Версия за печат

00833-2015-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121513231

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, За: Румен Георгиев Георгиев, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9304320, E-mail: pro-e-justice@vss.justice.bg, Факс: 02 9819176

Място/места за контакт: ул. Eкзарх Йосиф №12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.vss.justice.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index.

Електронен достъп до информация: http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150623QWbg2429038.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: правосъдие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Закупуване на хардуер, необходим за функционирането на изградения единен портал на електронното правосъдие” по проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт“ в изпълнение на проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, съгласно договор № 13-33-2 от 27.12.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване на обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии.“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, гр. София 1000, ул. Екзарх Йосиф № 12 или друго място, определено от Възложителя
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва закупуване на 2 броя дискови масиви, 2 броя сървърни конфигурации, 1 брой шкаф (RACK) и 2 броя защитни стени (Firewall) с подробно описани минимални технически изисквания в Техническата спецификация/задание.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30233132, 48820000, 30210000

Описание:

Устройства с твърд диск
Сървъри
Машини за обработване на данни (хардуер)

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът на обществената поръчка включват закупуване на: - 2 броя дискови масиви; - 2 броя сървърни конфигурации; - 1 брой шкаф (RACK); и - 2 броя защитни стени (Firewall). Посочената по-долу стойност на обществената поръчка е максимално допустима и включва стойността на всички доставки по изпълнението съгласно Техническата спецификация/задание.

Стойност, без да се включва ДДС
70728.19 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

23.09.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие в процедурата Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 707,00 (седемстотин и седем ) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: -парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: IBAN: BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBG BGSD, Банка: БНБ, Централно управление, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за участие в открита процедура с уникален номер от регистъра на АОП…………..(посочва се номерът); -банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, със срок на валидност, срокът на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Гаранциите за участие в процедурата се задържат и освобождават от Възложителя по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора При възлагането на доставката гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 % от стойността на поръчката без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение измежду следните възможности: -парична сума, внесена по следната сметка на Висш съдебен съвет: IBAN BG60 BNBG 9661 3300 1738 01, BIC: BNBG BGSD, Банка: БНБ, Централно управление, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Гаранция за изпълнение на обществена поръчка с предмет……; -банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Висш съдебен съвет, платима при първо писмено поискване, в което възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Банковата гаранция за изпълнение следва да: -е валидна за срок от минимум 30 дни след изтичане на сроковете за доставка на техниката – за размер, равняващ се на 3% от стойността на договора без ДДС; -е валидна за срок от минимум 30 дни след изтичане на сроковете за гаранционна поддръжка – за размер, равняващ се на 2% от стойността на договора без ДДС. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай, че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. Възложителят предвижда частично освобождаване на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. След приемане на изпълнението на задължението за доставка на техниката с подписване на приемо-предавателен протокол, възложителят освобождава част от гаранцията за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Възложителят задържа частта от гаранцията в размер от 2% от стойността на договора без ДДС за обезпечаване на задължението за гаранционна поддръжка на доставената техника. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извърши в срок до 10 (десет) работни дни след подписване на приемо-предавателен протокол за приемане на доставката, предмет на договора и представяне на фактура оригинал от Изпълнителя, но не по-късно от 30.09.2015 година. Плащането се извършва по банков път и се предшества от издаването на данъчна фактура - оригинал, в която задължително е посочен следният текст „Разходите са извършени в изпълнение на Дейност 4 от проект: „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт” по силата на сключен договор за безвъзмездна финансова помощ № 13-33-2 от 27.12.2013г., осъществяван с финансова помощ по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд”.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че за изпълнител на обществената поръчка е определен участник, който е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице. В този случай договорът за възлагане на обществена поръчка се сключва след представяне от изпълнителя на заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация по ЗДДС и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение, съгласно изискването на чл. 49 от ППЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1.Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до б. „д”, т. 2, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП, както и участник, за който са налице следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: -който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; -който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. 2. Не могат да участват в процедурата за възлагане на обществена поръчка и участници: -за които са налице обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 г. относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета; -за които са налице обстоятелствата съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза. -които попадат в обхвата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; -които не идентифицират физическите лица, които са действителни собственици на юридическо лице по смисъла на чл. 6, ал. 2 от ЗМИП. Лице, което участва в тази поръчка като член на обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. Не може да участва в настоящата поръчка лице, което е свързано лице и/или свързано предприятие с друг участник в процедурата или попада в забраната на чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на горепосочените обстоятелства е основание за отстраняване на участника от процедурата за възлагане на обществена поръчка. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки участник, който не отговаря на нормативно установените изисквания, както и участник, който не отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за участие и/или е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В съответствие с чл. 56, ал. 1 от ЗОП участниците следва да подадат оферта, която да съдържа: 1.Документи за подбор (Плик №1): -Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (по образец); -Оферта, изготвена по образец; -Представяне на участника (по образец), което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б) декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП (по образец); -Копие на договор за обединение, в случай че участникът е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, а когато в договора за обединение не е посочен представляващият обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; -Декларация за липса на свързаност с друг участник в съотвествие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП и за липса на обстоятелства по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (по образец); -Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, ако участникът предвижда подизпълнители, в която са посочени видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнителите и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец); -Декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато участникът предвижда участие на подизпълнители (по образец); -Декларация за приемане на условията в проекта на договор за изпълнение на обществената поръчка (по образец); -Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 106, пар. 1, чл. 107 и чл. 109, пар. 1, б. „а“ и „б“ от Регламент (ЕС, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2012 относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета (по образец); -Декларация за липса на обстоятелства съгласно „Общите насоки за избягване на конфликт на интереси“ по смисъла на чл. 57 от Регламент 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза (по образец); -Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП (по образец), изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, заедно с приложено удостоверение/еквивалентен документ, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; -Декларация по чл. 3, т. 8 и чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (по образец); -Декларация по чл. 6, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (по образец); -Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата. Представя се, когато офертата или някой документ от нея не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. -Оригинал на банкова гаранция за участие в поръчката или копие от документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума. 2. Предложение за изпълнение на поръчката, поставено в Плик № 2, съдържащ: -техническо предложение по образец, попълнено, подписано и в оригинал, в което е посочен срок за изпълнение на поръчката и ако е приложимо - декларацията по чл. 33, ал. 4 от ЗОП (по образец). 3. Предлагана цена, поставена в Плик № 3, съдържащ: -ценово предложение (по образец).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя минимални изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на минималните изисквания за технически възможности, участникът следва да предостави следните документи: -Списък на доставките по образец на възложителя, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, към който следва да е приложено удостоверение/еквивалентен документ, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Всеки участник трябва да отговаря на следните минималните изисквания за технически възможности: За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил минимум 2 (две) доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. Под доставка с предмет, сходен с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира доставка на хардуер.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Технически показател (Т) - Предложен гаранционен срок ; тежест: 30
Показател: Показател "Цена" (Ц) - Предложена от участника цена ; тежест: 70
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2015/S 063 - 110357 от 31.03.2015 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.07.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
30.07.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.07.2015 г.  Час: 17:00
Място

В сградата на ВСС, гр. София, бул. „Екзарх Йосиф" № 12

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянетo. Лицата следва да представят лична карта, а упълномощените представители - и пълномощно.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се възлага по проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт“ в изпълнение на проект „Електронно правосъдие - проучване и изграждане на единна комуникационна и информационна инфраструктура и единен електронен портал на съдебната власт”, съгласно договор № 13-33-2 от 27.12.2013 г., финансиран по Оперативна програма „Административен капацитет”, приоритетна ос ІІІ „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.3. „Подобряване на обслужването от страна на органите на съдебната власт чрез развитие на информационните технологии.“

VI.3) Допълнителна информация

В съответствие с изискването на чл. 58а, ал. 2 от ЗОП, обменът на информация ще се извършва по пощата и/или по факс и/или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП Възложителят намалява сроковете по чл. 64, ал. 2 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка, се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на ВСС (посочен и в обявлението за обществена поръчка) http://profile-op.vss.justice.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20150623QWbg2429038 В случаите по чл.28, ал.7 от ЗОП Възложителят не поставя изискване за заплащане на документацията.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Решенията на възложителя подлежат на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията. Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. На обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията подлежат и действията или бездействията на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Жалбата се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Висш съдебен съвет, ул. Екзарх Йосиф № 12, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9304320, E-mail: pro-e-justice@vss.justice.bg, Факс: 02 9819176

Интернет адрес/и:

URL: http://www.vss.justice.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ