Версия за печат

00164-2015-0034

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695324

Министерство на отбраната, ул. Дякон Игнатий №3, За: инж.Дима Даракова, Марина Иванова, Република България 1092, София, Тел.: 02 9220796; 02 9220730, E-mail: d.g.darakova@mod.bg;, Факс: 02 9880611

Място/места за контакт: Главна дирекция Инфраструктура на отбраната, отдел Инвестиционна политика и строителство

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.md.government.bg/bg/.

Адрес на профила на купувача: http://pp.mod.bg/.

Електронен достъп до информация: http://pp.mod.bg/MO-GDInfrO-3-2015-008.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Отбрана

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране и изпълнение на обект „Основен ремонт на сграда № 1 /основна административна сграда на в.ф. 26 050 - София, ВР 2563”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва следните дейности: 1. Изработване на инвестиционен проект във фаза „Работен проект” в съответствие с изискванията на Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. 2. Изготвяне на план за управление на строителните отпадъци в обхват и съдържание съгласно Наредбата за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали, приета с ПМС №277 от 2012 г. (обн. ДВ бр. 89 от 2012 г.), Наредба №7 от 24.08.2004 г. за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци и Закона за управление на отпадъците. 3. Изготвяне на подробни количествено-стойностни сметки (КСС) за обекта по всички части. 4. Упражняване на авторски надзор по всички части на проекта в съответствие с разпоредбите на Закона за устройство на територията и подзаконовите нормативни актове към него. 5. Изпълнение на строително – монтажни работи, съгласно утвърдения работен инвестиционен проект включващи всички мероприятия свързани със санирането на сграда № 1/основна административна сграда, както и привеждането й в съответствие с нормативните изисквания за осигуряване изпълнението на служебните задължения на личния състав на военното формирование, както и използването на хотелската част при необходимост.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45200000, 70000000, 71000000, 71300000, 71320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни, строителни, инженерни и инспекционни услуги
Инженерни услуги в строителството
Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Проектиране и изпълнение на строително – монтажни работи, включващи всички мероприятия свързани със санирането на сграда № 1/основна административна сграда, както и привеждането й в съответствие с нормативните изисквания за осигуряване изпълнението на служебните задължения на личния състав на военното формирование, както и използването на хотелската част при необходимост.

Стойност, без да се включва ДДС
2060488 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

310

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: 1.1. Оригинал на банкова гаранция за участие или оригинал на документ за внесена гаранция под формата на парична сума в лева по набирателната сметка на Министерство на отбраната: IBAN: BG96 BNBG 9661 3300 1522 01 BIC: BNBGBGSD БАНКА: БЪЛГАРСКА НАРОДНА БАНКА В основанието за плащане да бъде посочено:„Проектиране и изпълнение на обект „Основен ремонт на сграда № 1 /основна административна сграда на в.ф. 26 050 - София, ВР 2563". 1.2. Оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в лева, издадена от банка на територията на Република България в полза на Министерство на отбраната. Представянето, задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл.60 – 62а от ЗОП. Размерът на гаранцията за участие в размер на 20 604 лв. (двадесет хиляди шестстотин и четири лева) без ДДС, със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от датата на крайния срок за получаване на заявленията за участие. 2.Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора в размер на 4 (четири) % от стойността му без ДДС се съгласува предварително с Възложителя и се представя преди подписване на договора. Същата обезпечава и гаранционното поддържане на предмета на поръчката, за което от гаранцията за изпълнение се удържат 20 %. Сумата, задържана за гаранционно обслужване се освобождава след изтичане на 5 години от датата на въвеждане на обекта в експлоатация, ако през този период не са настъпили обстоятелства, изискващи гаранционна поддръжка, или ако е имало такава. Текстът на гаранцията за изпълнение се съгласува предварително с Възложителя.Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществена поръчка.Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора е 30 (тридесет) дни след въвеждане на обекта в експлоатация съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. 3. Когато кандидатът или избрания изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Плащанията по договора за изпълнение на обществената поръчка се извършват по банков път в лева, с платежно нареждане за превеждане на дължима сума. 2. Всички плащания по договора ще бъдат извършвани по банков път до 30 (тридесет) дни след получаване в Министерство на отбраната на следните документи: 2.1. Оригинал на фактура издадена от изпълнителя; 2.2. Приемателен протокол, Комплексен доклад за оценка на съответствието на проекта със съществените изисквания към строежите и издадено разрешение за строеж. 2.3. Подробна количествено-стойностна сметка за действително извършените строително-монтажни работи, заверена от консултанта на обекта. 2.4 Съответните протоколи и актове съгласно Наредба №3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на сторителството. 3. При възлагане на надвишени, възникване на заменени или непредвидени видове работи, същите се изпълняват само след вписване в заповедната книга на строежа, съгласувано с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и се заплащат, както следва: 3.1. В случаите, когато количествата на действително изпълнените видове работи надвишават предвидените в КСС, същите се заплащат по посочените единични цени в КСС. 3.2. В случаите на възлагане на непредвидени видове работи, извън посочените в КСС, същите се заплащат по единични анализни цени, формирани при показателите на ценообразуване, посочени в Ценовото предложение. 4. В случай, че е офериран аванс, плащането се извършва до 60 (шестдесет) дни след подписване на Протокол обр. 2 за откриване на строителната площадка за обекта по Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и представяне от страна на Изпълнителя на 100% банкова гаранция и фактура, предварително съгласувана с Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция е 30 (тридесет) дни след въвеждане на обекта в експлоатация.Усвояването на аванса за обекта се отчита като от стойността на извършените строително – монтажни работи се приспада пропорционално от преведения аванс, започвайки от първото актуване. Със същите стойности ще се намалява и банковата гаранция, обезпечаваща преведения аванс, след представяне на документите по чл.4, ал.3 от договора в главна дирекция „Инфраструктура на отбраната”. 5. Размерът на оферирания аванс не може да надвишава 30 (тридесет) % от стойността на строително-монтажните работи и непредвидените видове работи, с включен ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Изпълнението на обществената поръчка е свързано с посещение на военно формирование съгласно заповед по чл.162 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация (ППЗЗКИ). При изпълнението на обществената поръчка няма да се получават, обработват или създават документи, съдържащи национална класифицирана информация. Кандидатът следва да има достъп до класифицирана информация на ниво най-малко "Секретно".

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изискуеми документи в заявлението за участие в предварителния подбор: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата. 2. Представяне на кандидата – Приложение №1 от документацията. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, приложението се попълва за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3. При участници обединения – копие от договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.9 от ЗОП – Приложение № 4 от документацията. Подава се една декларация, подписана от лицата, които представляват кандидата/подизпълнителя. Кръгът на лицата, които следва да подпишат декларацията е съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 5. Заверено копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и валиден талон за 2015 г. за строежи първа група, четвърта категория или в друг съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. 6. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – Приложение №5 от документацията. В случай, че ще се използват подизпълнители, същите задължително попълват и представят на кандидата за включване в заявлението за участие. 7. Декларация по чл.327, ал.1от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВС на РБ) – Приложение №6 от документацията. 8. Декларация по чл.327б, ал.1 и 2 от ЗОВС на РБ – Приложение №7 от документацията. 9. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Закона) – Приложение №8 от документацията. 10. Декларация по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – Приложение №9 от документацията. 11. Пакт за почтеност-Приложение №10 от документацията. Неподписването на Пакта за почтеност, не води до отстраняване на кандидата от процедурата. 12. Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на платежно нареждане или оригинал на банковата гаранция за участие. 13.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор - Приложение №14 от документацията. 14. Декларация по чл.51а от ЗОП за ангажираност на трето лице/експерт – Приложение № 18 от документацията. Декларацията се попълва само, ако кандидата предвижда, че при изпълнението на поръчката ще използва ресурсите на трети лица.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

В случай, че ще се използват подизпълнители, същите задължително представят на кандидата за включване в заявлението му следните документи: 1. Декларации по чл. 47, ал.9 от ЗОП (за обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5) - Приложение №4 към документацията).За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП, като в този смисъл, същите декларират единствено обстоятелствата по т. 1, 2, 3, 4, 5 и 6, а останалите се зачертават. 2. Декларация за съгласие (Приложение № 5 към документацията). 3. Декларация по чл. 327б, ал.1 и 2 от ЗОВС на РБ (Приложение №7 към документацията). 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №8 от документацията).

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Не се изисква.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Изпълнението на обществената поръчка е свързано с посещение на военно формирование съгласно заповед по чл.162 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация (ППЗЗКИ). Кандидатът е необходимо да представи копия на следните валидни документи: 1.1. Удостоверение за индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ на ниво най-малко „Секретно”. 1.2. Разрешения за достъп до класифицирана информация на ниво най-малко „Секретно”, както следва: •на лицата заемащи ръководни длъжности (на всички, които управляват и представляват кандидата – на управителите и членовете на Управителния съвет или Съвета на директорите); •на всички лица, които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора; • на работещите в административното звено за сигурност на кандидата. Кандидатът изпълнява изискванията по т.1.1. и т.1.2. за всичките си декларирани подизпълнители в случаите, когато това се предвижда. 2. Списък по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на изпълнени услуги (проектиране) еднакви или сходни с предмета на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на заявлението – Приложение №11 от документацията. 3. Списък по чл.51, ал.1, т.2 от ЗОП на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката (изпълнение на строеж или проектиране и изпълнение на строеж/строително-монтажни работи) , изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на заявлението – Приложение № 12 от документацията. 4.Списък по чл.51, ал.1, т.4 и т.7 от ЗОП на служителите/експертите, които кандидатът ще използва при изпълнението на обществената поръчка – Приложение №13.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

По т.1 Документите по т.1.1. и т.1.2. трябва да са валидни поне 6 месеца, считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие. При условие, че валидността изтича преди това, кандидатът следва да представи в заявлението си декларация, че е предприел съответните мерки, за да продължи валидността им при спазване изискванията на чл.107 от ЗЗКИ. По т.2 Кандидатът да представи информация за поне 2 обекта за проектиране на обекти по предмета на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. по т.3 Кандидатът да представи информация за поне 2 обекта за изпълнение на строеж или проектиране и изпълнение на строеж/строително-монтажни работи на обекти по предмета на поръчката. По т.4 Кандидатът трябва да разполага: 1.Минимум по един специалист с пълна проектантска правоспособност по части: Архитектура, Конструктивна, Технологична, Отопление и вентилация, Електрическа, Водоснабдяване и канализация, Енергийна ефективност, Вертикална планировка/или Паркоустройство и благоустройство или завършили курс за разработване на части: Пожарна безопасност и План за безопасност и здраве. 2. Кандидатът да има минимум 1 специалист, както следва: - технически ръководител – строителен инженер (висше образование, бакалавър) или строителен техник (средно образование, специалност „Архитектура” или „Строителство”); - строителен инженер (висше образование, бакалавър) за контрол на качеството на изпълнение на строително-монтажните работи на обекта – 1 брой. - правоспособно лице (да има удостоверение по безопасност и здраве) за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд – 1 брой.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изпълнението на обществената поръчка е свързано с посещение на военно формирование съгласно заповед по чл.162 от Правилника за прилагане на Закона за защита на класифицираната информация (ППЗЗКИ). Кандидатът е необходимо да представи копия на следните валидни документи: 1.1. Удостоверение за индустриална сигурност съгласно Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ на ниво най-малко „Секретно”. 1.2. Разрешения за достъп до класифицирана информация на ниво най-малко „Секретно”, както следва: •на лицата заемащи ръководни длъжности (на всички, които управляват и представляват кандидата – на управителите и членовете на Управителния съвет или Съвета на директорите); •на всички лица, които кандидатът предвижда да бъде възложено непосредственото изпълнение на договора; • на работещите в административното звено за сигурност на кандидата. Кандидатът изпълнява изискванията по т.1.1. и т.1.2. за всичките си декларирани подизпълнители в случаите, когато това се предвижда.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Подизпълнителите трябва да притежават разрешение за достъп до класифицирана информация и удостоверение за индустриална сигурност на ниво най-малко "Секретно".Документите трябва да са валидни поне 6 месеца, считано от крайния срок за подаване на заявлението за участие. При условие, че валидността изтича преди това, подизпълнителя следва да представи в заявлението на кандидата декларация, че е предприел съответните мерки, за да продължи валидността им при спазване изискванията на чл.107 от ЗЗКИ.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Качество на техническо предложение; тежест: 60
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
05.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Достъп по електронен път до документацията за участие в настоящата процедура, е осигурен на официалната интернет-страница: http://pp.mod.bg/view-tekushti-infro. Документацията може да бъде предоставена на всяко лице, поискало това срещу заплащане. Цената на документацията е 6.00 лв. с ДДС. Документацията може да се получи всеки работен ден от 10:00 до 16:00 часа, в приемната на сградата на Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" № 3, срещу заплатена на място сума, за която на лицето ще бъде издадена фактура или оригинал на вносна бележка - платежно нареждане в лева по банкова сметка на Министерство на отбраната, Дирекция "Финанси", банкова сметка - единна БНБ-ЦУ BG61 BNBG 9661 3000 1522 01 7501/3. 2. Отстраняване на кандидатите: 2.1. До разглеждане за предварителен подбор на кандидатите ще бъдат допуснати единствено заявления, които отговарят на законовите изисквания и изискванията предвидени в настоящата документация. 2.2. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата всеки кандидат, за който се установят обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2, 2а, 4, 5 и 6 и ал.5 от ЗОП. 2.3. Когато кандидатът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката и по отношение на подизпълнителите не са изпълнени изискванията по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, кандидатът се отстранява от процедурата. 2.4. Кандидат, който е подал самостоятелно заявление за участие и в същото време е посочен като подизпълнител в заявлението на друг кандидат и е представил декларация за съгласие да участва като подизпълнител се отстранява от процедурата. 2.5. Кандидат, за когото се установи нарушаване на условията за надежност от гледна точка на сигурността по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация и/или не са спазени изискванията относно защитата на класифицираната информация. 2.6.От участие в процедурата се отстранява кандидата за когото са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Закона), освен ако не са на лице обстоятелства по чл.4 от Закона 2.7. От процедурата ще бъде отстранен кандидат, който представи оферта със заявлението за участие. 3. Срок за изпълнение на поръчката: 3.1.За изготвяне на инвестиционния проект във фаза „Работен проект” и подробни количествено-стойностни сметки, в това число изготвяне на План за управление на строителните отпадъци – не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни, но не повече от 40 (четиридесет) календарни дни, считано от датата на сключване на договора; 3.2.За изпълнение на строително – монтажните работи – не по-малко от 230 (двеста и тридесет) календарни дни, но не повече от 270 (двеста и седемдесет) календарни дни, и започва да тече от подписване на Протокол обр.2 по Наредба № 3/31.07.2003 г. и завършва с получаването на писмо-покана от Изпълнителя за подписване на Констативен протокол за установяване годността за приемане на строежа (Протокол образец 15) съгласно същата наредба. 4. Проекта на договор - Приложение №20 от документацията се прилага само за информация на кандидатите.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ