00085-2015-0013
Технически редакции | ||
08.07.2015 11:04 ч. : | 08/07/2015 11:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.07.2015 11:04 ч. : | 08/07/2015 11:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-гр. София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения
Услуги
Военномедицинска академия, бул. Св.Георги Софийски №3, За: инж.Станимир Янчев, България 1606, гр. София, Тел.: 02 9225235, E-mail: stanimiryanchev@vma.bg, Факс: 02 95201120
Място/места за контакт: бул. Св.Георги Софийски №3, ет.2, стая №18Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.vma.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Електронен достъп до информация: http://www.vma.bg/bg/profile-na-kupuvacha/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Здравеопазване
НЕ
„Абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие", съгласно техническa спецификация – Приложение№1.1 /неразделна част от Документацията/.
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации и прибори на ВМА – гр.София , база ,,Овча купел” и база ,,Алино”, МБАЛ - гр. Пловдив , база ,,Синора” и база „Нареченски бани”, МБАЛ – гр. Варна, МБАЛ – гр. Сливен и база ,,Дебелата кория”, МБАЛ – гр.Плевен ,база ,,Ласкар”, „Ловеч” и медицински складове, БДПЛР – гр. Хисар и БДПЛР-гр. Поморие.
50700000
Описание:
НЕ
НЕ
Съгасно техническа спецификация Приложение1.1 от конкурсната документация.
НЕ
НЕ
24
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка – 50 600.00 лв.(петдесет хиляди и шестстотин лв) със срок на валидност равен със срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на сключения договор без ДДС и е със срок на валидност до приключване на изпълнението на договора.
Срок на отложено плащане на абонаментната поддръжка за всички бази/сгради – до 60 /шестдесет/ календарни дни от датата на фактуриране на услугата и протокол за извършенa абонаментна поддръжка. В протокола следва да се съдържа месечен отчет на доставените и реално вложени материали , необходими за абонаментната поддръжка. Срок на отложено плащане на аварийни и текущи ремонти за всички обекти: - Срокът на отложено плащане на аварийни и текущи ремонти, вложените материали и резервни части ще се извършва в срок до 60 календарни дни , след представяне на фактура и констативни протоколи за извършени ремонти, придружени с анализи на единични цени, съгласно показателите за ценообразуване и фактури за закупени материали и резервни части.
Участниците трябва да посочат единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателстовото на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата.. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата,в която е установен. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Копие на договор за обединението, а когато в договора не е посочено лицето, което го представлява- документ подписан от участниците в обединението, в който е посочен представляващият – за участници обединения.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата. Документ за гаранция за участие.Декларация за липса на обстоятелствапо 47 ал.9 /Приложение № 5/.Декларация по чл. 55, ал. 5 и чл. 56, ал. 1, т. 8 - /Приложение №9/ Декларация за съгласие на подизпълнител /Приложение №10/. Представяне на участника /Приложение №1/. Декларация за приемане на условията в проекта на договора /Приложение №4/. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от /ЗИФОДРЮПДРС/Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици/Приложение №14/ Декларация за направен оглед /Приложение №7/. Декларация по чл. 33, ал.4, /Приложение №11/, в случай, че част от подадената оферта има конфиденциален характер. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП./Приложение №8 / Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, за тях се прилагат само изискванията само по чл. 47 ал.1 и 5, които се доказват с попълване на декларация за липса на обстоятелства по чл. 47 ал.1 и 5 от ЗОП /Приложение №6/. Декларация липса на свързаност с друг участник или кандидат по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП./Приложение №13/. Всички представени документи трябва да бъдат в оригинал или заверено от страната копие „вярно с оригинала”. В процедурата не могат да участват, а ако участват, ще бъдат отстранявани, лица за които са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и обстоятелства в чл.47, ал. 2 т.1, 4 и 5 от ЗОП, а именно: -наличие на открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; -наличие на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословни и безопасни условия на труд, или по чл.172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците: - наличие на влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
Доказва се с един или няколко от следните документи: -Удостоверение от банка -Годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата , в която кандидатът е установен. -Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансово състояние с всеки друг документ от кръга на посочените в чл. 50 от ЗОП. Участникът може да не представя изисканите документи по чл.50, ал.1, т.2 или някоя от съставните му части и ал.2, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.
Участникът трябва да разполага с наличие на финансов ресурс в размер на: 2 024 000 лв.
1. Декларация /по образец- Приложение 12/, съдържаща списък на изпълнените услуги еднакви или сходни спредмета на поръчкaта за последните три години, влючително стойности, дати и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 2.1 сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001- 2008– или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката . 2.2 сертификат за ISO 14001:2004 за международен стандарт за системи за управление на околната среда или еквивалентен свързан с обхвата на поръчката Сертификатите да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация или еквивалентен сертификат, издаден от орган, установен в друга държава членка, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството (чл. 53, ал. 4 от ЗОП), валидни към датата на отваряне на офертата. В случай, че сертификатите на участник изтичат по време на процедурата той се задължава да представи декларация, че се намира в процес на подновяване на сертификатите. В случай , че участникът е избран за изпълнител на поръчката, последният се задължава да представи подновените сертификати на Възложителя. 3.Декларация, съдържаща поименен списък на техническите лица, които ще участват при изпълнение на обществената поръчка - /по образец Приложение 3/ с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на участника и на ръководните му служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата съобразно предмета на поръчката и изискванията на Техническата спецификация 4.За доказване на професионалните изисквания участникът да представи удостоверение или декларация за регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.
1. Участникът трябва да има минимум изпълнени услуги за последните три години, считано от датата на подаване на офертата с предмет еднакъв или сходен с предмета на поръчката - 3/три/ услуги.Под “еднакъв” следва да се разбира абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации в медицински заведения и санаториуми. Под “сходен” следва да се разбира абонаментна поддръжка, аварийни и текущи ремонти на сграден фонд, електроенергийни уредби и съоръжения, отоплителна система, ВиК инсталации в обществени сгради. 2. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството и система за управление на околната среда с обхват предмета на поръчката. 3. Участникът да разполага с необходимия човешки ресурс за извършване на абонаментната поддръжка, изпълнение на аварийните и текущи ремонти на сграден фонд, който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката – минимум 80 души както следва; Мин. общ брой на обслужващия персонал За МБАЛ – гр.София, МБАЛ Пловдив, МБАЛ – гр.Варна, МБАЛ – гр. Сливен МБАЛ – гр.Плевен мин. 1 човек тех.рък. на екипа /обекта/ с правоспособност за координатор по безопасност и здраве, с висше образ. само за МБАЛ – София. За „ АС” мин.12 души , от които: мин.6 души строит. Раб. / с проф. квалиф./строител или бояджия или гипсаджия и др./ средно спец. образ. и мин.6 души с проф. квалиф. по дървообработване , средно спец. образ. За “Електро”мин 23 души, от които мин. 1 ел.инж. с Vта кв. гр. ръководител група „Електро” и отговорно лице по част „Електро” за група „Електроподдръжка” и група „ДЕЦ”,вкючително при нужда и оперативен дежурен в група Електро с висше образ., мин. 4 души ел.инженер или електротехник с Vта кв. гр. с висше или средно образ, мин. 1 ел.инж. или ел.техник с мин. ІVта кв. гр, с висше или ср.спец.образ., мин. 14 ел.техника с мин. ІVта кв. гр. със средно спец. образ., мин .3 ел.техник с мин. ІІІта кв.гр със средно спец.образ.( като един от тях да има и познания по слаботокови системи). За Отопление мин. 16 души, от които мин. 5 работника със средно образ , един от които да има способност за заваряване на черни метали, мин. 8 огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл.247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП със средно образ., мин. 3 раб. със средно образ., За „ВиК” мин. 9 души ВиК специалиста средно или основно образ. Мин. общ брой на обслужващия персонал за БДПЛР – гр.Хисар и БДПЛР – гр.Поморие За „ АС” мин.5 души , от които: мин.3 души строит. раб. / с проф. квалиф./строител или бояджия или гипсаджия и др./ средно спец. образ. и мин.2 души с проф. квалиф. по дървообработване , средно спец. образ. За “Електро”мин.5 души, от които мин. 3 ел.техника с мин. ІVта кв. гр. с висше или със средно спец. образ., мин.2 ел.техник силни и слаби токове с мин. ІІІта кв.гр. със средно спец.образ. За Отопление мин. 6 души, от които мин. 5 огняри огняри с удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП средно образ., мин. 1 раб. със средно образ. За „ВиК” мин. 3 дущи ВиК специалиста средно или основно образ. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за Камарата на строителите (Обн. ДВ. бр. 108 от 29 декември 2006 г.) за минимум пета група.
ДА
За огняри за МБАЛ София, Варна и Плевен- удостоверение или друг еквивалентен документ за професионално обучение по чл. 247, ал.2, т.4 от Наредба за усройството и безопасната експлоатация на преносните и разпределителни газопроводи и на съоръженията, инсталациите и уредите за природен газ (ДВ. Бр.24 от 12.03. 2013г.) и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За огняри за БДПЛР - Хисар и БДПЛР Поморие удостоверение или друг еквивалентен документ и свидетелства за правоспособност за огняр по чл.45, ал.1, т.3 от ЗТИП. За електротехниците удостоверения със съответната придобита квалификационна група по "Правилник за безопасност и здраве при работа по електрообзавеждането с напрежение до 1000 V.Закон за устройство на територията.
НЕ
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
зала №10, ет.І на ВМА или зала №7
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителят на участник в процедурата трябва да удостовери представителната си власт с нотариално заверено пълномощно.
НЕ
Възложителят си запазва правото при изникване на необходимост да възложи повторение на услугата по реда на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП. Пояснение относно показателите за оценка от методиката: 1. Показател „Техническо предложение – П1- Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 70 %., включва следните подпоказатели: ПОДПОКАЗАТЕЛ А – ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА ОСНОВНИТЕ ДЕЙНОСТИ СВЪРЗАНИ С АБОНАМЕНТНАТА ПОДДРЪЖКА Максимален брой точки по подпоказателя – 60 точки; ПОДПОКАЗАТЕЛ Б.– УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА ПО ОТНОШЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ СВЪРЗАНИ С АБОНАМЕНТНАТА ПОДДРЪЖКА - Максимален брой точки по подпоказателя – 40 точки .2.Показател „Ценово предложение – П2” -Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 20 %. 3. Показател „Ценово предложение” – П3 -Максимален брой точки по показателя – 100 точки. Относителната тежест на показателя в комплексната оценка е 10 %.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
08.07.2015 г.