00369-2015-0013
Технически редакции | ||
08.07.2015 09:46 ч. : | 07/07/2015 16:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
08.07.2015 09:46 ч. : | 07/07/2015 16:54 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Луковит: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Луковит, ул. Възраждане № 73, За: гл. експерт ППОП А.Цветанова, Република България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: lukovit@lukovit.bg, Факс: 0697 52014
Място/места за контакт: Община ЛуковитИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.op.lukovit.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.lukovit.bg/obshtestveni-porachki-profil-na-kupuvacha/protzeduri-po-zop/101-.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за социални услуги за деца и младежи с увреждания и обществена трапезария по операция „Осигуряване на топъл обяд“ 2014BG05FMOP001-03.01 през 2015- 2016 г. на територията на Община Луковит” по осем обособени позиции
Възлагане на обществена поръчка
„Периодична доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за социални услуги за деца и младежи с увреждания и обществена трапезария по операция „Осигуряване на топъл обяд“ 2014BG05FMOP001-03.01 през 2015- 2016 г. на територията на Община Луковит” по осем обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Хляб и тестени изделия” Обособена позиция № 2 – „Месо и месни продукти” Обособена позиция № 3 – „Мляко и млечни продукти” Обособена позиция № 4 – « Захар и захарни изделия” Обособена позиция № 5 – „Плодове и зеленчуци - свежи” Обособена позиция № 6 – «Плодове и зеленчуци, преработени или консер-вирани» запазена по реда на чл.16г от ЗОП за специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, включен в списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания (ЗИХУ) Обособена позиция № 7 – „ Варива, подправки и други хранителни продукти. Обособена позиция № 8 – Препарати за почистване
15100000, 15500000, 15331100, 15331130, 15331400, 15410000, 15600000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
за ПОЗИЦИЯ № 1: Хляб и тестени изделия – 20 000 лв. без ДДС (двадесет хиляди лв.); за ПОЗИЦИЯ № 2: Месо, месни продукти – 20 000 лв. без ДДС (двадесет хляди лв.); за ПОЗИЦИЯ № 3: Млечни продукти – 20 000 лв. без ДДС (двадесет хиляди лв.); за ПОЗИЦИЯ № 4: Захар, захарни изделия – 8 000 лв. без ДДС (осем хиляди лв.); за ПОЗИЦИЯ № 5: Плодове и зеленчуци - свежи – 18 000 лв. без ДДС (осем-надесет хиляди лв.); за ПОЗИЦИЯ № 6: Плодове и зеленчуци, преработени или консервирани – 20 000 лв. без ДДС (двадесет хиляди лв.); за ПОЗИЦИЯ № 7: „Варива, подправки и други хранителни продукти и на-питки „ – 13 000 лв. без ДДС (тринадесет хиляди лв.). за ПОЗИЦИЯ № 8 – Препарати за почистване – 5 000 лв. без ДДС (пет хиляди лв.).
Разплащането по операция „Осигуряване на топъл обяд“ се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП в периода до м.12.2015 г. и от Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г. по Операция „Осигуряване на топъл обяд” 2014BG05FMOP001-03.01 в периода от сключване на договора за избор на изпълнител по настоящата поръчка до м.12.2015 г.или до изтичане на срока на договора. Приудължаване на договора с МТСП, възложителятт може да се възползва от доставката на храни в рамките на установеният срок на договора или до изчерпване на осигуреният финансов ресурс.
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена/учредена гаранция за участие в откритата процедура в размер на: Обособена позиция № 1 – „Хляб и тестени изделия” – 200 лева; Обособена позиция № 2 – „Месо и месни продукти” – 200 лева; Обособена позиция № 3 – „Мляко и млечни продукти” – 200 лева; Обособена позиция № 4 – « Захар и захарни изделия” – 80 лева;хОбособена позиция № 5 – „Плодове и зеленчуци - свежи” - 180 лева; Обособена позиция № 6 – «Плодове и зеленчуци, преработени или кон-сервирани» - 200 лева; Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП не се изисква гаранция за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания. Обособена позиция № 7 – „ Варива, подправки и други хранителни про-дукти и напитки„ – 130 лева; Обособена позиция № 8 – Препарати – 50 лева; Гаранцията за участие в откритата процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: - гаранция за участие под формата на парична сума, по следната банкова сметка на Община Луковит: IBAN: BG 13 UNCR 7000 3322 2420 76, BIC: UNCRBGSF, Банка: УниКредит Булбанк АД - оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на възложителя по указа-ния образец (Приложение № 9) и със срок на валидност - срока за валидност на офертите. 1. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен преди подписването на договора да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на обособената позиция без ДДС - (Приложение № 10) 2.Гаранцията за изпълнение трябва да бъде представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният за изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. - Паричната сума следва да бъде внесена предварително по следната банкова сметка на Общи-на Луковит: IBAN: BG 13 UNCR 7000 3322 2420 76, BIC: UNCRBGSF, Банка: УниКредит Булбанк АД - Банковата гаранция за участие следва да е безусловна и неотменима, да е издадена в полза на възложителя за конкретния договор и да е със срок на валидност до 28 дни след изти-чане Срока на изпълнение. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава в съответствие с договорните условия. 3. Съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП не се изисква гаранция за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.
Разплащането се осъществява от бюджета на КСУДМУ до 25 (двадесет и пето) число на месеца, следващ извършването на доставка, след представяне на фактура (по артикули и обект на доставка), съгласно складовите разписки. Разплащането по операция „Осигуряване на топъл обяд“ се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП в периода до м.12.2015 г. и от Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г. по Операция „Осигуряване на топъл обяд” 2014BG05FMOP001-03.01 в периода от сключване на договора за избор на изпълнител по настоящата поръчка до м.12.2015 г.или до изтичане на срока на договора. Разплащането се осъществява от бюджета на КСУДМУ до 25 (двадесет и пето) число на месеца, следващ извършването на доставка, след представяне на фактура (по артикули и обект на доставка), съгласно складовите разписки. Изпълнителят издава складова разписка за всяка доставка, като веднъж месечно, в по-следния работен ден на съответния текущ месец издава фактура въз основа на действително извършените доставки – отделни за: КСУДМУ, ул. «Христо Ботев» № 21, гр. Луковит Община Луковит, ул. «Възраждане» № 73, гр. Луковит Задължително при фактуриране на Община Луковит фактурата трябва да съдържа следната информация: Получател: . . . . . . . . . . . . . . (име на възложителя, адрес, ЕИК по Булстат, МОЛ, Получил фактурата: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . – длъжност, Номер на документа, дата, място. В описателната част трябва да е включен и следния текст: „Разходът е по Договор2014BG05FMOP001-03.01 „Осигуряване на топъл обяд”. !!! ВАЖНО Участниците са задължени да доставят всички хранителните суровини и продукти от съответната позиция, при направена заявка съгласно спецификацията за обособената позиция в рамките на разполагаемия финансов ресурс по обособената позиция за всички обекти, включени в поръчката. Възложителят си запазва правото част от изброения асорти-мент в обществената поръчка да не се поръча.
Не се изисква създаване на юридическо лице, когато участникът е обединение на физически и/или юридичедси лица. В обявената открита процедура може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, предвидени в ЗОП, Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси (ЗПУКИ), Закон за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРСЛТДС) и в другите нормативни актове, приложими към предмета на обществената поръчка, както и на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие.
Доставчикът за своя сметка предоставя в Община Луковит извадка на „Системата за агропазарна информация” („САПИ” ООД) към Министерство на земеделието и храните за единичните цени на хранителните продукти на едро, осреднени за Област Ловеч с включен ДДС, на която база следва да се оферират предлаганите цени. 1. Базовите цени /осреднени за Област Ловеч/ на стоките предмет на доставката по “САПИ” ООД се предоставят от и за сметка на участника. 2. Технологията за възлагане на обществената поръчка, се базира върху определяеми цени, като отстъпките или надценките се определят в абсолютни стойности – стойност / в абсолютна сума/ на отстъпка, респ. надценка върху базисните цени, които ще се получават в определена периодичност от независим наблюдател/ “САПИ” ООД/. 3. Възложителят си запазва правото да ограничи размера на отстъпката/ надценката, която да бъде предложена от участниците в размер от 0,5% до 10%/ в абсолютна стойност/, с цел да се избегне манипулирането на процедурата чрез предлагане на твърде ниски или прекалено високи цени. 4.Изпълнителят няма право да променя посочената от него отстъпка, респ. надценката/ с която е спечелена процедурата/ за периода на договора, независимо от промяната на базовите цени.5. На база представена извадка от „САПИ” ООД Изпълнителят може да направи искане за промяна на цената и представи на Възложителя с писмо вх.№ и придружена справка от “САПИ” ООД в тримесечна периодичност увеличаване цената на храните продукти. 6. Приемането на направено предложение за увеличение на цената се допуска в рамките на разполагаемия финансов ресурс. 7. Изчисляването на общата цена на оферираните стоки, ще стане съгласно Методика за оценка на офертите/ Приложение № 4/. 6. Технология за определяне на крайните цени: Офераране на надценка или отстъпка в твърда сума за единично количество / напр. кг. или литър/: Y + Z = крайна цена X – при надценка; Y – Z = крайна цена Х – при отстъпка; Където: Y – базова цена на продукта по „САПИ” ООД за Област Ловеч; Z – предложена надценка/ отстъпка Х - крайна цена за продукт Пълното плащане ще се получи, като крайната цена за Х се умножи по количествата и начислено ДДС.
Поръчката е ограничена до кандидати – специализирани предприятия или кооперации на лица с увреждания
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
2015-24
НЕ
Български
90
Община Луковит, ул. Възраждане № 73
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в който се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Разплащането по операция „Осигуряване на топъл обяд“ се финансира от Фонд „Социална закрила” на МТСП в периода до м.12.2015 г. и от Оперативна програма за храни и/или основно материално подпомагане на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица за периода 2014-2020 г. по Операция „Осигуряване на топъл обяд” 2014BG05FMOP001-03.01 в периода от сключване на договора за избор на изпълнител по настоящата поръчка до м.12.2015 г.или до изтичане на срока на договора.
Всички документи, изготвени от участника, се представят в оригинал, а представе-ните документи от компетентен орган или трето лице се представят в оригинал или за-верени от участника копия. Документите, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите се представят в поредността, посочена по-горе, като всяка една страница следва да бъде номерирана със собствен пореден номер. Като първи документ се поставя списъка на документите, съдържащи се в офертата, подписан и под-печатан от участника. !!! ВАЖНО ПО ОТНОШЕНИЕ НА ПЛИК № 2 И ПЛИК № 3: Когато участникът подава оферта за хранителни продукти, включени в повече от една обособена позиция, съгласно чл. 57, ал. 3, предложение първо от ЗОП, Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 „Предлагана цена” се представя за всяка една обособена позиция поотделно. Отделните пликове №2 и № 3 не се поставят в общ плик №2 и № 3. В съответния плик се попълва и представя Техническа и Ценова оферта, по съответен приложен образец, в зависимост от обособената позиция, за която се отнася. Върху всеки плик задължително се посочват следните реквизити: Плик №2 "Предложение за изпълнение на поръчката" и Плик № 3 „Предлагана цена”, номера и наименованието на обособената позиция, за която се отнася. Възложитерят предоставя пълен достъп до документацията от датата на обявяване на поръчката на интернет сайт http://http://op.lukovit.bg//във връзка с прилагането на чл.64, ал.3 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгл. чл. 120, ал.5 от ЗОП
Община Луковит, ул. Възраждане № 73, Република България 5770, Луковит, Тел.: 0697 52464, E-mail: Lukovit@lukovit.bg, Факс: 0697 52014
Интернет адрес/и:
URL: www.op.lukovit.bg.
07.07.2015 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
„Хляб и тестени изделия”
15600000
Описание:
Хляб - бял - 0,700 кг; Хляб – бял- 0,600кг; Хляб –пълнозърнест - 0,600 кг; Брашно тип"500"– 1 кг; Нишесте – десертно -0,070 кг Нишесте – десертно -0,060 кг; Грис – 0,200 кг; Грис – 0,500 кг; Галета- 0,150 кг; Галета – 0,200 кг; Боза – 0,250 л; Закуска: баница, кифла, сиренка, тутманка, пица, джоб
Месо, месни продукти
15100000, 15200000
Описание:
Охладено Телешко месо – 1 кг, Охладен телешки джолан – 1 кг, Охладени Пилета – стандартни/ 1,2-1,5 кг/-1 кг, Охладен Пилешки бут – 1 кг, Пилешки сърца -1 кг, Пилешки дробчета – 1кг, Пилешки воденички- 1 кг, Охладено свинско месо- 1 кг Охладено агнешко месо- 1 кг, Агнешки дреболии- 1 кг, Пуйка – 1 кг, Приготвена храна и консерви от месо и др.
Млечни продукти
15500000
Описание:
Прясно мляко – до 2%- без растителни мазнини – 1 л, Мляко на прах- 1 кг, Масло краве- 0,125 кг- без растителни мазнини Бяло саламурено сирене от кр. мляко– 1 кг- без растителни мазнини, Бяло саламурено сирене от кр. мляко– 1 кг- без растителни мазнини, Майонеза – 1 кг, Извара- без растителни мазнини – 1 кг, Кисело мляко и др.
« Захар и захарни изделия”
15833000
Описание:
Захар- кристална- 1 кг, Мед- капсули -1 бр., Мед- буркан- 0,400 кг, Захарни изделия, Вафли обикн. – 1 бр, Какао на прах – 0,040 кг, Шоколад – 0,040 кг, Меденка- 1 бр, Суха паста – 1 бр, Суха паста – 1 бр, Течен шоколад – 0,200 кг, Вафла с лешник – 1 бр Вафла с фастък – 1 бр, Вафла с шоколад – 1 бр, Тахан халва – 1 кг и др.
Плодове и зеленчуци – свежи, Моркови – 1 кг, Лук- кромид – 1 кг, Пиперки – 1 кг, Домати – 1 кг, Краставици – 1 кг, Зеле – 1 кг, Портокали- 1 кг, Ябълки – 1 кг, Лимони – 1 кг, Банани- 1 кг и др.
03221000, 03222000
Описание:
Плодове и зеленчуци – свежи,
Плодове и зеленчуци – преработени или консервирани:
15330000
Описание:
Зелен фасул – преработен- 0,680 кг, Грах – преработен – 0,680 кг, Паприкаш – консерва- 0,680 кг, Маслини – 1 кг, Доматено пюре- 0,700 кг, Мармалади – под 50% захар, Конфитюр- 0,360 кг, Гювеч – консерва- 0,680 кг, Лютеница – 1,060 кг, Гъби – консерва – 0,540 кг, Гъби- консерва – 0,580 кг, Компот – 0,680 кг,
„Варива, подправки и други хранителни продукти и напитки „
15870000
Описание:
Леща -1 кг, Ориз – 1кг, Фасул 1 кг, Жито – 1 кг, Подправки, Олио за готвене – 1л, Маргарин-0,250 кг, Птичи яйца- 1 бр, Плодов сок- натурален- 1 л, Плодов сок- натурален- 0,250 л, Нектар- плодов- 0,500 л, Оцет – винен – 1 л, Оцет – ябълков – 1 л и др.
Препарати за почистване
33700000
Описание:
Гел Тест - голяма опаковка, Прах за пране 0,400кг, Прах за пране 2 кг, Бинго OV прах, Обезмаслител за печки, Медикс за стъкло Медикс за плочки, Медикс WC, Гъби - дунапрен - домакински - патек 12бр. и др.