Версия за печат

00056-2015-0013

BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000903939

Община Харманли, площад Възраждане №1, За: Цвета Черкезова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg.

Електронен достъп до информация: http://harmanli.nit.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на изпълнител във връзка с „Национална програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради” за изпълнение на дейности и изготвяне на документация по обособени позиции както следва: Обособена позиция 1: Архитектурно заснемане, извършване на обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли” Обособена позиция 2: Изпълнение на детайлно обследване за енергийна ефективност и издаване на енергиен сертификат за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради в експлоатация, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли” Обособена позиция 3: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за съответно предписаните конкретни мерки за енергийна ефективност, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на община Харманли
Код NUTS: BG422
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

При изпълнение на поръчката следва да се извършват услуги по: Обособена позиция 1: Архитектурно заснемане, извършване на обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли” Обособена позиция 2: Изпълнение на детайлно обследване за енергийна ефективност и издаване на енергиен сертификат за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради в експлоатация, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли” Обособена позиция 3: Изготвяне на работни инвестиционни проекти за съответно предписаните конкретни мерки за енергийна ефективност, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 71251000, 71620000, 71630000, 71315300, 71631300, 71222000, 71314310, 71221000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги, свързани с анализи
Услуги по технически изпитвания и контрол
Проучвателни услуги, свързани със сгради
Услуги по технически контрол и проверка на сгради
Архитектурно проектиране на външния изглед
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради
Архитектурно проектиране на сгради

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество, което се предвижда като максимално възможно за възлагане е за общ приблизителен брой сгради- 10, което се равнява на приблизително 46 700 квадратни метра разгъната застроена площ.

Стойност, без да се включва ДДС
1254685 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2016 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Размерът на гаранцията за всяка обособена позиция е 1% от прогнозната стойност, а именно: за обособена позиция № 1 - 2 755,30 лв. / две хиляди седемстотин петдесет и пет лева и тридесет стотинки/ за обособена позиция № 2 – 1 965,00 лв. / хиляда деветстотин шестдесет и пет холяди лева/ за обособена позиция № 3 – 7 826,55 лв. / седем хиляди осемстотин двадесет и шест лева и петдесет и пет стотинки/ Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: "Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли, Банков код (BIC): FINVBGSF Банкова сметка (IBAN): BG67FINV91503316216296 Ако Участникът представя Банкова гаранция за участие, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложението за банкова гаранция за участие към документацията. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Харманли или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни след изтичане срока за получаване на офертите, посочен в Обявлението за обществена поръчка. Участниците, които не са представили документ за гаранция или са представили гаранция, която не отговаря на изискванията, ще бъдат отстранени от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, освен ако не коригират несъответствието при прилагане на чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за потенциален Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за потенциален Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: "Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли, Банков код (BIC): FINVBGSF Банкова сметка (IBAN): BG67FINV91503316216296 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 60 дни от датата на приключване на срока на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложението за банкова гаранция за изпълнение към документацията. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя гаранцията. Задържането, усвояването и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ възнаграждение на база реално извършените и приети без забележка дейности, съгласно ценовата оферта на изпълнителя. Възложителят не се задължава да възложи цялото прогнозно (предвидено) количество за периода на действие на договора, а ще заявява в съответствие с нуждите си и в съответствие с броя на сградите, за които има осигурено финансиране по Националната програма. Конкретната сума за всяка отделна сграда ще бъде определена във Възлагателното писмо за стартиране изпълнението на дейностите. Възнаграждението по Възлагателното писмо ще се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за предоставената услуга, както следва: 1 авансово плащане в размер на 35% /тридесет и пет процента/ - от Възлагателното писмо. Изплащането се извършва в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на Договор за целево финансиране / Приложение № 11 от Методическите указания на МРРБ, утвърдени по Националната програма за енергийна ефективност приета с ПМС №18 от 2.02.2015г.и изменена и допълнена с Постановление № 114 от 8 май 2015 г. за изменение и допълнение на Постановление № 18 на Министерския съвет от 2015 г. за приемане на Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради, за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмата и за определяне на органите, отговорни за реализацията й (ДВ, бр. 10 от 2015 г.), представяне на оригинална данъчна фактура и Запис на заповед за цялата стойност на авансовото плащане. Запис на заповед се освобождава след окончателното плащане за конкретната сграда. 2.окончателно плащане в размер на остатъка от сумата по Възлагателното писмо след приспадане на аванса, в срок до 30 дни след подписването на окончателен приемо-предавателен протокол между Възложител и Изпълнител за извършената услуга в обхват и съдържание изискани от Възложителя по конкретния договор и надлежно представена фактура. Плащанията ще се извършват изцяло по правилата на ББР и уговореното в Договор за целево финансиране Приложение № 11 от Методическите указания на МРРБ, утвърдени по Националната програма за енергийна ефективност е приета с ПМС №18 от 2.02.2015г.и изменена и допълнена с Постановление № 114 от 8 май 2015 г. за изменение и допълнение на Постановление № 18 на Министерския съвет от 2015 г. за приемане на Национална програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради, за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по програмата и за определяне на органите, отговорни за реализацията й (ДВ, бр. 10 от 2015 г.). Плащанията ще се извършват в български лева, по посочената от Изпълнителя банкова сметка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

За участниците - обединения, които не са юридически лица следва да бъдат спазени изискванията съгласно чл. 56, ал. 3 на ЗОП. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ за създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.Представяне на участника, което включва: - посочване на ЕИК по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата 3.Доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 от ЗОП под формата на: За обособена позиция 1 и 3 - Копие от удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 от ЗУТ /или валиден лиценз от Министъра на регионалното развитие и благоустройството/, когато участникът е лице определено в чл. 176в от ЗУТ, а именно консултант или да представи декларация в свободен текст, че към момента на подписване на договора ще представи валиден документ. При участник чуждестранно физическо или юридическо лице се представят еквивалентни документи в зависимост от държавата, в която са установени. За обособена позиция 2 – Копие на документ за наличието на регистрация в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. 4.Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП 5.Договор за обединение, а ако в него не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият Забележка: представя се само ако участникът е обединение, което не е ЮЛ. 6.Пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението на Участника и цялата свързана с него документация. 7.Удостоверение за регистрация по ЗДДС (ако е налична такава) 8.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция под формата на парична сума. 9.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелствата по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП 10.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици 11.Декларация за участие на подизпълнител/и, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, съдържаща информация относно видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващите на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка 12.Декларация за запознаване и приемане на условията на документацията за участие и условията в клаузите на проекта на договор 13.Декларация от подизпълнителя, че е съгласен да участва в изпълнението на поръчката; 14.Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд С офертата си участникът може без ограничения да предлага ползването на подизпълнители. За подизпълнителите се представя декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП, съгласно чл. 47, ал. 8 от ЗОП само за обстоятелствата по т.1, т.2, т.3, т.4, т.6, т.7 и т.8 от декларацията. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: - документите по т.2, 4, 9 и 10 се представят за всяко физическо и юридическо лице включено в обединението.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не изисква участниците да доказват икономически и финансови възможности.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

не се изисква

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

- Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени от участника през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателства за извършената услуга; - Доказателство за извършената услуга - под формата на удостоверение отговарящо на изискванията на чл. 51, ал. 4 от ЗОП, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. - Списък – декларация за екипа от лицата отговарящи за изпълнението на поръчката. - Декларация за техническо оборудване ( за обособена позиция 1 и 2) Участниците за обособена позиция 1 следва да притежават валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен в областта на конструктивно обследване и архитектурно заснемане на сгради; проектиране, управление и изпълнение на проекти в енергетиката, енергийната и благоустройствената инфраструктура или еквивалентен документ. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен екип за изпълнение на поръчката. Ключовите експерти, които ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката, трябва да декларират съгласието си за ангажираност в процедурата. Участниците за обособена позиция 2 следва да са вписани в регистъра по чл. 44, ал. 1 от Закона за енергийна ефективност /ЗЕЕ/, както и да отговарят на изискванията на чл. 43 от ЗЕЕ, при спазване на приложимата нормативна уредба в областта. Лицата, които ще извършват обследване на енергийната ефективност и сертифициране на сградите е необходимо да са вписани в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 44, ал. 1 от ЗЕЕ и да отговарят на условията на чл.43, ал. 1 и чл. 43, ал. 3, т. 1 от ЗЕЕ. Участниците за обособена позиция 3 следва да притежават валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалентен, в областта на архитектурното и инвестиционно проектиране, управление и изпълнение на проекти в енергетиката, енергийната и благоустройствената инфраструктура или еквивалентен документ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците следва през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, да са извършили минимум 3 услуги, еднакви или сходни с предмета на поръчката. Участникът следва да разполага с необходимия персонал: за обособена позиция 1 и 3 - Архитект ; - Строителен инженер ; - Електроинженер; - Инженер ОВК ; - Инженер ВиK; - Строителен инженер . За обособена позиция 2- Участникът следва да разполага с необходимия персонал - консултанти по енергийна ефективност, определени с наредбата по чл. 44, ал. 9 от Закона за енергийната ефективност, които: • имат завършено висше образование в областта на техническите науки по професионално направление и специалности съгласно изискванията на наредбата по чл. 44, ал. 9 от ЗЕЕ, признато в Република България или в друга държава – членка на Европейския съюз, или в друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария, или завършено средно техническо образование; • имат придобит стаж по специалността – не по-малко от две години за лицата с образователно-квалификационна степен "магистър", не по-малко от три години за лицата с образователно-квалификационна степен "бакалавър" и не по-малко от 6 години за лицата със завършено средно техническо образование; • притежават удостоверение за успешно положен изпит за придобиване на необходимата квалификация за извършване на дейностите по ал.1 на чл.43 от ЗЕЕ във висши технически училища, специализирани в професионалните направления "Енергетика", "Електротехника" и "Архитектура, строителство и геодезия" Техническо оборудване: за обособена позиция 1 - Участникът трябва да разполага със собствени или наети калибрирани уреди и инструменти за обследване чрез неразрушителни методи на строителните конструкции и инсталации, измервателна и изпитателна апаратура и техника – уреди и инструменти за измерване на осветеност, шум, електро измервания и др. или да декларират възможност за използване на строителни и други специализирани лаборатории, необходими за проверката на съществените изисквания към строежите по чл.169, ал.1 от ЗУТ. За обособена позиция 2 -Участникът трябва да разполага със собствени или наети: 1. Средства за измерване на температури: - комбиниран електронен термометър (с комплект сменяеми датчици) за контактно измерване на повърхностна температура и температура на флуиди от -20 до +200°С; - инфрачервен термометър за дистанционно измерване на повърхностна температура от -20 до +300°С. 2. Средства за измерване на състав на димни газове: - дигитален газоанализатор за определяне съдържанието на кислород, въглероден окис и въглероден двуокис в изходящите от горивен процес газове. 3. Средства за измерване на скорост на въздух: - средство за измерване на скорости на въздух в канали и изтичане от решетки до 20 m/s; - термоанемометър за измерване на скорост на въздуха от 0 до 5 m/s и температура от -20 до +50°С. 4. Средства за измерване параметрите на електрически ток: - комбиниран прибор (волтмер - ампермер - ватметър) - 200/600 V; 2/200 А. 5. Средства за измерване на осветеност: - светломер. 6. Средства за измерване на геометрични размери: - електронна рулетка. За обособена позиция 3 - не се изисква специално техническо оборудване.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

За обособена позиция 1 - Изготвяне на обследвания за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1 (т. 1 - 5) и ал. 2 от ЗУТ, и на технически паспорти на сградите: Обследването на строежите се извършва от лицата определени в чл. 176в от ЗУТ, а именно Консултант, получил удостоверение по реда на наредбата по чл. 166, ал. 2 ЗУТ, или от проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност. Когато обследването се извършва от Консултант, в състава му се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10 ЗУТ. Когато обследването се извършва от проектанти, в състава им се включват физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", които отговарят на изискванията на чл. 142, ал. 10 ЗУТ, както и проектанти от различни специалности с пълна проектантска правоспособност, за оценка на останалите характеристики на строежите по чл. 169, ал. 1 – 3 ЗУТ. За обособена позиция 2 - Извършване на обследване за енергийна ефективност и сертифициране по реда на ЗЕЕ с оглед изпълнение на мерки за енергийна ефективност в одобрените многофамилни жилищни сгради: Лицата, които ще извършат обследване за енергийна ефективност и сертифициране на сградите е необходимо да са вписани в публичния регистър на Агенцията за устойчиво енергийно развитие по чл. 44, ал.1 ЗЕЕ и да отговарят на условията, поставени в чл.43, ал.1 и чл.43, ал.3, т.1 от ЗЕЕ. За обособена позиция 3- проектантите следва да притежават пълна проектанска правоспособност

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение; тежест: 50
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.08.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.08.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.08.2015 г.  Час: 09:30
Място

Конферентна зала - ет.4 - сградата на общинска администрация - Харманли

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

На откритите заседания могат да присъстват представители на участниците, представители на средствата за масово осведомяване, представители на сдруженията на собствениците регистрирани по реда на ЗУЕС на територията на Община Харманли и други - като се спазва достъпа до сградата.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

ВАЖНО!!! Всяка една обособена позиция следва предходната. След като избраният за изпълнител за обособена позиция 1 изпълни дейностите от възлагателното писмо и предаде на възложителя необходимите документи, Възложителят ги предава на избраният за изпълнител за обособена позиция 2 и т.н. Всеки участник има право да кандидатства само за една обособена позиция. Избраният за изпълнител по обособена позиция едно, следва да съдейства с необходимото на избрания за изпълнител на обособена позиция 2, а те от своя страна да съдействат на избрания за обособена позиция 3. Желаещите да участват в процедурата по възлагане на обществената поръчка следва да се запознаят подробно с документацията за участие. Същите следва да се запознаят с поне две сгради с потенциал за възлагане, като това могат да направят след предварителна уговорка с посеченото лице за контакт за ден и час.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Чл. 120. (1) На обжалване по реда на тази глава подлежи всяко решение на възложителите по процедура за: 1. възлагане на обществена поръчка, включително чрез прилагане на рамково споразумение, динамична система за доставки или система за предварителен подбор; (2) Решенията по ал. 1 се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. (3) На обжалване по реда на тази глава подлежат и решенията по чл. 119м, ал. 2. (4) На обжалване по реда на тази глава подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по ал. 1. (5) Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2. публикуването на решението за откриване на процедура по чл. 76, ал. 3 или чл. 86, ал. 3, или на договаряне без обявление; 3. (предишна т. 2, изм. и доп. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., изм., бр. 33 от 2012 г.) получаване на решението по чл. 79, ал. 12, чл. 83г, ал. 11, чл. 83ж, ал. 1, чл. 88, ал. 11, чл. 93ж, ал. 4, чл. 106, ал. 4 и чл. 119м, ал. 2; 4. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки или в "Официален вестник" на Европейския съюз. (6) отменена (7) Жалбата по ал. 4 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. (8) Жалба може да се подава от: 1. всяко заинтересовано лице - в случаите по ал. 5, т. 1, 2 и 5, ал. 6 и 7; 2. всеки заинтересован кандидат в процедурата - в случаите по ал. 5, т. 3 и ал. 7; 3. всеки заинтересован кандидат или участник - в случаите по ал. 5, т. 4 и ал. 7. (9) В срока по ал. 5, т. 1 жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. (10) В случаите по ал. 5, т. 1 и 5, когато датите на публикуване на обявленията вРегистъра на обществените поръчки и в "Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. (11) (Предишна ал. 6, изм. - ДВ, бр. 93 от 2011 г., в сила от 26.02.2012 г., предишна ал. 10, изм., бр. 33 от 2012 г.) Жалба срещу решението за класиране на участниците в конкурса за проект може да подава всеки заинтересован кандидат или заинтересован участник в срока по ал. 5.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Архитектурно заснемане, извършване на обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”
1) Кратко описание

извършване на архитектурно заснемане, извършване на обследване на сгради за установяване на техническите характеристики, свързани с изискванията по чл. 169, ал. 1, т. 1-5, ал. 2 и ал. 3 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) и изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 71251000, 71630000, 71631300

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Архитектурни услуги по измервания и заснемания на сгради
Услуги по технически изпитвания и контрол
Услуги по технически контрол и проверка на сгради

3) Количество или обем

Възможни 10 сгради с общо разгъната застроена площ 46700 квадратни метра

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
275530 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изпълнение на детайлно обследване за енергийна ефективност и издаване на енергиен сертификат за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради в експлоатация, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”
1) Кратко описание

изпълнение на детайлно обследване за енергийна ефективност и издаване на енергиен сертификат за обследване за енергийна ефективност, сертифициране и оценка на енергийните спестявания на сгради в експлоатация, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000, 71630000, 71620000, 71314300, 71314310

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти
Услуги по технически изпитвания и контрол
Услуги, свързани с анализи
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради

3) Количество или обем

възможни 10 сгради с общо разгъната застроена площ 46700 квадратни метра

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
196500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изготвяне на работни инвестиционни проекти за съответно предписаните конкретни мерки за енергийна ефективност, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”
1) Кратко описание

Изготвяне на работни инвестиционни проекти за съответно предписаните конкретни мерки за енергийна ефективност, във връзка с изпълнение на „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилните жилищни сгради” на одобрените за 100% безвъзмездно финансиране по програмата сгради на територията на Община Харманли”

2) Общ терминологичен речник (CPV)

77000000, 71222000, 71314300, 71314310

Описание:

Услуги, свързани със селското и горското стопанство, овощарството, аквакултурите и пчеларството
Архитектурно проектиране на външния изглед
Консултантски услуги по ефективност на електрически системи
Технически консултации по отоплителни инсталации на сгради

3) Количество или обем

възможни 10 сгради с общо разгъната застроена площ 46700 квадратни метра

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
782655 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.12.2016 г.