Версия за печат

00081-2015-0044

BG-Варна: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. Генерал Колев 92, ет. 5, За: Звездин Стоилков, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=318.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=318.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за сключване на рамково споразумение “Изпълнение на строителни и монтажни работи на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени за нуждите на община Варна по обособени позиции“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възлагащите органи 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Изпълнението на договора ще се осъществява в урбанизираната територия на Община Варна –райони “Одесос”, “Приморски”, “Младост”, “Вл. Варненчик” и “Аспарухово” и кметства Тополи, Звездица, Константиново, Казашко и Каменар, при следните граници: 1. на територията на район “Одесос” при Община Варна с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител –платното към р-н Одесос, ул. Струга- платното към р-н Одесос, открит канал „Франга дере”, Варненско езеро, северен пътен възел „Аспарухов мост”, ЖП ареал. 2. на територията на район “Приморски” при Община Варна с граници: Черно море, канал на северен плаж, бул. Приморски, бул. Цар Освободител –платното към р-н Приморски, бул. Христо Смирненски-платното към р-н Приморски, ул. Прилеп, до и по землищната граница на с. Каменар, по землищната граница с община Аксаково. 3. на територията на район “Младост” при Община Варна с граници: Варненско езеро, открит канал „Франга дере”, ул. Струга- платното към р-н Младост, бул. Цар Освободител –платното към р-н Младост, бул. Христо Смирненски-платното към р-н Младост, ул. Прилеп, до и по землищната граница на кметство „Каменар”, Балъм дере, бул. Трети март-платното към район Младост, бул. Янош Хунияди-платното към район Младост, пътен възел на магистрала „Хемус”, ул. „Перла”, ул. Д-р Атанас Москов-платното към район Младост, Варненско езеро. на територията на кметство „Каменар” с граници по землищната граница с община Аксаково”, по землищната граница с район „Приморски”, по землищната граница с район „Младост” 4. на територията на район “Владиславово” при Община Варна с граници: Варненско езеро, ул. Д-р Атанас Москов-платното към район Владиславово, ул. „Перла”, пътен възел на магистрала „Хемус”, бул. Янош Хунияди-платното към район Владиславово, бул. Трети март-платното към район Владиславово, Балъм дере, до и по землищната граница на кметство Каменар, до и по землищната граница с община „Аксаково”, второкласен път Варна-София, до и по землищната граница на кметство Тополи, до и по землищната граница на кметство Казашко. на територията на кметство „Тополи” с граници: по землищната граница с район „Владиславово”, до и по землищната граница с кметство „Казашко”, до и по землищната граница с община „Аксаково”, до и по землищната граница с община „Белослав” на територията на кметство „Казашко” с граници: Варненско езеро, по землищната граница с район „Владиславово”, по землищната граница с кметство „Тополи”, до и по землищната граница с община „Белослав”. 5. на територията на район “Аспарухово” при Община Варна с граници: Черно море, ЖП ареал, северен пътен възел „Аспарухов мост”, Варненско езеро, до и по землищната граница на кметство Звездица, до и по землищната граница с община „Аврен”. на територията на кметство „Звездица” с граници: по землищната граница с район „Аспарухово”, до и по землищната граница с кметство „Константиново”, до и по землищната граница с община „Аврен” на територията на кметство „Константиново” с граници: по землищната граница с кметство „Звездица”, до и по землищната граница с община „Белослав”, до и по землищната граница с община „Аврен” и на територията на други общини за обекти на Община Варна.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

II.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко оператора

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие на рамковото споразумение в години

3

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на строителни и монтажни работи на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени за нуждите на община Варна по обособени позиции

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45331000, 45310000, 45410000, 45332000, 45320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Работи по полагане на мазилка
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Изолационни строителни работи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обхватът, основните параметри и условията, при които ще се изпълняват дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка ще се определят при всяко конкретно възлагане по реда на чл.93б, ал.3 от ЗОП.

Стойност, без да се включва ДДС
8000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2018 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

(1)Гаранциите за участие и изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по сметка на Възложителя или 2. неотменима и безусловна банкова гаранция в полза на Възложителя. (2) Участниците/изпълнителят избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. (3) Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП и представени като парична сума или банкова гаранция е в размер на: За Обособена позиция №1 -10 000лв. За Обособена позиция №2 -20 000лв. (4) Внасянето на гаранцията за участие под формата на депозит на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (5) При условие, че участникът представи банкова гаранция за участие, същата следва да съдържа всички права на Възложителя по чл.61, ал. 2 от ЗОП и изрично разписани в т.2, ал. 2 от настоящите условия. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да не бъде по-кратък от срока на валидност на офертата, а именно 150 календарни дни, считано от последната обявена дата за подаване на оферти. (6) При подписване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение.Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен по предвидения в рамковото споразумение ред. На основание чл.59, ал.3 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция преди подписването на договора. (7) Внасянето на гаранцията за изпълнение под формата на парична сума се извършва с платежно нареждане по IBAN: BG 63CECB97903324129200 BIC: CECBBGSF на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. (8) Ако се представя банкова гаранция за изпълнение на договор, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде не по-малко от 30 дни след датата на изпълнение на всеки конкретен договор. (9) Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. *Забележка: Банковите гаранции за участие и изпълнение следва да са адресирани до Община Варна,Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр. Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането за изпълнение на поръчката ще се осъществява от бюджета на Община Варна; фонд „Приватизация”; заеми; решения /програми/, одобрени и финансирани от Постоянната комисия за защита на населението при бедствия и аварии и катастрофи към Министерския съвет; целеви средства, предоставени на Община Варна от републикански бюджет, от Агенция „Пътна инфраструктура” и други; европейски програми, структури и кохезионни фондове, в които Община Варна е участвала и има одобрение и потвърждение за финансиране за съответната бюджетна година. Начинът на отчитане/приемане на дейностите, предмет на поръчката и заплащането са подробно описани в условията на рамковото споразумение.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

На основание чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Комплектът офертни документи следва да съдържа: А. Документи за подбор (Плик №1):1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника за всяка обособена позиция поотделно.2. Оферта - представяне на участника, съгласно чл. 56, ал.1, т. 1 от ЗОП – попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно, с посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата, придружен от попълнен и подписан образец на Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по т. 2 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, в този случай се представя и заверено копие на документа, с който е създадено обединението, подписан от лицата в обединението и задължително да посочва представляващия обединението. Документът за създаване на обединението следва ясно да описва видовете дейности, които ще изпълнява всеки член на обединението, както и дела им. Не се допускат промени в състава на обединението след изтичане срока за подаване на оферти.3. Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция поотделно – заверено копие от платежен документ или оригинал на банкова гаранция за участие. 4. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълнен и подписан образец /при приложимост/. 5. Декларация във връзка с чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици– попълнен и подписан образец. 6. Декларация във връзка с чл. 55, ал. 7 и чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП– попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно.7. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно.8. Декларация - относно обстоятелства по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП – попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно.Органите, от които кандидатите или участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд са Национална агенция за приходите /НАП/ към Министерство на финансите; Национален статистически институт; Национален осигурителен институт /НОИ/; Министерство на околната среда и водите и прилежащите му регионални инспекции; Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ и Агенция по заетостта, и двете към Министерството на труда и социалната политика. 9. Декларация – във връзка с чл.58 от ЗОП – попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно. 10. Декларация за приемане условията на проекто-договора – попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно. 11. Декларация за приемане условията на рамковото споразумение – попълнен и подписан образец за всяка обособена позиция поотделно.12.Декларация, че участника има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно изискванията на ЗКС и ЗУТ или ако участника в процедурата е чуждестранно ФЛ или ЮЛ да има регистрация в професионални или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да декларира или удостовери за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния му закон. – попълнен и подписан образец само за Обособена позиция №2 .13. Декларацияче преди подписване на договора за изпълнение ще предостави на Възложителя копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” за строителство, по смисъла на чл.171 от ЗУТ и ще я поддържа за целият срок на договора. -

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изискват

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, а за строителство, което е еднакво или сходно с предмета на поръчката и придружено от: -посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или -удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или -копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001-2008 (или еквивалентна) с обхват обхват строителство. -копие, заверено от участника; Съгласно чл.53, ал. 4 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството 3. Сертификат на участника за въведена система за управление на Околната среда ISO 14001:2004(или еквивалентна) с обхват строителство.- копие, заверено от участника; Съгласно чл.53, ал. 4 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.1.Участникът да има три изпълнени строителства сходни с предмета на обществената поръчка (сходни с предмета на поръчката са строителни и/или монтажни работи на сгради за обществено обслужване съгласно Приложение №2, т.1 9 към Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) през последните 5 (пет) години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. –за Обособена позиция №1; * Забележка : За изпълнено строителство се счита такова прието от Възложителя. 1.2.Участникът да има едно изпълнено строителство сходно с предмета на обществената поръчка (сходни с предмета на поръчката са ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или укрепителни и възтановителни работи и/или преустройства сгради за обществено обслужване съгласно Приложение №2, т.1 9 към Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) през последните 5 (пет) години към датата, определена като краен срок за подаване на оферти. –за Обособена позиция №2; * Забележка : За изпълнено строителство се счита такова въведено в експлоатация. Забележка: Участникът може да се позове на предходно изпълнено строителство , което е изпълнил като главен изпълнител/ член на обединение с не по малък дял от 70%. 2.Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството с обхват строителство. 3.Участникът трябва да има въведена система за управление на Околната среда с обхват строителство.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

Обявлението и документацията по обществената поръчка са одобрени с Решение №2833/30.06.2015г. на Кмета на община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.08.2015 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

(1) Документацията за участие е публикувана и достъпна в деня на публикуване на обявлението в Регистъра на АОП, на адресите, посочени в Раздел I от обявлението. (2) Комплектът офертни документи може да бъде получен и на място в отдел „Обществени Поръчки”, Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– гр.Варна, бул. „Ген. Колев” №92, ет.5, всеки работен ден от 9:00 ч. до 12:30 ч. и от 13:30 ч. до 17:30 ч. от всяко лице, поискало това или да бъде изпратен по пощата за негова сметка само след заплащане цената за настоящата документация. (3) Стойността на документацията за участие се превежда с платежно нареждане по IBAN:BG72CECB97903124129200 и BIC:CECBBGSF, на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – Община Варна в „ЦЕНТРАЛНА КООПЕРАТИВНА БАНКА”АД – гр. Варна. Лицата отправят писмено своето искане за закупуване на документацията с посочени данни за издаване на фактура, телефон, адрес за кореспонденция и данни за контакт и приложен платежен документ за преведена сума за документацията за участие. (4) Закупуването на документация за участие не е задължително условие за участие в настоящата процедура.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.08.2015 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

150

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

в сградата на Общинско предприятие „Инвестиционна политика” – при община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев” № 92, ет. 5.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На публичните заседания на комисията могат да присъстват управителя на фирмата участник или упълномощено от него лице, представило пълномощно. Могат да присъстват и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на предложенията, е необходимо да представят следните документи: • За участници в процедурата – представляващ/и участника представят документ за самоличност • За упълномощените представители на участниците - документ за самоличност и пълномощно • За представителите на средствата за масова информация - служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата на което лицето има право на присъствие • За други лица - при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която е извършено отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

(1)За всяко заседание на Комисията по настоящата обществена поръчка, за което ЗОП позволява да присъстват лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП, последните ще могат да получат информация в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (2)В изпълнение на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП датата, часът и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси, не по-късно от два работни дни преди датата на отваряне на ценовите оферти. (3)Срок за искане на разяснения по документацията за участие до 10 дни преди изтичане срока за получаване на офертите. (4)Възложителят изпраща разяснението до всички лица, които са посочили електронен адрес за кореспонденция в деня на публикуването им в профила на купувача, без да отбелязва в отговора лицето, направило запитването. Разяснението се прилага и към документацията, която предстои да се предоставя на други участници. (5)Всички решения по чл.27а от ЗОП, както и променената документация, в случаите по чл.27а, ал.1 от ЗОП, съобщения, включително отговори по поискани от участниците разяснения, ще бъдат публикувани в профила на купувача на посочените в раздел I интернет адреси. (6)Сроковете за провеждане на процедурата са определени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП. (7)Комуникацията между Възложителя и участниците се осъществява само в писмен вид.Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на ЗЕДЕП или чрез комбинация от тези средства. (8)Внасянето на комплекта офертни документи се извършва в деловодството на Общинско предприятие „Инвестиционна политика”– при Община Варна, на адрес: гр. Варна, бул.„Ген. Колев”№92, ет. 5. При подаване на офертите, участниците следва да предвидят необходимото технологично време за обработване и регистриране на офертите, което е в рамките на 10 минути. (9)Основания за отстраняване на участник от процедурата: съгласно чл. 69, ал. 1 от ЗОП, включително наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 (с изключение на т.2, т.2а, и т.6) от ЗОП.По отношение на участника да не са налице обстоятелствата, предвидени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици.Обратното би довело до отстраняване на участника. (10) В случаите, в които при критерий „най-ниска цена“ е предложена еднаква най-ниска цена в две или повече оферти и при критерий „икономически най-изгодна оферта“ не може да се приложи чл. 71, ал. 4 от ЗОП, класирането на допуснатите оферти се извършва чрез жребий, проведен по реда и условията на чл.71, ал.5 от ЗОП. (11) На заседанието на комисията за провеждане на жребий могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители и имат право да присъстват представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва жребият. (12) Възложителят уведомява лицата, които имат право да присъстват за датата, часа, мястото на отваряне и реда за провеждане на жребия, със съобщение публикувано в Профила на купувача, на адресите посочени в раздел I от обявлението, най-малко два работни дни преди провеждане на жребия.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени за нуждите на община Варна “
1) Кратко описание

Изпълнение на аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени за нуждите на община Варна: включва изпълнението на строителни и монтажни работи при аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени съгласно Техническа спецификация (Приложение 1),неразделна част от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45331000, 45310000, 45410000, 45332000, 45320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Работи по полагане на мазилка
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

Изпълнението на строителни и монтажни работи при аварийни и текущи ремонти на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени съгласно Техническа спецификация (Приложение 1), неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
3000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Извършване на строителни и монтажни работи при изпълнение на основни ремонти, реконструкции, укрепителни и възстановителни работи и преустройства на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени за нуждите на община Варна“
1) Кратко описание

Извършване на строителни и монтажни работи при изпълнение на основни ремонти, реконструкции, укрепителни и възтановителни работи и преустройства на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени за нуждите на община Варна“: включва изпълнението на строителни и монтажни работи при основни ремонти, реконструкции, укрепителни и възтановителни работи и преустройства на съществуващи сгради със и без промяна на предназначението на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени с разрешително за строеж съгласно Техническа спецификация (Приложение 1), неразделна част от документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45331000, 45310000, 45410000, 45332000, 45320000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации
Работи по полагане на мазилка
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Изолационни строителни работи

3) Количество или обем

изпълнението на строителни и монтажни работи при основни ремонти, реконструкции, укрепителни и възтановителни работи и преустройства на съществуващи сгради със и без промяна на предназначението на съществуващи сгради, обекти, съоръжения и прилежащи към тях терени с разрешително за строеж съгласно Техническа спецификация (Приложение 1), неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
5000000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2018 г.