Версия за печат

00814-2015-0007

BG-Враца: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Враца, ул. Стефанаки Савов № 6, За: Полина Кръстева - Гл. юрисконсулт, Република България 3000, Враца, Тел.: 092 622400, E-mail: rozalinageorgieva@b-trust.org, Факс: 092 623061

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.vratza.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.vratza.bg/?category=18.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на оборудване и обзавеждане за Младежки център по две обособени позиции: ОП № 1 - Доставка на оборудване за екипа от младежки работници и ромски медиатори; ОП № 2 - Доставка на оборудване и обзавеждане за Младежки център.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: в у.п.и. IV-295, кв.55, ЦГЧ, гр. Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В съответствие с дейностите планирани да се осъществяват в Младежкият център е предвидена доставката и на съответното обзавеждане и оборудване. В Младежкия център са обособени следните функционални помещения: На ниво Сутерен: предвижда се обособяване на спортна зала с прилежаща съблекалня; На Първи етаж (кота 0,00): ще се обособят следните помещения с прилежащото им оборудване: кабинет за охрана, конферентна зала, административен офис, лекарски кабинет, библиотека, читалня, мултимедия, ателиетата за обучение по шивачество и фризьорство, учебна зала, помощни помешения за склад, столова и разливна към нея; На Втори етаж (кота 4,10): ще се обособят следните помещения с прилежащото им оборудване: дневна, компютърна зала, кабинет а индивидуална терапия, административен офис, спални помещения; На Подпокривен етаж (кота 7,58): ще се обособят следните помещения с прилежащото им оборудване: дневна, кабинет за възпитател, спални помещения, спомагателни помещения, пералния, склад.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39200000, 30200000

Описание:

Обзавеждане
Компютърно оборудване и принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
152319 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

03-2015-027

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 658370 от 31.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-166 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на оборудване за екипа от младежки работници и ромски медиатори
V.1) Дата на сключване договора
15.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД, ЕИК 130026450, ж.к. Симеоново, бул. Симеоновско шосе № 276, Република България 1434, София, Тел.: 02 9819993, E-mail: admin@atlas-travels.net, Факс: 02 9801816

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1987 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № Д-190 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на оборудване и обзавеждане за Младежки център
V.1) Дата на сключване договора
02.07.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.05.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ГЪРКОВ КОНСУЛТ ЕООД, ЕИК 203394328, ж.к. Борово, ул. Родопски извор № 40, вх. В, ет. 3, ап. 32, Република България 1680, София, Тел.: 02 4011000, E-mail: bsi.bg@abv.bg, Факс: 02 4011000

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 150332 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG06-105 „За подобряване на благосъстоянието на децата и младежите в риск – изграждане на устойчив модел за интеграция и социално включване в община Враца”, финансиран съгласно Договор № Д03-6/27.01.2014 г. по Компонент 1 „Младежи в риск“ на Програма BG06 „Деца и младежи в риск“ по Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2009-2014 г.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.07.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ПЕРУН ККБ ЕООД 2. АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД 3. ТРАНС КО 04 ЕООД 4. ГЪРКОВ КОНСУЛТ ЕООД 5. МЕБЕЛИ ИДЕЯ ДЗЗД, с участници в обединението: ДАНА-М ООД и ДАНА ООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор