Версия за печат

02711-2015-0093

BG-с.Горен чифлик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП Държавно ловно стопанство Шерба при СИДП ДП Шумен, ул.Шерба №7, За: Русанка Панайотова- технически секретар при ТП ДЛС Шерба, РБългария 9100, с.Горен чифлик, Тел.: 05141 2358, E-mail: dls.sherba@dpshumen.bg

Място/места за контакт: ТП ДЛС Шерба, с.Старо Оряхово, п.к. 9110, обл.Варна, ул.Дунав №8

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dpshumen.bg...

Адрес на профила на купувача: http://dlssherba.dpshumen.bg/?p=500..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно стопанствоДруго (моля пояснете): ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Периодична доставка , осъществена чрез покупка на прогнозни видове канцеларски материали и консумативи за осъществяване на административната дейност на ТП Държавно ловно стопанство „Шерба” при „СИДП” ДП Шумен за 2015 година, съгласно техническа спецификация”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП ДЛС Шерба, офис с.Старо Оряхово, обл.Варна, ул.Дунав" №8
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Периодична доставка , осъществена чрез покупка на прогнозни видове канцеларски материали и консумативи за осъществяване на административната дейност на ТП Държавно ловно стопанство „Шерба” при „СИДП” ДП Шумен за 2015 година, съгласно техническа спецификация” В процедурата за възлагане на настоящата поръчка могат да участват всички заинтересовани лица. Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, ползващи се със закрила, по смисъла на чл. 16г от ЗОП. Определените от възложител критерии за подбор не се прилагат за участници , които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания , както и за обединения , в които участват само такива лица. Участниците - специализирани предприятия, съответно всеки от участниците в обединението или подизпълнители следва да са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз и да посочат регистрационен номер и дата на вписването. В случаите, когато в процедурата участват едно или повече специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания , които са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания и/или техни обединения , и офертите на тези лица отговарят на изискванията на възложителя , офертите на останалите участници не се разглеждат и оценяват. Когато участникът е посочил , че ще ползва подизпълнители , изискването за вписването в регистъра на специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания , поддържан от Агенцията за хората с уврежданията или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197000, 30192000

Описание:

Дребно офис оборудване
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
10000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Номер на поръчката в РОП №02711-2015-0093

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 658404 от 31.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Др-29 / Обособена позиция №: / Заглавие:оставка , осъществена чрез покупка на прогнозни видове канцеларски материали и консумативи
V.1) Дата на сключване договора
01.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Транс Ко 04 ЕООД, ЕИК 131230324, бул.Цариградско шосе №139, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 10000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферта №1 от „Харт Голд“ ООД, ЕИК 201005874 , седалище и адрес на управление: гр.Разград, бул.“България“, бл.3, ет.1, ап.17, адрес за кореспонденция 7 гр.Разград, ул.“Вардар“ №16а, представлявано от Управители заедно и поотделно- Симеон Станчев Симеонов и Борислав Свиленов Ковачки тел 0899 305015, факс 084 66 22 37, Е-майл: hart_gold@abv.bg, с вх.№ 802/07.04.2015г.. при ТП ДЛС Шерба, получена в 11.19 часа Оферта №2 от „Транс Ко 04“ ЕООД, ЕИК 131230324 , седалище и адрес на управление: гр.София, бул.“Цариградско шосе“ №139, представлявано от Управител Асен Крумов Асенов тел 02 9766874, факс 02 9766879, Е-майл:zop@hq.office1.bg, с вх.№1041/11.05.2015г.. при ТП ДЛС Шерба, получена в 11. 25часа Оферта №3 от „Офис Трейд България“ ЕООД, ЕИК 200664302 , седалище и адрес на управление: гр.Попово, ул.“Райко Даскалов“ №16, представлявано от Управител Иван Грозев Запрянов тел 089 8525048, Е-майл:zaprianovivan@gmail.com, с вх.№1052/12.05.2015г.. при ТП ДЛС Шерба, получена в 10. 20часа Оферта №4 от „Панда експерт“ ООД, ЕИК 131298528, седалище и адрес на управление: гр.София, жк „Банишора“ , Враня, №57-59, бл.1, вх.1, ет.1, ап.1, адрес за кореспонденция: гр.Шумен, ул.“Съединение“ – маг.РУМ, представлявано от Управител Марио Чавдаров Димитров тел /факс 054 832517, Е-майл: elica@rum.sh.office1.bg, с вх.№1052/12.05.2015г.. при ТП ДЛС Шерба, получена в 10. 20часа


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор