Версия за печат

00496-2015-0006

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция за социално подпомагане, ул. Триадица № 2, За: Айлин Мехмедова, България 1051, София, Тел.: 02 8119608, E-mail: pno2@asp.government.bg, Факс: 02 9861198

Място/места за контакт: отдел Правно осигуряване и обществени поръчки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.asp.government.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: РБългария
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва осигуряване на абонаментна поддръжка, актуализация, развитие и комплексна системно-техническа и аналитична помощ, както и обучение на служители в системата на АСП, на софтуерен продукт "САНТА ТРЗ", внедрен и използван от Агенция за социално подпомагане и териториалните й структури. Териториален обхват на договора - Централно управление на АСП и 175 териториални поделения на агенцията в страната. Функционален обхват на договора: 1. Абонаментно поддържане и периодично актуализиране при промени в софтуера, свързани с промени в законодателството и вътрешната организация на работа на Възложителя, на централизирана интегрирана система за фирмено управление с обхват на експлоатираните подсистеми: персонал; труд и работна заплата, граждански договори; НАП. При необходимост, софтуерът трябва да позволява диференциране на обработената информация по определени от Възложителя критерии, напр. по вид правоотношение, по вид национална програма или проект и т.н.; 2 Доработка на системата с цел обединяване на данните от териториалните дирекции, генериране и поддържане на обща интегрирана база данни в ЦУ на АСП за наличния персонал; труд и работна заплата; 3 Анализиране на възникнали аварийни ситуации и даване на препоръки за действие; проверка физическата и логическата цялост на базите и периодичен преглед по работата на софтуера; 4 Текущи консултации и съдействие в реално време на съответните служители на АСП, пряко използващи софтуера, чрез ежемесечна системна помощ, консултации, методически или директни дейности при необходимост и съдействие при изработването на месечните възнаграждения по нает персонал, съгласно Устройствения правилник, ПМС № 66, граждански договори, ОПХ ФЕПНЛ, ОП РЧР и национални програми; 5. Посещения и съдействие на място, при необходимост; 6. Обучаване на служители на АСП за работа със софтуера; 7. Заместване на служители, които са в отпуск или при напускане до намиране на нов служител; 8. Разработка на допълнителни функционалности, при необходимост и друго обусловено програмно проектиране по основните предметни дейности на софтуера; 9. Осигуряване на оперативна съвместимост при необходимост на софтуер „Санта” с други софтуери, използвани от Възложителя; 10. Преинсталиране и нови инсталации – при необходимост; 11. Дефиниране и предефиниране на номенклатури и диапазони, при необходимост; 12. Дефиниране на потребители, роли в системата, правата на достъп до функциите на системата, и настройка на видове документи, справки, и др. автоматично генерирани писмени документи; 13. Обезпечаване на сигурност на програмния продукт; 14. Гарантиране на техническа и функционална безотказност на системата в реално време от доставчика на софтуера; 15. Поддържане на архивна база данни.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48700000

Описание:

Софтуерни пакети за обслужващи цели

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
249312 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФС01-648 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
06.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.07.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Гравис България АД, ЕИК 121467570, ул. Пирински проход №47Г, България 1680, София, Тел.: 02 4409191

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 249312 BGN без ДДС
В Брой години 2
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Гравис България АД, ЕИК 121467570 - оферта вх. N26-277/26.06.2015г.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Наличие на материално-правни предпоставки по чл.90, ал.1 ,т.3 от ЗОП: търговската марка "SANTA" е собственост на "Гравис България" АД, като дружеството притежава всички права върху нея, включително за продажба и поддръжка. Търговската марка е заведена в Патентното ведомство под № 61313/ 04.10.2002г. Софтуерният продукт е внедрен и се използва от АСП и териториалните й структури от 2005г.