Версия за печат

00087-2015-0061

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция Обществени поръчки и концесии, ул. Париж №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=26051&companyId=20779.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поддръжка и информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни създадени с тях в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт” (с изключение на Отдел „Транспортно обслужване”), Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2.Направление „Архитектура и градоустройство”, Дирекция „Култура”, Дирекция „Образование”, Дирекция „ПАМДТ”, Дирекция „Здравеопазване”, Столичен инспекторат, ОП „Екоравновесие”, ОП „Софпроект – ОГП”, Отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция “Транспорт”, ОП „Управление на общински земи и гори”, ОП София проект, ОП „Туризъм”; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поддръжка и информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни създадени с тях в Столична община: 1.Дирекция „Финанси“, Дирекция „Транспорт” (с изключение на Отдел „Транспортно обслужване”), Дирекция „Общинска собственост” и фронт офис – Столична община; 2.Направление „Архитектура и градоустройство”, Дирекция „Култура”, Дирекция „Образование”, Дирекция „ПАМДТ”, Дирекция „Здравеопазване”, Столичен инспекторат, ОП „Екоравновесие”, ОП „Софпроект – ОГП”, Отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция “Транспорт”, ОП „Управление на общински земи и гори”, ОП София проект, ОП „Туризъм”; 3.Дирекция “Социални дейности“ и Бюрата за социални услуги; 4.Заведенията за социални услуги, съгласно Техническото задание.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72260000

Описание:

Услуги, свързани със софтуерни продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № СО15-РД-55-382 / Обособена позиция №: / Заглавие:Поддръжка и информационно обслужване на специализиран софтуер, счетоводен софтуер и бази данни създадени с тях в Направление Архитектура и градоустройство, Дирекции Култура, Образование, Общински приходи, Здравеопазване, Столичен инспекторат, ОП Екоравновесие, ОП Софпроект – ОГП, Отдел Транспортно обслужване към Д-ия Транспорт, ОП Управление на общински земи и гори, ОП София проект, ОП Туризъм
V.1) Дата на сключване договора
23.06.2015 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
04.06.2015 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници”ООД, ЕИК 131205011, бул. “Васил Левски”№ 66, ет.4, България 1142, София, Тел.: 02 9805404, E-mail: office@comsy54.com, Факс: 02 9897929

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12060 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всеки заинтересован участник в 10-дневен срок от получаването на решението за избор на изпълнител. В настоящата процедура договаряне без обявление участникът е само един - „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД, който е определен за изпълнител.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“КОМ СИ 54 – Васил Зашев и Съдружници”ООД, ЕИК 131205011


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Столична община използва финансови и специализирани софтуерни продукти, разработени от „КОМ СИ 54 - Васил Зашев и Съдружници” ООД: софтуерен продукт BcomS2001 (счетоводство); софтуерен продукт MAT2013 (материали) - актуализиран вариант на MAT2007; софтуерен продукт FAK2012 (приходи); софтуерни продукти ДДС2013, ODIT2013 (актуализиран вариант на GFO2007) и “Договори” 2012, обединени в интегрирана система за финансови отчети BcomS ИСФО; специализиран софтуер за социални дейности. Необходимо е поддържане на актуално състояние на използваните в Столична община специализирани софтуерни продукти и счетоводен софтуер (разработка на „Ком Си 54 Васил Зашев и съдружници“ ООД) и на бази данни създадени с тях. Във връзка с разкриването на Социалните услуги в общността по Проект „Шанс за децата” е необходимо в Дирекция „Социални дейности” и в Центровете за настаняване от семеен тип, в преходните жилища и защитеното жилище да бъде инсталиран специализирания модул „Отчитане на разходите за храна” на Финасово-счетоводна система BCOMS2001 (счетоводство). Необходимо е модулът да се развие, като се осигури нова функционалност за осъществявавене на контрол от Дирекция „Социални дейности” при отчитане на продуктите от суровини в готова за консумация храна с изчисляване себестойността на последната, за всички работни места. Посочените софтуерни продукти са обект на авторско право, чийто носител е ”КОМ СИ 54-Васил Зашев и съдружници” ООД. В тази връзка, дружеството разполага с изключителните правомощия да разпространява поддържа и развива тези продукти.