Версия за печат

00353-2015-0039

BG-Козлодуй: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

АЕЦ Козлодуй ЕАД, гр. Козлодуй, За: Лора Лазарова, РБългария 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 76598, E-mail: lvlazarova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Място/места за контакт: Отдел Обществени поръчки, Управление Търговско

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kznpp.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.kznpp.org/index.php?lang=bg&p=actuality&p1=communally_orders&p2=com_archiv&id=2246.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на консумативи и следгаранционно обслужване на офис техника на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: "АЕЦ Козлодуй" ЕАД
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на поръчката е : “Доставка на консумативи и следгаранционно обслужване на офис техника на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД”, което включва профилактични прегледи на офис техника, отсраняване на възникнали повреди, в т.ч. с влагане на резервни части и подмяна и обратно изкупуване на консумативи. Тези дейности се извършват за офис техника, съгласно приложено Tехническо задание, специфицирана на база на производител или други критерии в четири обособени позиции.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30125100, 50300000, 50313000

Описание:

Касети с тонер
Услуги по ремонт и поддържане на канцеларска и електронноизчислителна техника, радио-, телевизионна и далекосъобщителна техника
Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

БД АЕЦ Търговия ОП 29421

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 647831 от 11.02.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 850000021 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на консумативи и следгаранционно обслужване на офис техника на “АЕЦ Козлодуй, Обособена позиция 4 – Доставка на консумативи и следгаранционно обслужване на офис техника XEROX на “АЕЦ Козлодуй” ЕАД
V.1.1) Дата на сключване договора
01.07.2015 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.05.2015 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

4

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“Стемо” ООД; ЕИК 817080126, ул. “Николаевска” №48, Р България 5300, Габрово, Тел.: 02 8162300, E-mail: main@sf.stemo.bg, Факс: 02 8162303

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложителят заплаща стойността на действително извършените през месеца ремонти, изчислена на база броя на ремонтите по единичната цена за ремонт на съответното устройство, ежемесечно чрез банков превод в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след представяне на двустранно подписани протоколи, съгласно Приложение № 2 - Техническо задание № 12.ИСКТ.ТЗ.295, прил.5 и оригинална фактура. Възложителят заплаща стойността на действително вложените резервни части и консумативи ежемесечно чрез банков превод в рамките на 30 (тридесет) календарни дни след представяне на протоколи, съгласно Приложение № 2 - Техническо задание № 12.ИСКТ.ТЗ.295, прил.5 копие от платена фактура за изкупените консумативи и оригинална фактура.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Окръжен съд - Враца, ул. Христо Ботев 23, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 682100, E-mail: os.vratza@abv.bg, Факс: 092 626997

Интернет адрес/и:

URL: www.vratza.court-bg.org.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

АЕЦ Козлодуй ЕАД, Управление Търговско, отдел Обществени поръчки, гр. Козлодуй, Р.България 3321, Козлодуй, Тел.: 0973 73230, E-mail: SBreshkova@npp.bg, Факс: 0973 76007

Интернет адрес/и:

URL: www.kznpp.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“Лирекс БГ”ООД, гр. София тел/факс: 02/969 16 91; 02/974 30 95 e-mail: office@lirex.bg Лице за контакт: Явор Петров – Ръководител Корпоративен център “Стемо” ООД, гр. Габрово тел/факс: 02/816 23 00; 02/816 23 03 e-mail: main@sf.stemo.bg Лице за контакт: Нина Ангелова – Мениджър акаунт продажби ИКТ “Кантек”ЕООД, гр. София тел/факс: 02/960 46 00; 02/960 46 06 e-mail: office@cantek.bg Лице за контакт: Милчо Боров – Управител


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП