Версия за печат

00085-2015-0013

BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129000273

Военномедицинска академия, бул. Св.Георги Софийски №3, За: инж.Станимир Янчев, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225235, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 95201120

Място/места за контакт: бул. Св.Георги Софийски №3, ет.2, стая №18

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие", съгласно техническa спецификация – Приложение№1.1 /неразделна част от Документацията/.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1 (01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
На територията на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие
Код NUTS: BG412, BG421, BG331, BG342, BG314, BG42, BG34
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50700000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации на сгради

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгасно техническа спецификация Приложение1.1 от конкурсната документация.

Стойност, без да се включва ДДС
5060000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка – 50 600.00 лв.(петдесет хиляди и шестстотин лв) със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Срок на отложено плащане на абонаментната поддръжка за всички бази/сгради – до 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на фактуриране на услугата и протокол за извършенa абонаментна поддръжка. В протокола следва да се съдържа месечен отчет на доставените и реално вложени материали , необходими за абонаментната поддръжка. Срок на отложено плащане на аварийни и текущи ремонти за всички обекти: - Срокът на отложено плащане на аварийни и текущи ремонти, вложените материали и резервни части ще се извършва в срок до 60 календарни дни , след представяне на фактура и констативни протоколи за извършени ремонти, придружени с анализи на единични цени, съгласно показателите за ценообразуване и фактури за закупени материали и резервни части.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците трябва да посочат единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателстовото на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява- документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата. Документ за гаранция за участие.Декларация за липса на обстоятелствапо 47 ал.9 /Приложение № 5/.Декларация по чл. 55, ал. 5 и чл. 56, ал. 1, т. 8 - /Приложение №9/ Декларация за съгласие на подизпълнител /Приложение №10/. Представяне на участника /Приложение №1/. Декларация за приемане на условията в проекта на договора /Приложение №4/. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от /ЗИФОДРЮПДРС/Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици/Приложение №14/ Декларация за направен оглед /Приложение №7/. Декларация по чл. 33, ал.4, /Приложение №11/, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП./Приложение №8 / Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията само по чл. 47 ал.1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал.1 и 5 от ЗОП /Приложение №6/. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП./Приложение №13/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства в чл.47, ал. 2 т.1, 4 и 5 от ЗОП, а именно: -наличие на открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; -наличие на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословни и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците: - наличие на влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказва се с един или няколко от следните документи: -Удостоверение от банка -Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата , в която кандидатът е установен. -Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът трябва да разполага с наличие на финансов ресурс в размер на: 2 024 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация /по образец- Приложение 12/, съдържаща списък на изпълнените услуги еднакви или сходни спредмета на поръчкaта за последните три години, влючително стойности, дати и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.1 сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката . 2.2 сертификат за ISO 14001:2004 за международен стандарт за системи за управление на околната среда или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 53, ал. 4 от ЗОП), валидни към датата на отваряне на офертата. В случай, че сертификатите на участник изтичат по време на процедурата той се задължава да представи декларация, че се намира в процес на подновяване на сертификатите. В случай , че участникът е избран за изпълнител на поръчката, последният се задължава да представи подновените сертификати на Възложителя. 3.Декларация, съдържаща поименен списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка - /по образец Приложение 3/ с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата съобразно предмета на поръчката и изискванията на Техническата спецификация 4.За доказване на професионалните изисквания участникът да представи удостоверение или декларация за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да има минимум изпълнени услуги за последните три години, считано от датата на подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката - 3/три/ услуги.Под “еднакъв” следва да се разбира абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации в медицински заведения и санаториуми. Под “сходен” следва да се разбира абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации в обществени сгради. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството и система за управление на околната среда с обхват предмета на поръчката. 3. Участникът да разполага с необходимия човешки ресурс за извършване на абонаментната поддръжка, изпълнение на аварийните и текущи ремонти на сграден фонд, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката – минимум 80 души както следва; Мин. общ брой на обслужващия персонал За МБАЛ – гр.София, МБАЛ Пловдив, МБАЛ – гр.Варна, МБАЛ – гр. Сливен МБАЛ – гр.Плевен мин. 1 човек тех.рък. на екипа /обекта/ с правоспособност за координатор по безопасност и здраве, с висше образ. само за МБАЛ – София. За „ АС” мин.12 души , от които: мин.6 души строит. Раб. / с проф. квалиф./строител или бояджия или гипсаджия и др./ средно спец. образ. и мин.6 души с проф. квалиф. по дървообработване , средно спец. образ. За “Електро”мин 23 души, от които мин. 1 ел.инж. с Vта кв. гр. ръководител група „Електро” и отговорно лице по част „Електро” за група „Електроподдръжка” и група „ДЕЦ”,вкючително при нужда и оперативен дежурен в група Електро с висше образ., мин. 4 души ел.инженер или електротехник с Vта кв. гр. с висше или средно образ, мин. 1 ел.инж. или ел.техник с мин. ІVта кв. гр, с висше или ср.спец.образ., мин. 14 ел.техника с мин. ІVта кв. гр. със средно спец. образ., мин .3 ел.техник с мин. ІІІта кв.гр със средно спец.образ.( като един от тях да има и познания по слаботокови системи). За Отопление мин. 16 души, от които мин. 5 работника със средно образ , един от които да има способност за заваряване на черни метали, мин. 8 огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл.247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП със средно образ., мин. 3 раб. със средно образ., За „ВиК” мин. 9 души ВиК специалиста средно или основно образ. Мин. общ брой на обслужващия персонал за БДПЛР – гр.Хисар и БДПЛР – гр.Поморие За „ АС” мин.5 души , от които: мин.3 души строит. раб. / с проф. квалиф./строител или бояджия или гипсаджия и др./ средно спец. образ. и мин.2 души с проф. квалиф. по дървообработване , средно спец. образ. За “Електро”мин.5 души, от които мин. 3 ел.техника с мин. ІVта кв. гр. с висше или със средно спец. образ., мин.2 ел.техник силни и слаби токове с мин. ІІІта кв.гр. със средно спец.образ. За Отопление мин. 6 души, от които мин. 5 огняри огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП средно образ., мин. 1 раб. със средно образ. За „ВиК” мин. 3 дущи ВиК специалиста средно или основно образ. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

За огняри за МБАЛ София, Варна и Плевен- удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл. 247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За огняри за БДПЛР - Хисар и БДПЛР Поморие удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За електротехниците удостоверения със съответната придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V.Закон за устройство на територията.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение за изпълнение ; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 20
Показател: Ценово предложение; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 128 - 235452 от 07.07.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.08.2015 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
17.08.2015 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

зала №10, ет.І на ВМА или зала №7

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят си запазва правото при изникване на необходимост да възложи повторение на услугата по реда на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. Пояснение относно показателите за оценка от методиката: 1. Показател „Техническо предложение – П1- Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 70 %., включва следните подпоказатели: ПОДПОКАЗАТЕЛ А – ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА ОСНОВНИТЕ ДЕЙНОСТИ СВЪРЗАНИ С АБОНАМЕНТНАТА ПОДДРЪЖКА Максимален брой точки по подпоказателя – 60 точки; ПОДПОКАЗАТЕЛ Б.– УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ СВЪРЗАНИ С АБОНАМЕНТНАТА ПОДДРЪЖКА - Максимален брой точки по подпоказателя – 40 точки .2.Показател „Ценово предложение – П2” -Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 20 %. 3. Показател „Ценово предложение” – П3 -Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ