Версия за печат

00042-2015-0002

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. Дякон Игнатий № 9, За: Марина Маринова и Галя Димитрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9409576; 02 9409641, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция Финанси

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Електронен достъп до информация: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=686&id=8050.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи за електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса“ № К13-32-1/30.09.2013 г. осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд” и проект „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на централно ниво чрез усъвършенстване на знанията и практическите им умения за управление на софтуерни ИТ проекти в съответствие със съвременните методологии” № К13-22-1/05.03.2014 г. осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията (МТИТС) е бенефициент по проекти, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК), съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд, както следва: Проект „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса” съгласно Договор № К13-32-1 от 30 септември 2013 г., сключен с Управляващия орган на ОПАК (Проект К13-32-1); Проект „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на централно ниво чрез усъвършенстване на знанията и практическите им умения за управление на софтуерни ИТ проекти в съответствие със съвременните методологии” съгласно Договор № К13-22-1 от 5 март 2014 г., сключен с Управляващия орган на ОПАК (Проект К13-22-1). Целта на проект „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса” е осигуряване на стандартна и съвместима информационно-комуникационна среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса. Целта на проект „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на централно ниво чрез усъвършенстване на знанията и практическите им умения за управление на софтуерни ИТ проекти в съответствие със съвременните методологии” е повишаване на ефективността на администрациите при изпълнение на дейности по разработване, управление, координиране и мониторинг на програми и софтуерни проекти в областта на информационните технологии. Настоящата обществена поръчка ще се финансира със средства на Оперативна програма „Административен капацитет”. Целта на настоящата процедура е да бъде избран независим одитор, който да извърши одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по двата проекта.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
11250 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 042 - 069862 от 28.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 033 - 056409 от 17.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-31 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

04.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Грант Торнтон ООД, ЕИК 831716285, бул. Черни Връх № 26, Република България 1421, София, Тел.: 02 9805500, E-mail: office@gtbulgaria.com, Факс: 02 9804824

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11250 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса” съгласно Договор № К13-32-1 от 30 септември 2013 г., сключен с Управляващия орган на ОПАК (Проект К13-32-1); Проект „Повишаване квалификацията на служителите от администрацията на централно ниво чрез усъвършенстване на знанията и практическите им умения за управление на софтуерни ИТ проекти в съответствие със съвременните методологии” съгласно Договор № К13-22-1 от 5 март 2014 г., сключен с Управляващия орган на ОПАК (Проект К13-22-1).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Грант Тотнтон" ООД, ЕИК 831716285 2. ГДЗЗД "Баланс одит", ЕИК 176428944, с участници: 2.1. "Одит Консулт 2004" ООД, ЕИК 131261985 2.2. "Баланс-М" ЕООД, ЕИК 121435206 3."Ю Ейч Уай Брейн сторм консулт" ООД, ЕИК 175259627 4. "Финанс одит консулт 2002" ООД, ЕИК 103710896 5. "Универс Одит Сървисиз" ЕООД, ЕИК 130690960 6. "Семпер Фортис" ООД, ЕИК 201244625 7. "РСМ БИ ЕКС" ООД, ЕИК 121846175 8. Обединение "ЕУ България", с участници: 8.1. "Ърнст и Янг Одит" ООД, ЕИК 130972874 8.2. "Ърнст и Янг (Хелас) Съртифайд Одиторс Акаубтантс С.А., съгласно законодателството на Гърция , номер в Търговския регистър 000710901000 9. "Глобал Адвайзърс" АД, ЕИК 200289553 10. "Явор Анастасов" ООД, ЕИК 200184825 11. "Профит"ООД, ЕИК 120044628 12. "КПМГ България"ООД, ЕИК 040595851 13. ДЗЗД "Обединение Одит Консулт 2", с участници: 13.1. "Тандра Комерс" ЕООД, ЕИК 130990954 13.2. "Миладо Одит" ООД, ЕИК 201384755 13.3. "Миладо" ООД, ЕИК 121031943