Версия за печат

00010-2015-0008

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УМБАЛ Света Екатерина ЕАД, бул. Пенчо Славейков 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел Пазарни проучвания и доставки

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.uhsek.com/puborders.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 3V2c, съвместим с ехокардиограф Acuson Sequoia- Siеmens AG Healthcare– 1 брой, за нуждите на „Консултативно-диагностичен блок“ при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД,

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинско оборудване) е: сградата на УМБАЛ “Света Екатерина” ЕАД“, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 2. Място на изпълнение на услугите по инсталирането и тестването за съвместимост на медицинското оборудване е „КДБ” при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 3V2c, съвместим с ехокардиограф Acuson Sequoia- Siеmens AG Healthcare– 1 брой, за нуждите на „Консултативно-диагностичен блок“ при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД;

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33112000

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за ехографска, ултразвукова и доплерова диагностика

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
25910 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2015/S 062 - 107794 от 28.03.2015 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-164 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Доставка, инсталация и тестване за съвместимост на трансдюсер тип 3V2c, съвместим с ехокардиограф Acuson Sequoia- Siеmens AG Healthcare– 1 брой, за нуждите на „Консултативно-диагностичен блок“ при УМБАЛ „Света Екатерина” ЕАД
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

05.06.2015 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

СОЛОМЕД ООД, ЕИК 832018046, ул. Казбек №49, България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9559300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 26000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 25910 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 10%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

инсталация, тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на трансдюсер тип 3V2c, съвместим с ехокардиограф Acuson Sequoia- Siеmens AG Healthcare


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът за изпълнение на доставките на медицинските изделия (медицинското оборудване) - е до 8 работни дни от датата на подписване на договора. 2. Срокът за инсталиране и тестване за съвместимост на медицинските изделия (медицинското оборудване) е до 2 работни дни след доставката им; 3. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинските изделия (медицинско оборудване) е 6 месеца, считано от датата на подписване на протокола за инсталиране и тестване за съвместимост.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.06.2015 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

СОЛОМЕД ООД, гр. София, ул. Казбек №4, ЕИК 832018046