Версия за печат

00797-2015-0042

BG-Бургас: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, ул. Александровска № 26, За: Елена Иванова; Людмила Цонева, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 898738; 056 907453, E-mail: e.ivanova@burgas.bg, Факс: 056 907259

Място/места за контакт: Дирекция Европейски политики

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/details/62/22702.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на СМР за обект: „Канализация гр. Българово, общ. Бургас втори етап“, за чието изпълнение се търси целево финансиране от ПУДООС с проектно предложение „Подобряване на инфраструктурата за събиране и отвеждане на отпадъчни битови води от гр. Българово, община Бургас: канализация за отпадъчни води - втори етап”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Българово, община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Проект „Подобряване на инфраструктурата за събиране и отвеждане на отпадъчни битови води от гр. Българово, община Бургас: канализация за отпадъчни води - втори етап“ предвижда изграждането на разделна канализационната система на гр. Българово. Първи етап е реализиран и приключил през 2011 г., когато със собствени средства на Община Бургас са изградени частично главните колектори на мрежата. В рамките на предвидената за изграждане във втори етап битова канализационна мрежа е решена като гравитачна и това позволява поетапното присъединяване на канализационни клонове към вече изградените със собствени средства на Община Бургас Гл. канализационен клон I и Гл. канализационен клон II.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232400, 45232410

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Етап ІІ от обект „Канализация гр. Българово“, чиято реализация предстои и е обект на настоящата обществена поръчка, предвижда изграждане на битова канализационна мрежа, който включва канали от 1 до 29; от 38 до 76; и останалите участъци от Главен колектор І от 34 м преди о.т.153 до 15м след о.т.178 и Главен колектор ІІ от о.т.56 до началото му о.т.1. Обща дължина на мрежата 12 981 ,40 м. Предвидени са сградни канализационни отклонения за всеки от имотите – общо 838 броя. Общата дължина на СКО е 8 055 м. Те ще бъдат изпълнени от PР гофрирани тръби Ф160 мм при коравина SN8.

Прогнозна стойност без ДДС
5139382.06 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

913


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия, размер и начин на плащането на гаранцията за участие: Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Гаранцията за участие е в размер на 50 000,00 лева /петдесет хиляди лева/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя или по образец на банката- издател, в който следва да са спазени условията на възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, с изрично посочена настоящата процедура, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас. Участникът ще бъде отстранен от участие в откритата процедура за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане за гаранция за участие или банкова гаранция, отговарящи на посочените условия след като такъв документ е бил изискан от него от Оценителната комисия. 2. Задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 ЗОП. 3. Условия, размер и начин на плащане на гаранцията за изпълнение. 3.1. Гаранцията за изпълнение е в размер на 1,5 % от стойността на договора без включен ДДС, със срок на валидност минимум срока за изпълнение на договора, увеличен с 60 календарни дни. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка на Възложителя: Община Бургас, IBAN - BG 89 SOMB 91303323996501, BIC – SOMBBGSF в ТБ "Общинска банка" АД, клон Бургас или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора преди неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договорът, за който се представя гаранцията. 4. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената поръчка, сключен между Възложителя и Изпълнителя. Предвижда се поетапно освобождаване на гаранцията за изпълнение. Договорът за изпълнение на обществената поръчка не се сключва преди избраният участник да представи гаранция за изпълнение. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща цената по договора, както следва: ЗА ПЪРВА ФАЗА 1.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС за първа фаза. Възложителят заплаща изпълнените СМР поетапно, по доказани действителни количества с протокол, съобразно с финансирането осигурено от ПРЕДПРИЯТИЕ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДЕЙНОСТИТЕ ПО ОПАЗВАНЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА (ПУДООС) към Министерство на околната среда и водите, гр. София, както и въз основа на офертните единични цени, след издаване на фактура от Изпълнителя и подписване на протокол за действително извършените СМР през предходния календарен месец от представители на Възложителя, Изпълнителя и РИОСВ- БУРГАС. Гореописаните документи следва да бъдат придружени от изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 1.2. Окончателното плащане, което не може да бъде по–малко от 20 % от стойността на предмета на договора за първа фаза се извършва в зависимост от условията заложени от ПУДООС, а именно след подписването на двустранен приемо- предавателен протокол за приемане на обекта. Плащанията- междинни и окончателно се извършват към Изпълнителя в срок от 5 (пет) работни дни след постъпване на средствата отпуснати от ПУДООС по сметката на Община Бургас, но не по- късно от 30 дни (тридесет дни). ЗА ВТОРА ФАЗА 2.1. Междинни плащания - в общ размер до 80 % от стойността на договора без ДДС за втора фаза - в срок до 30 календарни дни след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица акт за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнението на съответната фаза от предмета на поръчката и линейния план - график; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от акта; 2.2. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по междинните плащания в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа за съответната фаза и представяне на фактура. 2.3. При оформяне на документите и извършване на плащанията по договора, Изпълнителят следва да се съобразява с изискванията на финансиращата страна. Плащанията се извършват с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Допълнително възникналите СМР за всяка фаза, ще се разплащат само при доказана необходимост (напр. актувани разлики в количествата спрямо КСС), след приемането им с двустранно подписан протокол от страните по настоящия договор, за действително извършените СМР, актувани на базата на приетите от Възложителя показатели за ценообразуване, фактури за закупени материали, анализи и норма време по УСН и ТНС. Когато ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е сключил договор/и за подизпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва окончателно плащане към него, след като бъдат представени доказателства, че ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е заплатил на подизпълнителя/ите за изпълнените от тях работи, които са приети по реда на договора. Това правило не се прилага, ако при приемане на работата Изпълнителят докаже, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че обединение бъде определено за изпълнител на обществената поръчка, не се изисква създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Посочената в поле II.2.1) прогнозна стойност е максимално предвиденият финансов ресурс, с който възложителят разполага. Оферти на участниците, които надхвърлят обявената обща прогнозна стойност за изпълнение на поръчката, както и прогнозната стойност за всяка една фаза ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия. 3. Общият размер на признатите непредвидени разходи за всяка фаза на проекта се изплаща от бюджета на Община Бургас. 4. Срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи по първата фаза и предаването на подобектите/строежите от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с Констативен Акт Образец 15, подписан без забележки, е съгласно oфертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и предложения от него линеен график, като част от офертата му за участие в обществената поръчка. Участникът предлага срок за изпълнение, който следва да бъде не по- дълъг от 365 календарни дни и започва да тече от датата на предаване на строителната площадка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол, подписан от страните. Срокът за изпълнение на договорените строително-монтажни работи по втората фаза и предаването на подобектите/строежите от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с Констативен Акт Образец 15, подписан без забележки, е съгласно oфертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и предложения от него линеен график, като част от офертата му за участие в обществената поръчка и започва да тече от датата на уведомяване на Изпълнителя, от страна на Възложителя за осигуреното финансиране и обхвата на финансираните дейности за тази фаза и предаване на строителната площадка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол, подписан от страните. Участникът предлага срок за изпълнение за втори етап, който следва да бъде не по- дълъг от 548 календарни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника, в оригинал; 2.Представяне на участника, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 4 на ЗОП. б) Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 ЗОП (оригинал). Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 (предложение първо) от ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. в) доказателство за упражняване на професионална дейност: Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката- (четвърта група, втора категория). Това обстоятелство се доказва с Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - (заверено копие). За чуждестранните лица се изисква да докажат регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон. 3.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представляващия участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Декларациите в офертата не могат да бъдат подписвани от пълномощник. 4.Декларация за приемане на условията в проекта на договора.5.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) –Декларацията се попълва и подписва по приложения образец към настоящата документация. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. Наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. 6.Декларация по чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (оригинал) – когато е приложимо. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки. 7. Декларация за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.1.Удостоверение от банка и/или. 1.2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Съгласно чл. 50, ал. 3 от ЗОП възложителят няма право да изисква представянето на ГФО или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ ако са публикувани в публичен регъстър в РБ и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Забележка: Когато по обективни причини, участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да разполагат с финасов ресурс, в размер на 460 000 лв. /четиристотин и шестдесет хиляди лева/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2.1. Декларация- списък на технически лица, които участникът ще използва за изпълнение на обществената поръчка; 2.2. Автобиографии на техническите лица по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит; 2.3. Декларация по чл. 51а от ЗОП за ангажираност на техническите лица– попълва се и се представя от техническите лица, посочени от участника в декларацията-списък, които не са служители на участника. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката се доказва от участника в обединението, който ще изпълни строителството. За допустими се считат и всички еквивалентни предложения за доказване на минималните изисквания за участие от потенциалните участници в поръчката, относими към всяко конкретно поставено от възложителя изискване.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има изпълнено минимум едно строителство с подобен/сходен предмет/обхват на предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Забележка: Под „подобно“ или сходно строителство с предмета на настоящата поръчка следва да се разбира строителство, свързано с изграждане на ВиК мрежи и съоръжения, втора категория, съгласно Наредба №1/30.07.2003 г. 2. Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Минималният брой на ръководния персонал, който участникът трябва да осигури за изпълнението на конкретната обществена поръчка, включва: 2.1. Ръководител на екипа - образование и квалификация - висше образование, строителен инженер- ВиК или ХТС или еквивалент, степен "магистър” или еквивалент; - професионален опит – поне един успешно завършен инфраструктурен обект на подобна позиция. 2.2. Технически ръководител на обекта - образование и квалификация – професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ или еквивалентна; - професионален опит – поне един успешно завършен инфраструктурен обект на подобна позиция.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (Работна програма, обяснителна записка и мерки за опазване на околната среда по време на изпълнение на предмета на договора; тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

93-ОП-42

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.08.2015 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Бургас, град Бургас, ул. "Александровска" 26.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

9.Банкова гаранция за участие в ОП по образец или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискв-ята и усл-ята на възл-ля, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или Док-нт за внесена гаранция за участие под формата на парична сума (копие). В случай, че се представя банк. гар-я, същата трябва да е безусловна и неотменима и да е със срок на валидност мин. 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. 10. Декл-я, че са спазени изискв-ята за закрила на заетостта, вкл. миним. цена на труда и усл-ята на труд. При обединение, което не е ЮЛ декл-ята се представя и за участниците в обед-ето, които ще изпълняват дейности, свързани със строителство. "Миним. цена на труд" е миним. размер на заплащане на работната сила, определен като миним. месечен размер на осигур. доход по дейности и групи професии съгласно чл. 8, т. 1 от ЗБДОО за съотв. година. Органите, от които участниците могат да получат необх.информация за данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в строителството са: НАП, МОСВ, АЗ и ГИТ (www.nap.bg, www.moew.government.bg, www.az.government.bg и www.gli.government.bg). 11. Декл-я за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обст-во по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП. Наличието на тези обст-ва води до отстраняване от процедурата. 12. Декл-я по чл. 6, ал. 2 ЗМИП – Прил-е № 2 към чл. 11, ал. 2 от ППЗМИП. 13. Декл-я /свободен текст/ за направен предварителен оглед на обекта и за запознаване със специфичните условия за изпълнение на поръчката. 14. Док-ва за икон. и финансови възможности, изброени в поле III.2.2) на наст. обявл-е 15. Док-ва за техн- възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на наст. обявл-е. 16. Техн. предл-е, включващо срок за изпълнение, изготвено по образец при съблюдаване на изискванията на Техн. спец-я, инвест. проекти, изискв-ята към офертата и усл-ята за изпълн-е на поръчката, представено в оригинал, към което, ако е приложимо, се прилага декл-я за конфиденциалност по чл. 33, ал. 4 от ЗОП. Към Технич. предл-е се прилагат също Работна програма за всяка фаза на изпълнение на дог-ра, Обяснителна записка, обосноваващи предложения срок за изпълнение и мерки за опазване на околната среда по време на изпълнение на предмета на договора. Представя се и на електр. носител (диск) в нередактируем формат (например PDF или еквивалент). 17. Ценово предл-е, изготвено по образец, представено в оригинал в едно с показатели за ценообразуване, анализи за формиране на единичните цени и попълнени КСС. Цената следва да бъде представена в лева без ДДС с включени 5% провизорни суми за непредвидени разходи, чието изплащане ще се извършва само при доказана необходимост в съответствие с условията на договора. Към оригинала следва да се постави електр. носител (диск) в редактируем формат (например Excel или екв-нт), за да бъде направена аритм. проверка на данните, заложени в предл. цена и остойностени колич.сметки, както и на този диск да се представят и анализи за формиране на един. цени. Всички един. цени и стойности да бъдат закръглени до втория десет. знак след запетаята с функция ROUND. В конкретните анализни цени да се включват всички операции, необходими за извършване на съответния вид работа. Възл-лят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата до изтичане на срока за получаването й, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел І.1 от наст. обявл-е. Чрез профила си на купувача възл-лят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие (ако има такива), както и датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти (Плик № 3). Разяснения по док-ята могат да се искат до 10 дни преди крайния срок за подаване на оферти. На осн-е чл. 64, ал. 3 от ЗОП възл-лят съкращава миним. 52-дн. срок за подаване на оферти чрез използване на предв. в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна е съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен по чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.06.2015 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ