Версия за печат

00447-2015-0009

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. Елисавета Багряна № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 194

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: http://profile.registryagency.bg/.

Електронен достъп до информация: http://profile.registryagency.bg/.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на тонери, барабани и девелопери за нуждите на Агенция по вписванията“, 1. Обособена позиция I: Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини, налични в Агенция по вписванията. 2. Обособена позиция II: Доставка на тонери и барабани за принтери, налични в Агенция по вписванията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
територията на Р. България
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Доставка на тонери, барабани и девелопери за нуждите на Агенция по вписванията“, а именно: Доставка на консумативи, съгласно техническите спецификации за наличната техника в Агенция по вписванията и териториалните й звена. Доставката се осъществява до териториалните звена на Агенция по вписванията съгласно Приложение № 1 към техническите спецификации. Настоящата обществена поръчка е разделена на следните обособени позиции: 1. Обособена позиция I: Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини, налични в Агенция по вписванията. 2. Обособена позиция II: Доставка на тонери и барабани за принтери, налични в Агенция по вписванията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30124300, 30125100

Описание:

Барабани за офис машини
Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на описаните в техническите спефицикации консумативи до достигане на прогнозните стойности на Обществената поръчка. Обособена позиция 1 – обща стойност 30 000 лв. без ДДС Обособена позиция 2 – обща стойност 270 000 лв. без ДДС

Стойност, без да се включва ДДС
300000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Условия и размер на гаранцията за участие и начин на плащането й Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност на съответната обособена позиция без ДДЗ или: За Обособена позиция 1 - 300 лв. За Обособена позиция 2 – 2 700 лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума; - банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение и представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея следва изрично да е записано, че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност най-малко 90 дни от крайната дата за подаване на оферти; При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предметът на обществената поръчка, за която се представя гаранцията. Сметката на Възложителя е: ТБ „ТОКУДА БАНК” АД, Офис „Централно управление” София 1000, ул.”Георг Вашингтон“ № 21 IBAN: BG21 CREX 9260 3114 5487 00 BIC: CREXBGSF Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и начин на плащането й Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по договора се осъществява по банков път, по банкова сметка посочена от Изпълнителя, след извършване на всяка заявена от Възложителя доставка, и след подписване на обобщен приемо-предавателен протокол.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

• Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, който: 1. е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитирано, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс. 2. е обявен в несъстоятелност; 3. е в процедура по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 4. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социално осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; 5. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура, съгласно националните закони и подзаконови актове на страната, в която е установен, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 6. който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; 7. който в осъден, с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на гражданите; 8. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Посочените изисквания по т. 1 се прилагат относно лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. За подизпълнителите се прилагат само изискванията на т. 1, т. 2 и т. 3. • Не могат да участват в процедурата: 1. участници, при които лицата по чл. 47, ал. 4 са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2. участници, които са сключили договор с лице по чл. 21 или чл. 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. • Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; • Външни експерти, участвали в изработването на техническата спецификация, на методиката за оценка на офертите в документацията за участие в настоящата процедура не може да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица, като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която му дава предимство пред останалите участници в процедурата. Посочените изисквания важат и за подизпълнителите. Други административни изисквания • Не могат да участват в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка дружества, регистриран в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързаните с тях лица, освен ако не попадат в посочените в чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици изключения.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Обособена позиция 1 Документи за доказване на технически възможности: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. За обособена позиция 2: Документи за доказване на технически възможности: o Списък на изпълните услуги със сходен предмет за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. o Копие от валиден сертификати ISO 9001:2008 или еквивалент, определящ изисквания по система за управление на качеството; При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. Участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за техническите възможности и квалификацията с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, посочени по-горе, участникът трябва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на свое разположение ресурсите на третите лица. „Третите лица“ могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и др. лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато участникът в процедурата е обединение, минималните технически изисквания се прилагат към обединението като цяло.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

За Обособена позиция 1: Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ доставки сходни с предмета на поръчката. Под „доставки, сходни с предмета на поръчката” се разбират – доставка на копирни машини, принтери и друга периферна техника и консумативи за тях. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват сходен с предмета на поръчката. Под сходен обхват се разбира доставка на копирни машини, принтери и друга периферна техника и консумативи за тях. За Обособена позиция 2: Участникът да е изпълнил през последните 3 /три/ години, считано от крайния срок за подаване на офертите, не по-малко от 3 /три/ доставки сходни с предмета на поръчката. Под „доставки, сходни с предмета на поръчката” се разбират – доставка на копирни машини, принтери и друга периферна техника и консумативи за тях. Участниците следва да са имат въведена система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват сходен с предмета на поръчката. Под сходен обхват се разбира доставка на копирни машини, принтери и друга периферна техника и консумативи за тях. При участие на консорциум или обединение в процедурата, проверката за съответствие на ISO сертификата или еквивалент се извършва кумулативно за консорциума/обединението като цяло. Участниците могат да докажат съответствието си с изискванията за техническите възможности и квалификацията с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, посочени по-горе, участникът трябва да представи доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на свое разположение ресурсите на третите лица. „Третите лица“ могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и др. лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Когато участникът в процедурата е обединение, минималните технически изисквания се прилагат към обединението като цяло.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ОП 1 - Най-ниска обща стойност на единичните цени за консумативите от Първа група; тежест: 70
Показател: ОП 1 - Най-ниска обща стойност на единичните цени за консумативите от Втора група; тежест: 30
Показател: ОП 2 - Най-ниска обща стойност на единичните цени за консумативите от Първа група; тежест: 80
Показател: ОП 2 - Най-ниска обща стойност на единичните цени за консумативите от Втора група; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.08.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.08.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.08.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалби могат да бъдат подавани в сроковете посочени в чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.06.2015 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери, барабани и девелопери за копирни машини, налични в Агенция по вписванията.
1) Кратко описание

Доставка на консумативи за копирни машини за нуждите на Агенция по вписванията и териториалните й звена, посочени в Техническите спецификации

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30124300, 30125100

Описание:

Барабани за офис машини
Касети с тонер

3) Количество или обем

Доставка на консумативи посочени в техническите спефицикации до достигане на прогнозната стойнос на обособената позиция.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
30000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тонери и барабани за принтери, налични в Агенция по вписванията
1) Кратко описание

Доставка на консумативи, съгласно техническите спецификации за наличната техника в Агенция по вписванията и териториалните й звена. Доставката се осъществява до териториалните звена на Агенция по вписванията съгласно Приложение № 1 към техническите спецификации.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

30124300, 30125100

Описание:

Барабани за офис машини
Касети с тонер

3) Количество или обем

Доставка на консумативи за принтери за нуждите на Агенция по вписванията и териториалните й звена до изчерпване на прогнозната стойност на обособената позиция

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
270000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12