Версия за печат

02538-2015-0012

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България - главен прокурор, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, За: Евгения Кънева, Нина Илковска, Република България 1000, София, Тел.: 02 8036035, E-mail: ekuneva@prb.bg, Факс: 02 9633373

Място/места за контакт: гр. София, пл. Света Неделя № 1, ет. 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/otkrita-procedura-za-vzlagane-na-obshestvena-po-10/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 121817309

Прокуратура на Република България, гр. София, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, ст. № 79 - Информационен център на Прокуратурата на Република България - Регистратура на главен прокурор, За: Красимира Петрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219566

Място/места за контакт: Съдебна палата

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на логистика при реализиране на дейности по проект „Подобряване на методите за разследване и институционално сътрудничество за противодействие на измамите, свързани с ДДС

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17 (17 - Услуги на хотели и ресторанти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнение на поръчката, е територията на Република България, гр. София.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка е с предмет: Осигуряване на логистика при реализиране на дейности по проект „Подобряване на методите за разследване и институционално сътрудничество за противодействие на измамите, свързани с ДДС“ Предметът на поръчката обхваща извършването на следните дейности: -Осигуряване на оборудвана зала за провеждане на работен семинар; -Осигуряване на кетъринг (хранене) и кафе паузи за участниците в семинара -Осигуряване на преводачески услуги по време на провеждане на семинара

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на логистика при реализиране на дейности по проект „Подобряване на методите за разследване и институционално сътрудничество за противодействие на измамите, свързани с ДДС“

Стойност, без да се включва ДДС
25751.16 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.01.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е: 257,00 лв. /двеста петдесет и седем/ лева. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.1.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми:а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 6), представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.1.2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условия та на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Прокуратурата на Република България: Българска народна банка, Банков код BIC: BNBGBGSD, Банкова сметка IBAN: BG 37 BNBG 9661 3300 1391 01. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 7), представен към документацията за участие и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора. 2.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора. Забележка: В случаите по чл. 16г от ЗОП възложителят не изисква гаранции за участие и за изпълнение от специализираните предприятия или кооперации на хора с увреждания.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договора се извършва след провеждането на събитието и в срок до 10 работни дни след представяне на оригинална фактура, двустранен приемо-предавателен протокол за приемане на извършената услуга, подписан по реда на чл. 12 от договора и писмен отчет за изпълнените дейности. Авансово плащане не се дължи. За извършване на плащанията ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ изготвя фактура, в която задължително се указва, че разходът се извършва по проект HOME/2013/ISEC/AG/FINEC/4000005148 „Подобряване на методите за разследване и институционално сътрудничество за противодействие на измамите, свързани с ДДС“. Плащането ще се извърши в лева по банков път по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателното плащане по договор за обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, след като получи от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички работи, приети по реда на чл. 12, ал. 7 от договора . Начин на финансиране - със средства по проект HOME/2013/ISEC/AG/FINEC/4000005148 „Подобряване на методите за разследване и институционално сътрудничество за противодействие на измамите, свързани с ДДС“.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Поръчката е предназначена за изпълнение от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, в съответствие с разпоредбата на чл. 16г от ЗОП. В случай че участват специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания и не бъде избрана някоя от офертите на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, комисията ще се върне и ще разгледа офертите на участниците, различни от специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, които са били оповестени в рамките на първото публично заседание, като ще приложи всички приложими в общия случай на възлагане правила на Закона за обществени поръчки. Когато участникът е посочил, че ще ползва подизпълнители, изискването за вписване в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър се прилага и за посочените подизпълнители.Определените от възложителите критерии за подбор не се прилагат за кандидати и участници, които са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, както и за обединения, в които участват само такива лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на общ-та п-чка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на В-теля, посочени в до-ята за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви “a”, “б“, „в“, „г“ и „д“, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, и т. 5 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП. За целта участниците попълват декларация по образец на Възложителя, която представя в офертата си. Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1 и т. 5 от ЗОП води до отстраняване от участие в процедурата. Дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица, пряко или косвено, не може да участват в процедура по обществени поръчки по ЗОП нормативните актове по прилагането му, независимо от х-ра и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Наличието на посочените обстоятелства води до отстраняване на участника от участие в процедурата. За липсата на посочените обстоятелства, участниците следва да представят декларация по образец, подписана от лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, в зависимост от правно-организационната форма на участниците. В случай, че участниците са дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим или свързани с тях лица и попадат в изключенията на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС, то същите следва да посочат тези обстоятелства в декларацията. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Представяне на участника, което включва: - Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; - Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (Приложение № 2). При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (Приложение № 1); Декларация за липса на свързаност с друг участник или кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (Приложение № 3 и № 4 Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители - Приложение № 8; Представяне на участника-Приложение № 9; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮСЛДС от участник/ подизпълнител – Приложение № 9.1. Когато участникът е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания или обединение от такива предприятия, в представянето си участникът, включва декларация (свободен текст), с която декларира, съответно всеки от участниците в обединението декларира,че е вписан в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър на държава - членка на Европейския съюз.Когато участникът по чл.16 г от ЗОП е посочил в офертата си, че ще ползва подизпълнители, те също представят декларация (свободен текст), че те също са вписани в регистъра на специализираните предприятия и кооперации на хора с увреждания, поддържан от Агенцията за хората с увреждания, или в еквивалентен регистър.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът следва да представи заверено копие на валиден сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008, или еквивалент, с обхват на сертификация, отговарящ на предмета на поръчката. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда. 2. Участникът следва да представи списък на услугите /минимум 2 (две) услуги/, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. 3. Участникът следва да представи списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугата с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит. /Приложение № 8.1. от документацията за участие/ Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква "в" и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизпълнители. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има внедрена система за управление на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент. (с обхват на сертификация, сходен с предмета на поръчката). Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. 2. Участникът следва да е изпълнил минимум две услуги, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата. * Под „изпълнени услуги“ се разбират такива, които независимо от датата на започването им, са приключили в посочения по-горе период. 3.3. Участникът следва да разполага с подходящ персонал за изпълнение на дейностите, включващ: -Организатор на събитие /ивент мениджър/ по времето на семинара – 1 бр.; - Преводач за симултанен превод – 6 броя, отговарящи на следните изисквания: а) владеене на съответния език – ниво С1 или С2 от ОЕЕР; б) владеене на юридическа терминология на съответния език; Под сходни дейности се разбира следното: организирането на публични мероприятия, и/или информационни събития, и/или конференции, и/или семинари и др. Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението

ІІІ.2.4) Информация относно запазени поръчки

Поръчката е ограничена до предприятия, ползващи се със закрила

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
11.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, пл. Св. Неделя № 1, ет. 4 - Администрация на главен прокурор

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП, отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Поръчката е свързана с изпълнението на проект HOME/2013/ISEC/AG/FINEC/4000005148 „Подобряване на методите за разследване и институционалното сътрудничество за противодействие на измамите, свързани с ДДС“, с бенефициент Прокуратурата към Върховния касационен съд на Румъния

VI.3) Допълнителна информация

Комуникацията с участниците ще се извършва по ел. поща или факс, освен ако участник писмено заяви желание за друг вид комуникация.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно сроковете посочени в чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg...

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.07.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ