Версия за печат

00073-2014-0048

BG-Велико Търново: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000133634

Община Велико Търново, пл. Майка България № 2, За: Теодора Минкова; Явор Иванов, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 619251; 062 619229, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062 619251

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.veliko-tarnovo.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осъществяване на дейности за информация и публичност по проект „Повишаване на професионалната компетентност на служители в община Велико Търново“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Изпълнение на мерки за информация и публичност“; Обособена позиция 2: „Изготвяне на рекламни материали за участниците в дейностите по проекта“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (13 - Рекламни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Велико Търново
Код NUTS: BG321
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изработка на трансперант и организация на кръгла маса, изработка на материали с логото на "Оперативна програма административен капацитет": календари, тефтери, химикалки флашки.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79341100, 79952000, 30192121, 30234600, 30199792, 22817000, 22000000

Описание:

Услуги по планиране, създаване и разполагане на рекламата
Услуги, свързани с организирането на събития
Химикалки
Флашпамети
Календари
Бележници с отбелязани дати за всеки ден или персонални тефтерчета
Печатни материали и свързани с тях продукти

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Предлагана цена Фi; тежест: 70
Критерий: Техническо предложение и материали Тi; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 228 - 402730 от 26.11.2014 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 088 - 159081 от 05.05.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: М 13-22-30/-U-04 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Повишаване на професионалната компетентност на служители в община Велико Търново“ с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Изпълнение на мерки за информация и публичност“;
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.02.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Инфо Трейнинг ООД, ул. Цар Калоян №2А, България 7000, гр. Русе, Тел.: 089 7968131

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 600 BGN без ДДС
Брой месеци: 4
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е в изпълнение на Проект „Повишаване на професионалната компетентност на служители в Община Велико Търново” по Оперативна програма „Административен капацитет" по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ № Ml 3-22-30/12.08.2014 г. сключен между Министерство на финансите, Управляващ орган на Оперативна програма „Административен капацитет" /ОПАК/ -Дирекция „Оперативна програма „Административен капацитет” и Община Велико Търново - (Бенефициент) по Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.2) Допълнителна информация

Настоящото обявление за възложена поръчка е във връзка с обявление за възложена поръчка № 2015/S 088-159081. След сключване на договора с №№ M 13-22-30/-U-02 за Обособена позиция 1 избраният за изпълнител "Я.Алексиев" ООД се преобразува в "Инфо трейнинг" ООД, като освен наименованието си се избират нови управители и настъпват промени в собствеността на капитала и предмета на дейност. Новото дружество е пълен правоприемник на старото. Съгласно чл. 43, ал. 7 от Закона за обществените поръчки се сключи договор с правопреиемника за продължаване на договора за обществена поръчка с № M 13-22-30/-U-04, за който се отнася и информацията за сключен договор.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Инфо Трейнинг ООД, със седалище и адрес на управление: гр. Русе, ул. Цар Калоян №2А, тел. 0897968131; 0897843002, с ЕИК/БУЛСТАТ 202318594