозна стойност на поръчката за обособената позиция 83 000 лв. без включено ДДС

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
83000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Репрографски машини (за размножаване и копиране на документи)
1) Кратко описание

поддръжка на копирни машини инсталирани в териториалните звена на Агенция по вписванията. Изпълнението е на територията на цялата страна.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

поддръжка на копирни машини инсталирани в териториалните звена на Агенция по вписванията. Изпълнението е на територията на цялата страна.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
40000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Високопроизводителни копирни машини
1) Кратко описание

Поддръжка на два броя високоскоростни копирни машини, инсталирани на територията на гр. София

2) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

3) Количество или обем

поддръжка на два броя високоскоростни копирни машини, инсталирани на територията на гр. София

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
14000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12